Hälvik-autojuhid
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Edit:
Sama asi uudistes ka
https://www.delfi.ee/artikkel/120078590 ... restimajas
Loodan, et Liiklusjärelevalvekeskus ei pahanda, et nende lõustakaustukus avaldatud kirjatüki siia lugemiseks panen
Oli lihtsalt heas huumoris kirjutatud ning no juhi hälviklus (omale lisapasa peale tõmbamise osasas) on suisa meistriklass
Liiklusjärelevalvekeskus:
"Juba vanarahvas teadis rääkida , et kaks ilma kolmandata ei jää ja meie seekordse kiiruskaamera loo peategelaseks on 38-aastane meesterahvas.
Lähemas minevikus, ehk kroonikute arvepidamise kohaselt möödunud nädalavahetusel, jäi ühel roolikeerajal suures roolikeeramise tuhinas märkamata liiklusmärk, mis kannab määruses nr 12 järjekorranumbrit 559b. Tarkade klubi liikmed teavad seda liiklusmärki kui „Automaatkontroll“ ja osutab see automaatse liiklusjärelevalve teostamisele.
Juhi jaoks selgus tähelepanematus liiklusmärkide jälgimise osas aga alles siis, kui kiiruskaamera välk enda olemasolust meelde tuletas ja mõõteseade vajalike parameetritega täidetud fotojäädvustuse juba salvestanud oli. Kas põhjuseid tuleb nüüd otsida madalast õhurõhust või asjaolust, et roolikeerajale olid automaatsed kiiruskaamerad sellel aastal juba korduvalt meelde tuletanud, et liiklusmärkidel, mis kehtestavad lubatud suurima sõidukiiruse ja numbril, mida kuvatakse juhile spidomeetri osutiga, peab olema kokkulangevus, on meile teadmata, kuid sellel korral otsustas juht oma pahameele mõõteseadme peal välja elada.
Peale hetkeemotsiooni väljendamist, mille tulemusena mõõteseadme kaubanduslik välimus natuke kannatas, juht lahkus, kuid peeti kiirelt patrullide poolt kinni. Asjaolude täpsustamisel selgusid ka „lühikese süütenööri“ põhjused. Eelneval ööl tarvitatud alkohol, mille kangust mitmekümne kraadiga mõõta võis, oli teinud lihtsalt oma töö.
Harju Maakohtu otsuse kohaselt tuleb nüüd varasemalt karistama juhil kahekohalise arvu jagu päikesetõuse mööda saata Kinnipidamiskeskuses. Selleks, et kaasliiklejatel oleks turvalisem, võeti lisakaristusena ära ka juhtimisõigus ja enne uuesti rooli istumist saab juht kalendris mitmeid kordi lehti keerata. Loomulikult kuulub tasumisele ka mõõteseadme kaubandusliku välimuse taastamine.
Turvalist liiklemist!"
Sama asi uudistes ka

Loodan, et Liiklusjärelevalvekeskus ei pahanda, et nende lõustakaustukus avaldatud kirjatüki siia lugemiseks panen
Oli lihtsalt heas huumoris kirjutatud ning no juhi hälviklus (omale lisapasa peale tõmbamise osasas) on suisa meistriklass

Liiklusjärelevalvekeskus:
"Juba vanarahvas teadis rääkida , et kaks ilma kolmandata ei jää ja meie seekordse kiiruskaamera loo peategelaseks on 38-aastane meesterahvas.
Lähemas minevikus, ehk kroonikute arvepidamise kohaselt möödunud nädalavahetusel, jäi ühel roolikeerajal suures roolikeeramise tuhinas märkamata liiklusmärk, mis kannab määruses nr 12 järjekorranumbrit 559b. Tarkade klubi liikmed teavad seda liiklusmärki kui „Automaatkontroll“ ja osutab see automaatse liiklusjärelevalve teostamisele.
Juhi jaoks selgus tähelepanematus liiklusmärkide jälgimise osas aga alles siis, kui kiiruskaamera välk enda olemasolust meelde tuletas ja mõõteseade vajalike parameetritega täidetud fotojäädvustuse juba salvestanud oli. Kas põhjuseid tuleb nüüd otsida madalast õhurõhust või asjaolust, et roolikeerajale olid automaatsed kiiruskaamerad sellel aastal juba korduvalt meelde tuletanud, et liiklusmärkidel, mis kehtestavad lubatud suurima sõidukiiruse ja numbril, mida kuvatakse juhile spidomeetri osutiga, peab olema kokkulangevus, on meile teadmata, kuid sellel korral otsustas juht oma pahameele mõõteseadme peal välja elada.
Peale hetkeemotsiooni väljendamist, mille tulemusena mõõteseadme kaubanduslik välimus natuke kannatas, juht lahkus, kuid peeti kiirelt patrullide poolt kinni. Asjaolude täpsustamisel selgusid ka „lühikese süütenööri“ põhjused. Eelneval ööl tarvitatud alkohol, mille kangust mitmekümne kraadiga mõõta võis, oli teinud lihtsalt oma töö.
Harju Maakohtu otsuse kohaselt tuleb nüüd varasemalt karistama juhil kahekohalise arvu jagu päikesetõuse mööda saata Kinnipidamiskeskuses. Selleks, et kaasliiklejatel oleks turvalisem, võeti lisakaristusena ära ka juhtimisõigus ja enne uuesti rooli istumist saab juht kalendris mitmeid kordi lehti keerata. Loomulikult kuulub tasumisele ka mõõteseadme kaubandusliku välimuse taastamine.
Turvalist liiklemist!"
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.