Milline sõidu jope???
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Milline sõidu jope???
Klim Badlandsi kiidetakse. Ise pole kasutanud, tundub nati raske.
Mulle meeldib, kui hingav vihmakiht käib hoopis peale. Ise olen viimased aastad sõitnud Klim Dakar + S4 Enduro komboga. Vihmakiht peal on igaljuhul parem, kui membraan jope sees. Mõlema versiooniga olen saanud vihma pikkadel sõitudel.
Lamineeritud jope suurima miinusena näen seda, et sellega võib päris palav hakata (see on muidugi väga individuaalne). Samas sisemise vihmavoodriga variandi ees on ikka palju eeliseid - ennekõike see, et ei muutu vihmaga raskeks. Aga sellest kõigest on teemaalgata vist juba aru saanud ja minul isikliku kogemust tegelikult pole.
Ma oskan lihtsalt oma kasutuskogemuse pealt öelda, et õhuke kest + softshell vihmajope annab sellise kombo, mida on olnud mugav kasutada nii suve keskel +45 kraadiga Horvaatias, kui ka oktoobris 0 kraadi juures Eestis.
Näiteks eile õhtul Leedu TETil kiskus lõpuks +3 kraadi peale ära - kui oleks tulnud edasi sõita, siis oleksin pidanud kindlasti S4 kihi peale panema, et külm ei hakkaks. Õnneks just sõit lõppes ja saingi kogu päeva ühe jopega hakkama. Softshelli vihmakindlus on tõenäoliselt isegi parem, kui lamineeritud jopel. Sisuliselt ei saagi märjaks sellega - pigem on see, et ise rassid ringi ja siis oled seestpoolt veits higine.
Kokkuvõttes ma saan aru küll, et üks veekindel jope on teine asi, kui mitteveekindel jope + veekindel kiht peale. Ja ma ei arva, et teemaalagataja peaks midagi ümber mõtlema. Panin kirja oma kogemuse lähtudes sellest, et veekindel jope VS veekindel kiht jope sees, ei ole ainukesed variandid - on olemas ka kolmas variant.
800.- eelarveks on väga hea. Selle eest saad nii kahe jopega variandi, kui ka väga hea lamineeritud jope (siin mitu head soovitust juba olnud).
Mulle meeldib, kui hingav vihmakiht käib hoopis peale. Ise olen viimased aastad sõitnud Klim Dakar + S4 Enduro komboga. Vihmakiht peal on igaljuhul parem, kui membraan jope sees. Mõlema versiooniga olen saanud vihma pikkadel sõitudel.
Lamineeritud jope suurima miinusena näen seda, et sellega võib päris palav hakata (see on muidugi väga individuaalne). Samas sisemise vihmavoodriga variandi ees on ikka palju eeliseid - ennekõike see, et ei muutu vihmaga raskeks. Aga sellest kõigest on teemaalgata vist juba aru saanud ja minul isikliku kogemust tegelikult pole.
Ma oskan lihtsalt oma kasutuskogemuse pealt öelda, et õhuke kest + softshell vihmajope annab sellise kombo, mida on olnud mugav kasutada nii suve keskel +45 kraadiga Horvaatias, kui ka oktoobris 0 kraadi juures Eestis.
Näiteks eile õhtul Leedu TETil kiskus lõpuks +3 kraadi peale ära - kui oleks tulnud edasi sõita, siis oleksin pidanud kindlasti S4 kihi peale panema, et külm ei hakkaks. Õnneks just sõit lõppes ja saingi kogu päeva ühe jopega hakkama. Softshelli vihmakindlus on tõenäoliselt isegi parem, kui lamineeritud jopel. Sisuliselt ei saagi märjaks sellega - pigem on see, et ise rassid ringi ja siis oled seestpoolt veits higine.
Kokkuvõttes ma saan aru küll, et üks veekindel jope on teine asi, kui mitteveekindel jope + veekindel kiht peale. Ja ma ei arva, et teemaalagataja peaks midagi ümber mõtlema. Panin kirja oma kogemuse lähtudes sellest, et veekindel jope VS veekindel kiht jope sees, ei ole ainukesed variandid - on olemas ka kolmas variant.
800.- eelarveks on väga hea. Selle eest saad nii kahe jopega variandi, kui ka väga hea lamineeritud jope (siin mitu head soovitust juba olnud).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.