Vanema Road King head ja vead?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Vanema Road King head ja vead?
Peas keerlevad mõtted vanema Road King ümber. Pole mitte kunagi ühegi HD-ga sõitnud aga just see vanem Road Glide on miskipärast silma hakanud ja meeldib. Mida vaadata nende puhul kui osta, mis on nõrgad kohad? Mind see HD on pask /jne rivaalitsemise jura väga ei huvita sesmõttes, et igal margil on häid ja halbu omadusi, omanud erinevaid marki ja tüüpi rattaid ning tunne on nagu oleks aeg HD proovida...
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
Kumb siis, King või Glide?
Tõsi - mootorid on neil samad ...
Ja mis aasta on Sinu jaoks vana, EVO mootoriga?
terv
Kris.

Ja mis aasta on Sinu jaoks vana, EVO mootoriga?

terv
Kris.
Jalamees kirjutas: ↑06 Sept 2022, 09:12Peas keerlevad mõtted vanema Road King ümber. Pole mitte kunagi ühegi HD-ga sõitnud aga just see vanem Road Glide on miskipärast silma hakanud ja meeldib. Mida vaadata nende puhul kui osta, mis on nõrgad kohad? Mind see HD on pask /jne rivaalitsemise jura väga ei huvita sesmõttes, et igal margil on häid ja halbu omadusi, omanud erinevaid marki ja tüüpi rattaid ning tunne on nagu oleks aeg HD proovida...
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.
-
Teema algataja - Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
King, ikka.. see nimevärk jah läks sassikris. kirjutas: ↑06 Sept 2022, 10:38Kumb siis, King või Glide?Tõsi - mootorid on neil samad ...
Ja mis aasta on Sinu jaoks vana, EVO mootoriga?![]()
terv
Kris.Jalamees kirjutas: ↑06 Sept 2022, 09:12Peas keerlevad mõtted vanema Road King ümber. Pole mitte kunagi ühegi HD-ga sõitnud aga just see vanem Road Glide on miskipärast silma hakanud ja meeldib. Mida vaadata nende puhul kui osta, mis on nõrgad kohad? Mind see HD on pask /jne rivaalitsemise jura väga ei huvita sesmõttes, et igal margil on häid ja halbu omadusi, omanud erinevaid marki ja tüüpi rattaid ning tunne on nagu oleks aeg HD proovida...
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.

-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
1998 on EVO. Paljude jaoks on tegemist viimase õiget HD häält tegeva mootoriga
Raske on mingeid konkreetseid vigu välja tuua aga pead arvestama, et tegemist on ikkagi 20+ aastat vana, karburaatoriga rattaga. Sellega ei ole nii, et ainult istud selga ja sõidad ...
Endal on EVO mootor siiani soovide nimekirjas
. Ostes jätkasin teist niipalju raha selleks, et mootorile korralik värskenduskuur teha, parem karburaator jne.
terv
Kris.

Endal on EVO mootor siiani soovide nimekirjas

terv
Kris.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
EVO-st järgmine variant näiteks 88 twincam on ka suht pommikindel, kui korralikult hooldatud ja ca 40-50k km tagand ketipinguteid kontrollitud/vahetatud. Mul üks 2002a oma seisab garaazis, ootab arvele võtmist, värvimist jne, aga sõidab hästi ja on pritsega.
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
Mu 2001 a. Electra Glide 88 kuuptolli (ostetud 2007 kasutatuna) ainus viga ilmus varsti pärast soetamist. Käigukangi hoova nuudid läksid maha. Ei oska öelda, kas põhjuseks oli kinniikeeramata polt või vibratsioonist tingitud kulumine. Esialgu sai hoob keevitusega sõidukõlblikuks aidatud, seejärel välja vahetatud. Siiani on too väljavahetatud hoob oma kohustusi täitmas.
Ostu hetkel oli võimalus valida selle viimase karburaatoriga mudeli ja 2003 a. pritsungi vahel. Ma ei kahelnud hetkekski oma valikus, põhjusel, mida kris. juba mainis. Pritsungi hääl ei ole enam see…
Vahetada on tulnud vaid kuluosi: õlid, filtrid, piduriklotsid, veorihm, rehvid. Tangin vaid 98 bensiini.
Julgen soovitada.
Ostu hetkel oli võimalus valida selle viimase karburaatoriga mudeli ja 2003 a. pritsungi vahel. Ma ei kahelnud hetkekski oma valikus, põhjusel, mida kris. juba mainis. Pritsungi hääl ei ole enam see…
Vahetada on tulnud vaid kuluosi: õlid, filtrid, piduriklotsid, veorihm, rehvid. Tangin vaid 98 bensiini.
Julgen soovitada.
Your choice is Your half chance.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
Hääle kohapealt ma ise eriti vahet ei teegi, mul on road king 88 mootoriga pritsega ja Wide glide sama mootoriga karpaga. Mõlemil on Vance&Hines pütid. Aga karpaga variant on mulle ka südamelähedasem, pole elektroonikat ja andureid, lihtsam.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
20+ HD vanusega tihti keegi ei oska vastata mis oli mootoriga varem tehtud. Eriti kui HD oli oktsioonist ostetud.
Kas nukkvõll vahetatud(1tk EVO või 2tk twincam) n.ö. "sportlikuma" vastu, sürveaste tõstetud, kubatuur suurendatud -> 95 või 103 tollini. Sellega mootor võib olla võimsam aga "hääl" juba ei pruugi olla nagu tehasest.
Jalamees, vana Magneti Marelli sessipritse (1996-2001) on selline asi, mida mina vältiks.
Kas nukkvõll vahetatud(1tk EVO või 2tk twincam) n.ö. "sportlikuma" vastu, sürveaste tõstetud, kubatuur suurendatud -> 95 või 103 tollini. Sellega mootor võib olla võimsam aga "hääl" juba ei pruugi olla nagu tehasest.
Jalamees, vana Magneti Marelli sessipritse (1996-2001) on selline asi, mida mina vältiks.
-
- Postitusi: 679
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Vanema Road King head ja vead?
Ma sõitsin ühe hooaja Road King Classic rattaga. Aastaks 2001 ehk 88 äkki oli.
Muidu oli igati äge ratas ja kunagi ostan taolise ratta taaskord.
Mul oli üks tehniline rike, mille diagnostika peale raiskasin nädalaid ja sadu eurosid, aga kokkuvõttes oli mootori temperatuuri andur vigane. Selle vahetus oli 4 min ja 40 EUR jupp.
Väljendus selles et bena hais oli pidevalt üleval ja ratas ei läinud suvalisel hetkel enam käima mõneks ajaks.
Muidu oli igati äge ratas ja kunagi ostan taolise ratta taaskord.
Mul oli üks tehniline rike, mille diagnostika peale raiskasin nädalaid ja sadu eurosid, aga kokkuvõttes oli mootori temperatuuri andur vigane. Selle vahetus oli 4 min ja 40 EUR jupp.
Väljendus selles et bena hais oli pidevalt üleval ja ratas ei läinud suvalisel hetkel enam käima mõneks ajaks.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.