Vanema Road King head ja vead?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Jalamees
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 31 korda

Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Jalamees »

Peas keerlevad mõtted vanema Road King ümber. Pole mitte kunagi ühegi HD-ga sõitnud aga just see vanem Road Glide on miskipärast silma hakanud ja meeldib. Mida vaadata nende puhul kui osta, mis on nõrgad kohad? Mind see HD on pask /jne rivaalitsemise jura väga ei huvita sesmõttes, et igal margil on häid ja halbu omadusi, omanud erinevaid marki ja tüüpi rattaid ning tunne on nagu oleks aeg HD proovida...
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2411
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kumb siis, King või Glide? :) Tõsi - mootorid on neil samad ...
Ja mis aasta on Sinu jaoks vana, EVO mootoriga? :D

terv
Kris.
Jalamees kirjutas: 06 Sept 2022, 09:12
Peas keerlevad mõtted vanema Road King ümber. Pole mitte kunagi ühegi HD-ga sõitnud aga just see vanem Road Glide on miskipärast silma hakanud ja meeldib. Mida vaadata nende puhul kui osta, mis on nõrgad kohad? Mind see HD on pask /jne rivaalitsemise jura väga ei huvita sesmõttes, et igal margil on häid ja halbu omadusi, omanud erinevaid marki ja tüüpi rattaid ning tunne on nagu oleks aeg HD proovida...
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.

Teema algataja
Jalamees
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Jalamees »

kris. kirjutas: 06 Sept 2022, 10:38
Kumb siis, King või Glide? :) Tõsi - mootorid on neil samad ...
Ja mis aasta on Sinu jaoks vana, EVO mootoriga? :D

terv
Kris.
Jalamees kirjutas: 06 Sept 2022, 09:12
Peas keerlevad mõtted vanema Road King ümber. Pole mitte kunagi ühegi HD-ga sõitnud aga just see vanem Road Glide on miskipärast silma hakanud ja meeldib. Mida vaadata nende puhul kui osta, mis on nõrgad kohad? Mind see HD on pask /jne rivaalitsemise jura väga ei huvita sesmõttes, et igal margil on häid ja halbu omadusi, omanud erinevaid marki ja tüüpi rattaid ning tunne on nagu oleks aeg HD proovida...
Seega oleks väga huvitatud konkreetse mudeli kasutajakogemusest.
King, ikka.. see nimevärk jah läks sassi :wack: ja vanus... 1998 ca? Olen lihtsalt paari sellist müügis näinud. Ei tea mis mootorid jne nendel on. Puhtalt välimuse järgi (ja natuke ka ikkagi turuhinna järgi) olen neid vaadanud.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2411
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas kris. »

1998 on EVO. Paljude jaoks on tegemist viimase õiget HD häält tegeva mootoriga :bsmile: Raske on mingeid konkreetseid vigu välja tuua aga pead arvestama, et tegemist on ikkagi 20+ aastat vana, karburaatoriga rattaga. Sellega ei ole nii, et ainult istud selga ja sõidad ...
Endal on EVO mootor siiani soovide nimekirjas :D . Ostes jätkasin teist niipalju raha selleks, et mootorile korralik värskenduskuur teha, parem karburaator jne.

terv
Kris.

Kristjan...
Postitusi: 46
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

EVO-st järgmine variant näiteks 88 twincam on ka suht pommikindel, kui korralikult hooldatud ja ca 40-50k km tagand ketipinguteid kontrollitud/vahetatud. Mul üks 2002a oma seisab garaazis, ootab arvele võtmist, värvimist jne, aga sõidab hästi ja on pritsega.
Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1314
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas bigdog »

Mu 2001 a. Electra Glide 88 kuuptolli (ostetud 2007 kasutatuna) ainus viga ilmus varsti pärast soetamist. Käigukangi hoova nuudid läksid maha. Ei oska öelda, kas põhjuseks oli kinniikeeramata polt või vibratsioonist tingitud kulumine. Esialgu sai hoob keevitusega sõidukõlblikuks aidatud, seejärel välja vahetatud. Siiani on too väljavahetatud hoob oma kohustusi täitmas.
Ostu hetkel oli võimalus valida selle viimase karburaatoriga mudeli ja 2003 a. pritsungi vahel. Ma ei kahelnud hetkekski oma valikus, põhjusel, mida kris. juba mainis. Pritsungi hääl ei ole enam see…
Vahetada on tulnud vaid kuluosi: õlid, filtrid, piduriklotsid, veorihm, rehvid. Tangin vaid 98 bensiini.
Julgen soovitada.
Your choice is Your half chance.

Kristjan...
Postitusi: 46
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

Hääle kohapealt ma ise eriti vahet ei teegi, mul on road king 88 mootoriga pritsega ja Wide glide sama mootoriga karpaga. Mõlemil on Vance&Hines pütid. Aga karpaga variant on mulle ka südamelähedasem, pole elektroonikat ja andureid, lihtsam.

Vitold
Postitusi: 114
Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Vitold »

20+ HD vanusega tihti keegi ei oska vastata mis oli mootoriga varem tehtud. Eriti kui HD oli oktsioonist ostetud.
Kas nukkvõll vahetatud(1tk EVO või 2tk twincam) n.ö. "sportlikuma" vastu, sürveaste tõstetud, kubatuur suurendatud -> 95 või 103 tollini. Sellega mootor võib olla võimsam aga "hääl" juba ei pruugi olla nagu tehasest.
Jalamees, vana Magneti Marelli sessipritse (1996-2001) on selline asi, mida mina vältiks.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 679
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Vanema Road King head ja vead?

Lugemata postitus Postitas Raki »

Ma sõitsin ühe hooaja Road King Classic rattaga. Aastaks 2001 ehk 88 äkki oli.

Muidu oli igati äge ratas ja kunagi ostan taolise ratta taaskord.

Mul oli üks tehniline rike, mille diagnostika peale raiskasin nädalaid ja sadu eurosid, aga kokkuvõttes oli mootori temperatuuri andur vigane. Selle vahetus oli 4 min ja 40 EUR jupp.

Väljendus selles et bena hais oli pidevalt üleval ja ratas ei läinud suvalisel hetkel enam käima mõneks ajaks.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”