Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Hellou, viimasest postitusest omajagu aega möödas aga palju toimunud arengus ja toimub edasigi veel. Kevadel siin maikuus Wheelsup Racing tartust aka Joosep Järv siis dynotas ratta ära mingilmääral tänavakonditsiooni, plaan oli bensuga yle 310hp mis teeks ta siis maailma võimsaimaks z1000-ndeks, võtsime veits varuga siis ca 330hp. See on ikka müstika, kuidas puhtalt süütekaarti näppides tuleb kümneid hobuseid juurde, hetkel see jõud tuli vist seal 1,4 bariga. Meie joogise peaga garaasi peol öösel/hommikul kell 5 nuputatud vesiplenum töötab nagu unelm, temp yle 65 ei tõuse ka pika tõmbega, ilma vesijahutuseta oli kohe laksust 80c tuuri ning sellega väga jõudu ei tee kahjuks enam ning üleüldse muutub ohtlikuks turbomootorile. Mis aga erilist tulemust ei andnud spool-upi näol oli väiksemate runneritega kolle ning väiksem kuumakoda turbole. Praktiliselt null muutust varasemaga. Ainuke, et sai turbo nii kõrgele ja kadus ära õliprobleem, pumpa vahele enam ei pidand toppima, valgub ise kenasti karterisse. Ainuke mõte, et kas ikka plokikaane väljalase on liiga väike et turbo ja kaas ei tee niiöelda koostööd, teine variant et vbla peaks panema ikkagi selle tänavaturbo ehk siis garretti discopotato et teha ta tänavale ideaalsels kuid eks näis, õnneks on käigud olemas millega saab pöördeid kõrgemale
On ka muid anomaaliad olnud veel seoses ülekande ja veljega aga tundub, et nüüdseks need ka eemaldatud. Ei mäletagi kas ducatil velg 1 või 2 tihvti otsas, kuid sellele ei piisand ka kahest, sain tehtud nelja peale ja 10mm paksusega. Nüüd ei tohiks ära murduda. Iste sai ka vahepeal uus tehtud. Hetkel siis tegeleb väikese elektrimurega, nimelt motogadgeti mini relee andis lihtsalt otsad ja suunatuled ning muu elektrikräpp ei tee koostööd. Muidu sõita on ülivinge, 250 vs 330hp vahe on ikka räige, mootorrattal vähemalt. Potentsiaali kõike pole suutnud proovile panna, kuna krt lihtsalt tahab alt ära tõmmata rõhu alasse minnes 

If you ain't slidin', you ain't ridin'.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.