Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hellou, viimasest postitusest omajagu aega möödas aga palju toimunud arengus ja toimub edasigi veel. Kevadel siin maikuus Wheelsup Racing tartust aka Joosep Järv siis dynotas ratta ära mingilmääral tänavakonditsiooni, plaan oli bensuga yle 310hp mis teeks ta siis maailma võimsaimaks z1000-ndeks, võtsime veits varuga siis ca 330hp. See on ikka müstika, kuidas puhtalt süütekaarti näppides tuleb kümneid hobuseid juurde, hetkel see jõud tuli vist seal 1,4 bariga. Meie joogise peaga garaasi peol öösel/hommikul kell 5 nuputatud vesiplenum töötab nagu unelm, temp yle 65 ei tõuse ka pika tõmbega, ilma vesijahutuseta oli kohe laksust 80c tuuri ning sellega väga jõudu ei tee kahjuks enam ning üleüldse muutub ohtlikuks turbomootorile. Mis aga erilist tulemust ei andnud spool-upi näol oli väiksemate runneritega kolle ning väiksem kuumakoda turbole. Praktiliselt null muutust varasemaga. Ainuke, et sai turbo nii kõrgele ja kadus ära õliprobleem, pumpa vahele enam ei pidand toppima, valgub ise kenasti karterisse. Ainuke mõte, et kas ikka plokikaane väljalase on liiga väike et turbo ja kaas ei tee niiöelda koostööd, teine variant et vbla peaks panema ikkagi selle tänavaturbo ehk siis garretti discopotato et teha ta tänavale ideaalsels kuid eks näis, õnneks on käigud olemas millega saab pöördeid kõrgemale :mrgreen: On ka muid anomaaliad olnud veel seoses ülekande ja veljega aga tundub, et nüüdseks need ka eemaldatud. Ei mäletagi kas ducatil velg 1 või 2 tihvti otsas, kuid sellele ei piisand ka kahest, sain tehtud nelja peale ja 10mm paksusega. Nüüd ei tohiks ära murduda. Iste sai ka vahepeal uus tehtud. Hetkel siis tegeleb väikese elektrimurega, nimelt motogadgeti mini relee andis lihtsalt otsad ja suunatuled ning muu elektrikräpp ei tee koostööd. Muidu sõita on ülivinge, 250 vs 330hp vahe on ikka räige, mootorrattal vähemalt. Potentsiaali kõike pole suutnud proovile panna, kuna krt lihtsalt tahab alt ära tõmmata rõhu alasse minnes 😀
Manused
F763329B-2059-49B6-A4A4-50B928A7D502.jpeg
82BD9BD6-F359-4C48-9B05-09700169BCA3.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”