Motokross... Kuidas edasi?
Re: Motokross... Kuidas edasi?
Karl32, minu arvamus on selline, et küsimus on rohkem faasides. Inimesed treenivad/sõidavad väga erinevatel tasemetel. 100% selge on ju ka see, et ega igaüks, kes krossika seljas istub ja sellega kuskil sõidab, ei plaanigi saada maailmameistriks, 99% arvatavasti ei plaani saada ka eesti meistriks ning veel päris suurt osa ei huvita üldse niiväga mingid konkreetsed poodiumikohad. Sõidetakse lihtsalt selleks, et oleks fun, oleks mingi tegevus, oleks midagi milles areneda ja millega oma vaba aega veeta. Väike võistlusmoment on alati tore ja annab nö. lisaväärtust, kuid ega see pole ka ABSOLUUTSELT iga inimese jaoks tingimata vajalik.
Seega treeningus/treenituses on erinevad faasid. Kas sa oled täiesti algaja, natuke edasijõudnud aga siiski endiselt väga aeglane ning ilmselge nö. hobisõitja. Hakkad oma treeninggrupis juba jõudma või oled juba jõudnud nö. tippu. Või astud juba kandadele riigi parimatele sõitjatele. Igas sellises faasis tuleks see eraldi läbi mõelda, et kui suuri finantse ning kui palju aega tegelikult selle trenni peale kulutada. Mis puudutab neid kilomeetreid...võibolla, et ma eksin kuid minuteada kas kõik või siis suurem enamus kõikvõimalikest lege eesti krossisõitjatest (a'la leokid ja kes seal oli need nimed kui ma ise veel asja suurema huviga jälgisin) on SÕNA OTSESES MÕTTES elanud ja kasvanud üles krossiraja kõrval. Mitte lähedal ega läheduses, vaid krossirada on olnud literally maja kõrval! Ja seal rajal on siis antud minna vist enne 1-aastaseks saamist või midagi taolist. Ma ei imestaks väga kui mõni on isegi krossirajal sündinud
Ühesõnaga, tippudel on/ on olnud vastavad "mugavused" ja võimalused saada tippudeks. Aga isegi nemad ei ole jõudnud maailma tippu, vaid kõigest eesti tippu. Seega, ma väga ei pablaks selle pärast kui sulle tundub 80km kaugel trennis käia, see ongi kaugel! eriti tänasel päeval, kus sellise vahemaa edasi-tagasi maha sõitmine iseenesest on juba räigelt kulukas...kui just mingi tasuta maakonna bussiga ei sõida 
Seega treeningus/treenituses on erinevad faasid. Kas sa oled täiesti algaja, natuke edasijõudnud aga siiski endiselt väga aeglane ning ilmselge nö. hobisõitja. Hakkad oma treeninggrupis juba jõudma või oled juba jõudnud nö. tippu. Või astud juba kandadele riigi parimatele sõitjatele. Igas sellises faasis tuleks see eraldi läbi mõelda, et kui suuri finantse ning kui palju aega tegelikult selle trenni peale kulutada. Mis puudutab neid kilomeetreid...võibolla, et ma eksin kuid minuteada kas kõik või siis suurem enamus kõikvõimalikest lege eesti krossisõitjatest (a'la leokid ja kes seal oli need nimed kui ma ise veel asja suurema huviga jälgisin) on SÕNA OTSESES MÕTTES elanud ja kasvanud üles krossiraja kõrval. Mitte lähedal ega läheduses, vaid krossirada on olnud literally maja kõrval! Ja seal rajal on siis antud minna vist enne 1-aastaseks saamist või midagi taolist. Ma ei imestaks väga kui mõni on isegi krossirajal sündinud


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.