Sidesüsteemid mootorrattal
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 488 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
põhi probleem ongi see, et menüüde ülesehitus on keerukas ja võimalusi palju. Kellelgi (kes ei näpi töö pärast vms neid igapäevaselt) ei jää see mudru (vilgutused ja piiksatused) meelde.
Ja kui nüüd on isegi sama firma erinevad mudelid, siis igal ühel peab olema oma "tatsibau", millest näpuga järge ajada, ja piikse lugeda ja lõpuks tõdeda, et ju sul on vana firmware alles ja sellepärast ei saa vms. Samal ajal higi voolab saapasäärde ja tahaks sõitma hakata.
Ja see teebki nende kasutamise võimatuks, kui tahad täna kohe ühe tiiru teha. Tõenäoliselt pikaks reisiks valmistudes jõuab neid updeitida ja paaritada jne.
Kui aga iga hommik on jälle loterii, kes saab täna kaasa rääkida ja kes ei saa, siis on see jah üsna frustratsiooni tekitav.
Ja kui nüüd on isegi sama firma erinevad mudelid, siis igal ühel peab olema oma "tatsibau", millest näpuga järge ajada, ja piikse lugeda ja lõpuks tõdeda, et ju sul on vana firmware alles ja sellepärast ei saa vms. Samal ajal higi voolab saapasäärde ja tahaks sõitma hakata.
Ja see teebki nende kasutamise võimatuks, kui tahad täna kohe ühe tiiru teha. Tõenäoliselt pikaks reisiks valmistudes jõuab neid updeitida ja paaritada jne.
Kui aga iga hommik on jälle loterii, kes saab täna kaasa rääkida ja kes ei saa, siis on see jah üsna frustratsiooni tekitav.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.