Kas mootorratta sõidusami korraldus on ebavõrdne?

Kasutaja avatar

Frosch
Toetajaliige
Postitusi: 83
Liitunud: 08 Veebr 2019, 11:48
Tsikkel: BMW 1200GS Adventure
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kas mootorratta sõidusami korraldus on ebavõrdne?

Lugemata postitus Postitas Frosch »

B-kategooria eksamil on eksamineerijal võimalus piduritega sekkuda liiklusohtlikku olukorda = eksamiauto jääb terveks (tõenäoliselt)

Variant 1. Jaan tahab minna A kat sõidueksamile, saab aja: teisip. kl 10. Jaan läheb kohale ja talle öeldakse: Vabandame, Peeter, kes sõitis hommikul kl 9 eksamit, kukkus rattaga peegli katki. Ratas läheb hindamisele, remonti, varuosa tellitakse, remonditakse ja ratas on heal juhul kuu aja pärast tagasi. (riigisüsteem, hanked, garantii all rattad, remont esinduses jne).
Ja nii juhtub umbes nt 3-4 korda (piisab juba nt eksamil platsil kukkumisest) ja A-kati sõidueksamijärjekord on paari kuu asemel paar hooaega.
Lõpuks üks retooriline küsimus ka, et kellel neid juhilube lõpuks vaja on?

Mini Riga - 160cc Pitrpo - Honda Hornet CB600 F - Yamaha FZ1N - Bmw 1200GS Adventure

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”