Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
-
Dusterx
- Postitusi: 438
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 94 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
See on teooria, kahjuks mitte praktika. Selleks, et seda mõista peab süübima sügavamale, kui lihtsalt läbisõit. Tänapäeva tööstuses optimeeritakse kõik sisuliselt viimase piirini, ala rattalaagri tootmisel arvestatakse ka juba näiteks co heidet selle tootmiseks, mis pole seda laagrit tegelikkuses paremaks teinud. Võibolla hoiab ta planeeti, pole kliimateadlane, kuid laagri mõistes pole ta paranenud vaid pigem hävinenud. Seda listi saaks jätkata lõputult. Suurim häving on minumeelest tihendite ja pukside maailmas, kus asjad lihtsalt surevad vanadusse oluliselt kiiremini, kui nad seda kunagi teinud on. Töötan tööstuses, tuleb uus ja õhem materjal, ei anna enam tegelikult standardit välja, standard liigutatakse nn sobivamasse kohta-tulem, toode on paberipeal sama hea ja paremgi veel, reaalses elus on mitu protsendipunkti kehvem. Neist asjadest tuleb pikasplaanis välja, et näiteks iga uus rehv on eelkäijast 20% parem, aga reaalses elus on ta väga harva niimoodi ja seda ainult hi-end toodete puhul. Ehk siis kosmosesse suudetakse ilmselt tänaseni kvaliteetkaupa müüa, dacia sellest paremaks ei lähe. Kes saab aru, see saab, kes ei saa, ei saa. Minu silmis on sellest tulenevalt uuema tehnika ja kahjuks ka uute varuosade kvaliteet kukkunud hea osakese ning läbisõidu number ei oma enam nii suurt kaalu, kui ta seda kunagi tegi. Sama jutt selle pritse peale kolimisest jne, see et pritsung peale pandi ei tee automaatselt seda mootorit kestvamaks, pigem vastupidi, karpa timmis asjalik omanik paika ja kestis ja sõitis väga hästi, pritsega ei tee enamik mitte miskit. Optimeerimisega on mindud riski piirile, et saada co norme ja midaiganes sealt mootorist kätte, mis taaskord tegelikkuses neid mootoreid hoopis hävitavad. Hea näide on pritsega 2t kergenduurod, mis varem või hiljem lusika nurka viskavad, on selleks siis mõne anduri varjusurm või tehase softi puudulikkus ei oma sinu rahakoti jaoks tähtsust ja karpaga ise õli pentsu segades ei tapa su konet ka autoaatne õlilisamine, mis neist enamuse mingihetk tapab...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.