Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Kui VIN saad, siis saad sellega ju meie arkist kohe vastuse. Isegi tel teel peaks saama vastuse. VIN pirka juures ehk ratta küljes ei peagi midagi olema, piisab kui tehpassis onHenn kirjutas: ↑10 Aug 2022, 13:11Teemajätkuks.
Poolakas on kunagi Sveitsist tsikli ostnud. Hetkel ei saa paniga ühendust, et küsida pilti pirkast. Aga kahtlustan, et vin pirka juures e-serdi pirkat pole. Mis tähendab, et Eestis tahab Transpordiamet kindlasti üksiksõiduki tüübikinnitust teha. Maksab see umbes 800eur, eeldusel, et samasugune masin on juba testi läbinud.
Pill ise on GL1800 2008a. Kellad näitavad kilomeetreid, kas tuledel ja viledel on e-tähised, seda ka ei tea veel.
Auto24 on müügis üks 2007 USA-st toodud ja Eesti registris. Kas võiks loota, et Sveitsi päritolu masinat ei pea ulme summa eest pulkadeks võtma laboris kui samasugune masin on juba registris.
Naisperel on plaan Poolas mingeid kaltsukaid külastada ja ma lihtsalt töllerdan kaasa ja mõtlesin, et sõidaks Goldwingiga tagasi. Aga kui suur keberniit selle arvele saamisega pärast on? Poolas on kõik ülejäänud taskukohased GL1800 kas USA-st, liiga vanad või liiga kallid.
Mul oli kunagi auto Šveitsis ja see oli 100% EU-sse sobiv 1998a Mondeo oli,mis sai ostetud 2000-ndate lõpus
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Ma käisin Transpordiameti esinduses ja tahtsin VIN näidata. Ametnik ütles, et nad vaatavad VIN ainult füüsiliselt kohal oleva sõiduki pealt. Mingi paberitüki peal VIN neid ei huvita. Niipalju andis infoks, et tõenäoliselt on Sveitsi registris oleval sõidukil tüübikinnitus puudu, sest Sveitsis pole vaja ja Poolas ka pole vaja. Pakkus tüübikinnituse saamise eelarveks ca 800eur. Üldiselt see 800eur + Poolas tsikli hind on ka täitsa ok. Aga kui leiavad, et on vaja teha eriline ekspertiis ... ütleme nt 2800eur (lambi number), siis on jama.
Muidu ju oleks lihtne, aga vea ratas Eestisse, siis härra ronib kabinetist välja ja vaatab.
Muidu ju oleks lihtne, aga vea ratas Eestisse, siis härra ronib kabinetist välja ja vaatab.
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Mis vin ?
Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
St. 10 on number voi täht
Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Saatsin VIn sulle sõnumiga. Minu vanad silmad nägid numbrit seal.
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Tõin just soomest auto, millel polnud tüübikinnitust, Soomes ümberehitatud.Henn kirjutas: ↑10 Aug 2022, 16:25Ma käisin Transpordiameti esinduses ja tahtsin VIN näidata. Ametnik ütles, et nad vaatavad VIN ainult füüsiliselt kohal oleva sõiduki pealt. Mingi paberitüki peal VIN neid ei huvita. Niipalju andis infoks, et tõenäoliselt on Sveitsi registris oleval sõidukil tüübikinnitus puudu, sest Sveitsis pole vaja ja Poolas ka pole vaja. Pakkus tüübikinnituse saamise eelarveks ca 800eur. Üldiselt see 800eur + Poolas tsikli hind on ka täitsa ok. Aga kui leiavad, et on vaja teha eriline ekspertiis ... ütleme nt 2800eur (lambi number), siis on jama.
Muidu ju oleks lihtne, aga vea ratas Eestisse, siis härra ronib kabinetist välja ja vaatab.
Arvele läks libedalt (ilma igasuguse küsimuse/vaidluseta), nagu peakski. Kehtib selge reegel, kui EU(soome) pädev asutus on sõiduki EU turule lubanud, ei saa kohalik jupijumal enam väga midagi teha.
Selle jutu juures on muidugi suur AGA, kui otsustatakse arvama hakata, siis võib vaidluseks kiskuda ja maksad selle 800/2800€ ära või lähed lõpuni ja saad vb tulevikus rahad tagasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 5362
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
eks see läkski libedalt paraku vaid seetõttu, et tõid soomest - oleksid leedust toonud täpselt sama auto...noh, tead isegi
aga huvitav muidugi, et nüüd on siis kohalikud jupijumalad otsustanud lisaks leedule juba ka poola oma "ei meeldi" listi lisada

Re: Euroopa tüübikinnituse puudumine Leedu registris oleval rattal.
Poolas ei nõua valitsus mingeid tüüpe ega kinnitusi, sõida millega tahad. Tehn passis on K ja K1 lahtrid tühjad. Soomlane on sinna lahtrisse e4*......trükkinud ja siis ei saa Eesti ametnik midagi teha enam, kuigi väga tahaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.