Tasakaaluliikurid ja tõuksid

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2038
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Tasakaaluliikurid ja tõuksid

Lugemata postitus Postitas bitter »

Pezzi kirjutas: 10 Aug 2022, 21:23
bitter kirjutas: 10 Aug 2022, 20:03
... Ca 15 km peal olin sunnitud maha hüppama ja veidi kõrval kõndima, et veri jalgades käima saada...
Minu arust on sundasend üherattalise suurim puudus. Liigutada ennast ei saa, jalad surevad ära. Tõuksi peal saad vähemalt teoreetiliselt jalga vahetada. Teine häda on äkilisema pidurdamise võimaluse puudumine.
Vaidlen vastu. Soovi korral saad liigutada rohkem kui nt lumelaual. Ei pea aga saad. Sõida või slaalomit. Tihti sõidangi, ei kulu rehv nii kandiliseks :). Saab ka ühel jalal (ebamugav.) Tookord nappis kogemust ning jalats oli liiga pehme tallaga ja veits väike ka.

Tõuksi peal saab jalga vahetada täiesti praktiliselt :). Euc-ga saab pidurdada täpselt nii äkiliselt kui palju rehvil hetkel pidamist on. Eeldab harjutamist. Pidurdamises ma tõuksil eelist ei näe. Euc-ga lükkad jalad hetkega ette ja pidurdad. Täiega. Tõuksiga on samuti vaja enne ÄKKpidurdust kehaasendit korrigeerida ja see ei käi nii kiirelt ja intuitiivselt nagu euc-ga. Tõuks loob petliku illusiooni, et kõik on kontrolli all ja võib tähelepanu ka mujale suunata. Enamik sõidab tõuksil sirgete jalgadega, põlved "lukus" ja ei ole ootamatusteks valmis. Euc-ga ei teki see illusioon nii kergesti, pead rohkem "kohal olema".

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”