Sidesüsteemid mootorrattal
-
- Postitusi: 1457
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 294 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
@Kox
Mul sisusliselt sarnased kogemused. Alustasin ammu-ammu G9ga, siis sõitsin pikalt Packtalkiga aga enduurotades ta lihtsalt kulus natuke ära (kuigi veel töötas) ning nüüd on Packtalk Bold JBL.
Veekindlusest:
Vana Packtalk sai laenatud Jetimatkajatele. Neil kukkus see vette ja kuna laadimisava ei olnud enam korralikult suletav, siis sai too omadega siiski otsa. Aga tsiklisõiduga pole ühegagi veekindlusega muret olnud.
Mikrist:
Mikrit olen ühe korra vahetanud. Igasugu talvel ja suvel lahtise kiivriga sportimised teevad mikri vahepeal märjaks - enamasti hakkab uuesti tööle kui ära kuivab. Aga kuna ükskord ei hakanud, siis nüüd kannan teist matkal kaasas. Maksis 14 EURi.
Aku kestvusest:
Aku kestab intensiivsel grupis kasutamisel u. 8h. See on meie sõitudel liiga vähe. Ma võtan õhtul kotist oma vana ja veel töötava packtalki, lülitan sisse ja kõik ühendused tulevad automaagiliselt kohe üles, ilma et ühtegi nuppu peaks vajutama. Vana kulund Cardo aku kestab vähem aga piisavalt, et päeva lõpuni saaks. Teine variant on lõuna ajal juhe sappa panna.
Remondivõimalustest:
Olen ise ka akut vahetanud. Kui tinutada oskad, siis ei ole keeruline aga aku, mille ma ebayst soetasin, oli vist keskpärane - uueväärset tulemust ei saanud. Lisaks olen lasknud paigaldada uue laadimispesa, sest kasutasin Cardot laadimise ajal ja unustasin ära, et juhe on taga…
Vastupidavusest:
Minu kõige esimene G9 on endiselt täiesti töökorras. See on lapse kiivri küljes. Temaga sõidame tavaliselt kahekesi ja selleks on G9 väga hea. Niisiis kõik peale ühe seadme, mille Jetimehed merre kukutasid ja ühe mikri, mis kuivades enam ei töötanud, on siiani töökorras. Garantiis pole vaja olnud käia.
Ühendusest teiste tootjate seadmetega:
Senadega olen ühenduse kätte saanud. See on üsna lihtne. Pead lihtsalt teadma, et Sena (või misiganes teine seade), tuleb panna paarituma telefoniga. Ühendust tuleb üles lihtsalt aga levi on väga palju väiksem kui Cardolt-Cardole või Senalt-Senale, mis muudab selle lahenduse väga poolikuks. Ta jookseb üle standardsete BT ühenduste. See, kuidas Cardo ja Sena on oma BT ühenduse nii pika levi peale ehitanud, on väha lahe - aga see on üsna arusaadavalt mõlemal tootjal majasisene lahendus ja ilmselgelt nad ei saa omavahel samadel alustel toimida.
Äpist:
Asi, mida ülal mainiti, et äpp ei saa cardoga ühendust. Sellega on üks labane lugu. Kui sa oled vahepeal telo ekraani kinni pannud või teisi äppe kasutanud, siis tuleb Cardo äpp korra sulgeda ja uuesti avada. Sel juhul tuleb ühendus alati üles. Muul juhul võib juhtuda, et ei tule… See viga on vähemalt minu Packtalkide ja Iphone’ide vahel juba algusest peale. Ei tea, miks seda korda pole tehtud.
Muus osas on okei äpp - kasutama pead teda peamiselt selleks, et grupp luua ja sõbrad gruppi kutsuda. Hiljem pole otseselt äppi vaja. Kui saad sõbraga kokku, tuleb intercom ise üles. Ja kui teil mõlemal oli seade juba enne kohtumist sisse lülitatud, siis on tark Cardo korra välja lülitada. Ma olen tähele pannud, et kolmas ja neljas jne liige ühenduvad sel juhul juba lihtsamalt, kui grupp on aktiivne.
BT VS Mesh
See vanakooli jamamine ühendustega, kus seadmete vahel tuli kett luua, on nüüd möödas. Me oleme nüüd Packtalkidega DMC ehk Mesh režhiimis sõitnud kümenid tuhandeid kilomeetreid erinevates riikides ja kliimades. Grupis on erinevatel hetkedel olnud kokku üle kümne erineva Packtalki. Kõige-kõige tähtsam asi: kui sul on aku täis ja hommikul paned Cardo kiivri külge ning ühendus tuleb üles - siis võid sisuliselt kindel olla, et päeva jooksul sa enam nuppe otseselt vajutama ei pea. Kui keegi läheb Levist välja ja ilmub tagasi, siis ta ilmub automaatselt ka eetrisse. See on minu arvates kõige tähtsam omadus. Ja see töötab päris hästi.
Ühenduseprobleemid:
Erandina võib mingite asjaolude kokkulangevusel juhtuda, et keegi ei saa ühendust. 99% aitab restart. Ja pigem ei juhtu seda iga päev. Lisaks on mõnikord pikal päeval nii, et kedagi pole kuulda või et keegi kuuleb kehvalt. See on tavaliselt sellest, et mikker on märg / mikker on ära nihkunud või laheneb see restardiga. Kolmas asi, mida silmas pidada on see, et kusagil rahvarohkes kohas ei ole mõtet paaritamisi ja ühendamisi teha. Kusagil orienteerumise stardis on õhk Bluetooth ühendustest nii paks, et targem on kaugele ära minna.
Ühendus teloga ja GPSiga:
Kui pead ühendama ainult ühe telefoni, siis on kõik ülilihtne ja lollikindel. Kui tahad veel teise seadme ka ühendada, siis tuleb jälgida, kuidas see lahendada. Paaritumise ajal on valikud, kas ühendada telefon või GPS. Mul on sellest aastast uus Cardo ja ma pole viitsind seda paaritamist põhjalikult teha, vanasti oli mul 2 seadet korraga järel ja toimis ilusti, praegu on ainult 1. Kui panen teise, siis ta unistab esimese ära. Ei tea miks - pean uurima.
Hiinakas VS Cardo/Sena
Peamine otsustamise koht on minu arust see, mitu inimest sa intercomi paned. Kui rohkem kui 2 või isegi rohkem kui 4, siis on Cardo ja Sena ainukesed normaalsed lahendused
Teine koht on muusika kuulamine. Cardoga ma mõnikord reaalselt kuulan mussi ja Podcaste… Minu teada ükski teine seade seda sellisel tasemel ei võimalda. Aga ma pean ütlema, et LC4ga 100 kph ei ole mõtet muusikat kuulata. Pigem vaiksemate ratatega või vaiksemal kiirusel.
Enamus muresid Cardodega on puhtalt seadistuses kinni. Samas hea asi on see, et enamasti, kui nad paika seada, siis kõik edaspidi toimib suht lihtsalt.
Mul sisusliselt sarnased kogemused. Alustasin ammu-ammu G9ga, siis sõitsin pikalt Packtalkiga aga enduurotades ta lihtsalt kulus natuke ära (kuigi veel töötas) ning nüüd on Packtalk Bold JBL.
Veekindlusest:
Vana Packtalk sai laenatud Jetimatkajatele. Neil kukkus see vette ja kuna laadimisava ei olnud enam korralikult suletav, siis sai too omadega siiski otsa. Aga tsiklisõiduga pole ühegagi veekindlusega muret olnud.
Mikrist:
Mikrit olen ühe korra vahetanud. Igasugu talvel ja suvel lahtise kiivriga sportimised teevad mikri vahepeal märjaks - enamasti hakkab uuesti tööle kui ära kuivab. Aga kuna ükskord ei hakanud, siis nüüd kannan teist matkal kaasas. Maksis 14 EURi.
Aku kestvusest:
Aku kestab intensiivsel grupis kasutamisel u. 8h. See on meie sõitudel liiga vähe. Ma võtan õhtul kotist oma vana ja veel töötava packtalki, lülitan sisse ja kõik ühendused tulevad automaagiliselt kohe üles, ilma et ühtegi nuppu peaks vajutama. Vana kulund Cardo aku kestab vähem aga piisavalt, et päeva lõpuni saaks. Teine variant on lõuna ajal juhe sappa panna.
Remondivõimalustest:
Olen ise ka akut vahetanud. Kui tinutada oskad, siis ei ole keeruline aga aku, mille ma ebayst soetasin, oli vist keskpärane - uueväärset tulemust ei saanud. Lisaks olen lasknud paigaldada uue laadimispesa, sest kasutasin Cardot laadimise ajal ja unustasin ära, et juhe on taga…
Vastupidavusest:
Minu kõige esimene G9 on endiselt täiesti töökorras. See on lapse kiivri küljes. Temaga sõidame tavaliselt kahekesi ja selleks on G9 väga hea. Niisiis kõik peale ühe seadme, mille Jetimehed merre kukutasid ja ühe mikri, mis kuivades enam ei töötanud, on siiani töökorras. Garantiis pole vaja olnud käia.
Ühendusest teiste tootjate seadmetega:
Senadega olen ühenduse kätte saanud. See on üsna lihtne. Pead lihtsalt teadma, et Sena (või misiganes teine seade), tuleb panna paarituma telefoniga. Ühendust tuleb üles lihtsalt aga levi on väga palju väiksem kui Cardolt-Cardole või Senalt-Senale, mis muudab selle lahenduse väga poolikuks. Ta jookseb üle standardsete BT ühenduste. See, kuidas Cardo ja Sena on oma BT ühenduse nii pika levi peale ehitanud, on väha lahe - aga see on üsna arusaadavalt mõlemal tootjal majasisene lahendus ja ilmselgelt nad ei saa omavahel samadel alustel toimida.
Äpist:
Asi, mida ülal mainiti, et äpp ei saa cardoga ühendust. Sellega on üks labane lugu. Kui sa oled vahepeal telo ekraani kinni pannud või teisi äppe kasutanud, siis tuleb Cardo äpp korra sulgeda ja uuesti avada. Sel juhul tuleb ühendus alati üles. Muul juhul võib juhtuda, et ei tule… See viga on vähemalt minu Packtalkide ja Iphone’ide vahel juba algusest peale. Ei tea, miks seda korda pole tehtud.
Muus osas on okei äpp - kasutama pead teda peamiselt selleks, et grupp luua ja sõbrad gruppi kutsuda. Hiljem pole otseselt äppi vaja. Kui saad sõbraga kokku, tuleb intercom ise üles. Ja kui teil mõlemal oli seade juba enne kohtumist sisse lülitatud, siis on tark Cardo korra välja lülitada. Ma olen tähele pannud, et kolmas ja neljas jne liige ühenduvad sel juhul juba lihtsamalt, kui grupp on aktiivne.
BT VS Mesh
See vanakooli jamamine ühendustega, kus seadmete vahel tuli kett luua, on nüüd möödas. Me oleme nüüd Packtalkidega DMC ehk Mesh režhiimis sõitnud kümenid tuhandeid kilomeetreid erinevates riikides ja kliimades. Grupis on erinevatel hetkedel olnud kokku üle kümne erineva Packtalki. Kõige-kõige tähtsam asi: kui sul on aku täis ja hommikul paned Cardo kiivri külge ning ühendus tuleb üles - siis võid sisuliselt kindel olla, et päeva jooksul sa enam nuppe otseselt vajutama ei pea. Kui keegi läheb Levist välja ja ilmub tagasi, siis ta ilmub automaatselt ka eetrisse. See on minu arvates kõige tähtsam omadus. Ja see töötab päris hästi.
Ühenduseprobleemid:
Erandina võib mingite asjaolude kokkulangevusel juhtuda, et keegi ei saa ühendust. 99% aitab restart. Ja pigem ei juhtu seda iga päev. Lisaks on mõnikord pikal päeval nii, et kedagi pole kuulda või et keegi kuuleb kehvalt. See on tavaliselt sellest, et mikker on märg / mikker on ära nihkunud või laheneb see restardiga. Kolmas asi, mida silmas pidada on see, et kusagil rahvarohkes kohas ei ole mõtet paaritamisi ja ühendamisi teha. Kusagil orienteerumise stardis on õhk Bluetooth ühendustest nii paks, et targem on kaugele ära minna.
Ühendus teloga ja GPSiga:
Kui pead ühendama ainult ühe telefoni, siis on kõik ülilihtne ja lollikindel. Kui tahad veel teise seadme ka ühendada, siis tuleb jälgida, kuidas see lahendada. Paaritumise ajal on valikud, kas ühendada telefon või GPS. Mul on sellest aastast uus Cardo ja ma pole viitsind seda paaritamist põhjalikult teha, vanasti oli mul 2 seadet korraga järel ja toimis ilusti, praegu on ainult 1. Kui panen teise, siis ta unistab esimese ära. Ei tea miks - pean uurima.
Hiinakas VS Cardo/Sena
Peamine otsustamise koht on minu arust see, mitu inimest sa intercomi paned. Kui rohkem kui 2 või isegi rohkem kui 4, siis on Cardo ja Sena ainukesed normaalsed lahendused
Teine koht on muusika kuulamine. Cardoga ma mõnikord reaalselt kuulan mussi ja Podcaste… Minu teada ükski teine seade seda sellisel tasemel ei võimalda. Aga ma pean ütlema, et LC4ga 100 kph ei ole mõtet muusikat kuulata. Pigem vaiksemate ratatega või vaiksemal kiirusel.
Enamus muresid Cardodega on puhtalt seadistuses kinni. Samas hea asi on see, et enamasti, kui nad paika seada, siis kõik edaspidi toimib suht lihtsalt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.