Tuuleklaas - arutelu
Moderaator: Moded
Re: Tuuleklaas - arutelu
+
https://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb6 ... ducts/4806
ja twini tullekaitse sai väga hea
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Võtsin selle, tookord oli mingi alega veel odavam kui praegu.
https://www.aliexpress.com/item/4000155 ... 5b8eYKDdJ5
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Tuuleklaas - arutelu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Ma ostan uued kruvid,need keerasin kõik üle. Mitte keerme, aga võtmega keerasin nukad üle. Aga keerme liim on hea soovitus, panen selle juurde.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2020, 11:11
- Tsikkel: Scout, ST1100
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Sai keset talve tuuleklaas soetatud ja külge ka krutitud. Täna esimesel proovisõidul oli see läbu ikka jube, mis kiivrisse tagus. Tsekkasin käega ja sõiduasendit muutes; normaalse istumisasendi puhul lööb tuule otse kiivrisse. Kael on napilt veel varjus.
Klaas sai installitud nii 20-kraadise nurgaga, peamiselt esteetilistest kaalutlustest lähtuvalt. Kas kellegil on head retsepti; keerata klaas vertikaalseks või vastupidi: suurema nurga alla?
Klaas ise selline tavaline suht vähese paindega hiinakas ja ratas kruiser.
Edit: kuni 50 km/h on väga hea, sealt edasi hakkas tuul kiivrisse tulema kuni 90-100 km/h juures läks jubedaks. Kiiremini veel ei proovinud, aga ilmslet ainult hullemaks läheb.
-
- Postitusi: 228
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Tuuleklaas - arutelu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Mul on rattal tehasest vast a´15-20cm madalam klaas kui praegune. Originaal on selline,et mulle puhub just täpselt rindu kogu tuule. Praegune klaas on nn touring ja GIVI toode ehk mitte odav. Teatud tuulega on näha kuidas klaas hakkab tõesti värisema, sest originaal kinnitus pole sellise klaasi jaoks mõeldud. Ilmselt toimiks ka odavam klaas samamoodi,sest see klaas ise on üldjuhul piisaval paksust materjalist ja ei deformeeru kuid gondel annab ilmselt järgi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Tuuleklaas - arutelu
Rusikareegel on, et mida laugem klaas, seda vähem keeriseid. Vt näiteks Goldwingi klaasi, ma ise küll proovinud pole, aga teiste inimeste jutu järgi peaks suht kõige vaiksem lahendus olema - end mööda klaasipinda tormavaks õhumolekuliks kujutades pole raske aru saada, miks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
b. Pane käelaba klaasi peale (imiteeri kõrgemat klaasi), kas muutub? Lisaspoiler? On oht, et see klaas hakkab lihtsalt läbi painduma ja effekt 0
c. Klaasi allapoole teha ava, et natukene õhku kohe klaasi taha ka tuleks (kahjuks ei saa protsessi tagasi pöörata)
d. Amortide külge tuulesuunajad?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Hiinakaga/universaalsega oli nii õudne, et viskasin keset trippi põõsasse(pärast korjasin autoga üles )
Batwing oli vaikne, aga kütusekulu kuni +1,5l
Nüüd ilma klaasita ja teise kiivriga ning vaiksem....
Kinnitused olemas?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Tuuleklaas - arutelu
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Eeldaks küll et peaks hoopis voolujoonelisem olema kui "palja rinnaga" läbi õhu pressida.Aga kui väidad nii ,ju siis on.aga kütusekulu kuni +1,5l
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Poleks ise ka uskunud aga.....
Kusjuures suur vahe oli ka müral, kuidas jalgu hoidsid.
Batwingiga, jalad raudadel ettesirutatuna, tuli tuul ilusti täiendava mürana üles'
Sama sõiduasend ILMA klaasi/wing'ita aga vähendas
Ehk sellel "amordispoileril" on ka oma osa ( @Raki vist oma HD'l jõudis samale järeldusele )
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Tuuleklaas - arutelu
Kadunud spoileri teise otsa kinnituse 3 vidinat. Kas on kuskilt saada või tulebki uus spoiler muretseda?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2542
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 356 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Spoiler kelle toode? Kui Aliexpressi "toode", siis seal võib vabalt kinnitusi eraldi müügil olla, aga kas ka odavamalt kui uus ...
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: 15 Juun 2021, 15:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800 Marauder . Iž-49
- Tänanud: 3 korda
Re: Tuuleklaas - arutelu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.