Milline kett on hea?
Re: Milline kett on hea?
õlitatud ketil ei teki kunagi mingit roostet. eriti kui sa selle vana õliga asja ikka kenasti "märjana" hoiad. urmase ülevalolev jutt ei ole tõsiseltvõetav. loomulikult päris 0w-20 diiselmootoris 40k sõitnud vanaõli pole mõistlik ketile panna. aga näiteks kuskilt tänavatsiklist tulnud ja ehk 4k sõitnud 10w või 15w täissündid ja igasugused muudki asjad...anna minna. mootoriõli on piisavalt vedel, et valguda rullikute peale ja vahele ning ka neetide pesadesse. muidugi eriti hea on seda paigaldada kui nii kett/õli on soojad.
üldiselt need igasugused kullad ja muud marketingijutud kettide juures on suht BS. see ketilüli välimine külg ei tee mingit tööd antud protsessi juures. ja kui ta teeks siis oleks see kuld sealt kadunud veerand tunniga.
krossikas on samuti mootorratas. suurim vahe on tihendid vs. no tihendid. suurte krossirataste mootorid on nii võimsa väändega, et neil on jõudu ketti rebida samapalju kui mitte rohkem kui enamus tänavaratastel. seega mingit otsest tugevuse vahet seal olla ei saakski. enda sisetunne ütleb, et eks need krossiketid siiski vast natuke nõrgemast terasest tehakse...aga nad kuluvadki nii ehk naa kiiremini läbi ka tänu keskkonnale, kus neid kasutatakse ja kuidas neid kasutatakse. samuti on nad odavamad osta, seega üsna loogiline. kõvasti odavamad toota ka.
kui tahad pikemaealist ketti oma krossikale siis võta mingi kummirõngastega kett (pole väga vahet mis tootjalt) ja anna kuuma. kui ketid vastu ei pea siis pead tegema conversioni suuremale ketile, 428st järgmine ongi vist juba 520.
kui tahad, et kett vastu peaks ning mingeid jamasid ei oleks siis 1) ära pese seda krdi survepesuriga!
2) õlita oma ketti peale igat sõitu - täiesti pohhui mis õliga, peaasi, et mingi määriv kraam on 3) vahel oleks mõistlik kasvõi näiteks suruõhuga ilmselt suurem kõnts ja liiv ning muda pealt ära ka lasta
üldiselt need igasugused kullad ja muud marketingijutud kettide juures on suht BS. see ketilüli välimine külg ei tee mingit tööd antud protsessi juures. ja kui ta teeks siis oleks see kuld sealt kadunud veerand tunniga.
krossikas on samuti mootorratas. suurim vahe on tihendid vs. no tihendid. suurte krossirataste mootorid on nii võimsa väändega, et neil on jõudu ketti rebida samapalju kui mitte rohkem kui enamus tänavaratastel. seega mingit otsest tugevuse vahet seal olla ei saakski. enda sisetunne ütleb, et eks need krossiketid siiski vast natuke nõrgemast terasest tehakse...aga nad kuluvadki nii ehk naa kiiremini läbi ka tänu keskkonnale, kus neid kasutatakse ja kuidas neid kasutatakse. samuti on nad odavamad osta, seega üsna loogiline. kõvasti odavamad toota ka.
kui tahad pikemaealist ketti oma krossikale siis võta mingi kummirõngastega kett (pole väga vahet mis tootjalt) ja anna kuuma. kui ketid vastu ei pea siis pead tegema conversioni suuremale ketile, 428st järgmine ongi vist juba 520.
kui tahad, et kett vastu peaks ning mingeid jamasid ei oleks siis 1) ära pese seda krdi survepesuriga!

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.