Karburaatori abi
-
Karl32
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla 
Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni
.
Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?
Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni
Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?
Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.