Rumalad või segased küsimused jms

Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1337
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Turist »

urmas66 kirjutas: 30 Juun 2022, 07:49
Antud juhul on reeglid ilmselgelt erinevad ehk ühed reeglid,mis kehtivad eratarbijale(Tarbijakaitse seadus) kui lõppostjale ehk sina pead igaljuhul selle töö ära tegema, olenemata kas viga on materjalis või sinu töös. Tarbijal on õigus seda seaduslikult sult nõuda.
Sina omakorda pead, sinu ettevõttele selle müünud ettevõttega, ise lahenduse leidma. Ettevõtetele ja edasimüüjatele on üldjuhul erinevad tingimused erinevatel tootjatel, kuid materjalist tingitud vead on garantiiajal ikkagi igal normaalsel tootjal hüvitatavad. Ei usu,et keegi ka seda lambist vaidlustama hakkab.
Ehk algab tegevus eeldatavsti nii, et sinu klient teeb sulle väljakutse, sina käid kohapeal ja defekteerid vea ning suhtled edasi selle toote hulgimüüjaga või maaletoojaga, olenevalt kuidas lepingud või garantiitingimused ette näevad.
Autovaruosadega on sama teema ja pole üldjuhul küll tänapäeval ühegi hulgimüüjaga midagi lahendamata jäänud. Ka survelaager,kui ta ei kesta, läheb ikkagi garantiiga vahetusse. Teisalt pole sellist viga kunagi olnud, et mõni laager kohe laguneb.
Enamasti ei ole mu kliendid eraisikud. Ise ostan vajalikud asjad poest, ei ole mingeid edasimüügilepinguid. Lihtsalt kui näiteks mingi konkreetne asi on vaja asendada, siis lähen võtan poest samasuguse. Hind kliendile on reeglina poe tavahind (ise saan veidi soodsamalt). Kui paneks poehinnast kõrgema hinna, siis mõnikord tekiksid küsimused ja nurinad. Antud juhul huvi tekkis elektroonikat/programmi sisaldava(te) seadme(te)ga seoses, mis millegipärast hästi vastu ei pea. Ühe asja vahetasin 1,5 a tagasi välja (müüja poolt garantii 2 a) ning nüüd jälle rikkis ning vahetasin garantiikorras välja ja selle käigus ilmnes, et veel ka üks teine teine mu vahetatud seade on natuke enne garantiiaja lõppu otsad andnud ja vaja see ka vahetada. Need asjad on sellised, mida ei saa valida selles mõttes, et valid odavama/kallima/kvaliteetsema/vähem kvaliteetsema vahel, pole muud varianti kui täpselt sama asi panna. Ja siis võibolla nüüd 1,5 aasta pärast jälle uuesti... :wack: Antud juhul on objekt igapäevase teekonna peal ja ei ole probleem kasvõi õhtusel ajal läbi minn aja see tunnike kulutada, aga kui oleks 300 km kaugusel, kus käimiseks kulub terve tööpäev ära, kas siis peaks näiteks 100 eur maksva asja eest küsima 500 eur, et võimaliku garantiijuhtumi(te) puhul mõttetult aega ja raha ei raiskaks? :roll: Ja mis saab siis kui toote tellimisaeg on 3 kuud (näiteks täna just ühe toote kohta sain teada) ja samas tegu on asjaga, ilma milleta pole tegelikult võimalik kliendil nii kaua hakkama saada?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”