Karburaatori abi

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

õige jah, pilot jet oli vist see düüs mis muudab seda tühikäigu segu?


Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Karl32 kirjutas: 21 Juun 2022, 16:57
õige jah, pilot jet oli vist see düüs mis muudab seda tühikäigu segu?
Jah, aga seda muudetakse ainult siis, kui segukruvi läheb reguleerimipiirist välja, ehk siis vähem kui 0,5 pööret sisse või üle 3,5 pöörde välja.

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kas selle keihini õhukruvil peaks ka o-ring käima? Kas see on terve?

KXBTVL
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

Tere! Probleemid selle rattaga algasid Teil sellest,et madala käiguga sõites lasite mootori lahjavõitu seguga sõites mitu korda peaaegu kinni! (jõud hakkas kaduma,peale jahtumist toibus).Võis juhtuda,et silindri peeglil on AL,i ja rõngas ka pisut soones kinni olla.Oleneb kui kõvasti vatti sai.Mingit ebaloogilist teed pidi jõudsite karburaatorini.Suure tõenäosusega on probleem ikkagi lisaõhus (väntvõlli vedrumansett).Niisuguste kahjustustega mootor töötab just niimoodi nagu kirjeldate.(käivitub vänta piinates ja tõõtab tirinal,ainult kõrgetel pööretel ja võite reguleerima jäädagi)Ärge solvuge aga MX77 soovitus tundub olema ainuöige.Mootor kaenlasse ja mõnda motoklubisse.Poole tunniga on pilt selge .Edu!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

Ma tegin täna siis ikkagi selle töö ära ja võtsin ikkagi magneeto maha, tõesti mehed, teil oli õigus!
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?

Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.

Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe) :roll: .

2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Lahja seguga on teinekord juhtunud, et lööb väntvõlli tihendi pahupidi.
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud :D

Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Karl32 kirjutas: 04 Juul 2022, 16:45
Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud :D

Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
Kuumutada ei ole seal midagi vaja, kui nad lootusetult sisse pole roostetanud. Õiged abivahendid on vajalikud.
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Irual »

Karl32 kirjutas: 04 Juul 2022, 16:45
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
Vanal ja survekaga pestud rattal võivad laagrite välised võrud alumiiniumist kiige ja lingi sisse olla päris kõvasti kinni jäänud - alu ja terase vahel tekib elektrokeemiline korrosioon. Teine kord on ainukeseks lahenduseks välimine võru ettevaatlikult läbi käiata turbiiniga. Tagumine unusta ära.

Edu,
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

Netist sain pukside ja laagrite enda firma lehelt (ProX) õpetuse, seal näitas, et pane kruustangide vahele, ühele poole väike padrunvõti mis kiige/lingi august läbi mahub aga puksi august mitte, siis teisele poole suurem padrunvõti kuhu puks sisse mahub ja siis sedasi kruustangide vahel muudkui keerata ja kuuma anda ja nii siis muudkui korrata kuni puks käes.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla :D

Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni :D.

Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?

Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
KT-LKA49-GE12.jpg
KT-LKA49-GE12.jpg (115.18 KiB) Vaadatud 728 korda
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

mx77 kirjutas: 19 Juul 2022, 19:37
Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
KT-LKA49-GE12.jpg
Sealt tuli väga ilusti välja, kusjuures need nõellaagrid olid puksidega kinni jäänud omavahel, sõi polti. Kõige raskem oli see osa lingil mis ühendub kontidega. Aga üldiselt tuli libedalt, otsisin vene poldi, ühele poole suur padrunvõti ja teisele poole väike ja mutter otsa. Sedasi ma neid keerasin padrunvõtmega välja, kuumutamist ei vajanud ükski.

Peale vahetust sai kiiku hea tundega kohe loksutada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

mx77 kirjutas: 19 Juul 2022, 19:37
Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
KT-LKA49-GE12.jpg
Minul oli see tegelikult ka natuke teistsugune. Panen pildi, milline mul oli. Sellisega nagu sul pildil oli, sellisega oleks asi raskem olnud.
IMG_31244__53512.jpg
IMG_31244__53512.jpg (22.81 KiB) Vaadatud 635 korda
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Karburaatori abi

Lugemata postitus Postitas Irual »

Karl32 kirjutas: 19 Juul 2022, 15:06
Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla :D

Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni :D.

Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?

Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Sa pead aru saama, miks mingis asendis puterdab: kas segu on rikas või lahja. Kui varem pole teinud, siis kõige lollikindlam on sõita võimalikult pikalt rutska sellises asendis kus puterdab ja rutskat mitte liigutades mootor välja suretada nupust. Siis küünal maha ja tuvastama - veebist leiad küünla pilte.

Edu, L
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”