Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Tervitus.
Soetasin mai kuus omale esimese ratta(remonti vajavana), vana hea Yamaha YZF600R Thundercat, 98a.
Hind oli soodne ning pikemat aega on olnud huvi mototehnikaga hobi korras tegeleda.
Müüja info kohaselt masin jäi seisma pragunenud membraanide ning süütepooli vea tõttu.
Uued membraanid pakkus Yamahakeskus 144€/tk(vaja läks 4tk) ning leidsin Aliexpressist 4tk koos segukruvide jms pudinatega ca 29€.
Uued süütepoolid sai Saksamaalt BoonstraPartsist tellitud + uued küünlad.
Vahetasin siis kõik eelnevad asjad ära ning läks sisse ka uus õli ja jahutusvedelik.
(segukruvid keerasin vastavalt Haynes kodulehelt ostetud mudelipõhise service/repair manuali järgi 2,5 tiiru lahti)
Asi sai ilusti toimima, proovisõidul kiirendused jne ilusad kuid oli aru saada, et karburaatorid(Keihin) ei tööta korrektselt ning on kõrvaga tajutav õrn ebaühtlane heli tühikäigul.
Sai ise "homemade" sünkroniseerija tehtud ning hakkasin vaikselt proovima algul karburaatorid 1 ja 2, siis karburaatorid 3 ja 4.
Ning hiljem oleks pidanud veel paarid 1/2 ja 3/4 sünkroniseerima kuid paraku selleni ma ei jõudnud, sest peale nr 1 ja nr 2 karburaatori sünkrooni saamist oli mootori temperatuur juba 100 kraadi ja paisupaagis mulises ning ülevoolust pritsis kuuma vedeliku ja auru. Mootor jõudis tühikäigul sünkroniseerimise ajal töödata ca 10min.
(tühikäigu pöörded üle 1500 ei läinud, pigem olid 1200-1500 vahel)
Jätsin asja seisma ning jahtuma ja proovisin uuesti kuid ikka sama jama.
Uuel päeval võtsin asja ette ning eemaldasin termostaadi ja kontrollisin keeva veega ning asi toimis ilusti nagu peaks.
Järgmisena tekkis mõte, et äkki on sünkroniseerimises asi ning võtsin Youtube lahti ning avastasin sealt "Carb bench sync" ning proovisin ka seda sünkroniseerimist kitarrikeele abil. Tühikäigu sai tunduvalt paremaks kuid üle kuumenemine jätkus endiselt.
Milles võib asi olla?
Vähe tõenäoline, et karburaatorite ebaõnnestunud sünkroniseerimisest selline asi tekkis.
Radika kork paistab ka korras ja puhas olevat.
Proovisin natuke ka seda varianti, et tühikäigul brake cleanerit kummidetailidele ning pöördesse ei läinud.
Ütlen juba ette, et minu jaoks on see uus väljakutse mille ma tahtlikult olen ette võtnud.
Seda põhjusel, et saaks õppida tundma masina hingeelu ning olen arvestanud ka sellega, et võib miskit juhtuda mis rikub masinat.
Seega,pahandajad ei pea hakkama suunama mind mõne pädeva tehniku juurde või et rikun oma masinat nii.
Soetasin mai kuus omale esimese ratta(remonti vajavana), vana hea Yamaha YZF600R Thundercat, 98a.
Hind oli soodne ning pikemat aega on olnud huvi mototehnikaga hobi korras tegeleda.
Müüja info kohaselt masin jäi seisma pragunenud membraanide ning süütepooli vea tõttu.
Uued membraanid pakkus Yamahakeskus 144€/tk(vaja läks 4tk) ning leidsin Aliexpressist 4tk koos segukruvide jms pudinatega ca 29€.
Uued süütepoolid sai Saksamaalt BoonstraPartsist tellitud + uued küünlad.
Vahetasin siis kõik eelnevad asjad ära ning läks sisse ka uus õli ja jahutusvedelik.
(segukruvid keerasin vastavalt Haynes kodulehelt ostetud mudelipõhise service/repair manuali järgi 2,5 tiiru lahti)
Asi sai ilusti toimima, proovisõidul kiirendused jne ilusad kuid oli aru saada, et karburaatorid(Keihin) ei tööta korrektselt ning on kõrvaga tajutav õrn ebaühtlane heli tühikäigul.
Sai ise "homemade" sünkroniseerija tehtud ning hakkasin vaikselt proovima algul karburaatorid 1 ja 2, siis karburaatorid 3 ja 4.
Ning hiljem oleks pidanud veel paarid 1/2 ja 3/4 sünkroniseerima kuid paraku selleni ma ei jõudnud, sest peale nr 1 ja nr 2 karburaatori sünkrooni saamist oli mootori temperatuur juba 100 kraadi ja paisupaagis mulises ning ülevoolust pritsis kuuma vedeliku ja auru. Mootor jõudis tühikäigul sünkroniseerimise ajal töödata ca 10min.
(tühikäigu pöörded üle 1500 ei läinud, pigem olid 1200-1500 vahel)
Jätsin asja seisma ning jahtuma ja proovisin uuesti kuid ikka sama jama.
Uuel päeval võtsin asja ette ning eemaldasin termostaadi ja kontrollisin keeva veega ning asi toimis ilusti nagu peaks.
Järgmisena tekkis mõte, et äkki on sünkroniseerimises asi ning võtsin Youtube lahti ning avastasin sealt "Carb bench sync" ning proovisin ka seda sünkroniseerimist kitarrikeele abil. Tühikäigu sai tunduvalt paremaks kuid üle kuumenemine jätkus endiselt.
Milles võib asi olla?
Vähe tõenäoline, et karburaatorite ebaõnnestunud sünkroniseerimisest selline asi tekkis.
Radika kork paistab ka korras ja puhas olevat.
Proovisin natuke ka seda varianti, et tühikäigul brake cleanerit kummidetailidele ning pöördesse ei läinud.
Ütlen juba ette, et minu jaoks on see uus väljakutse mille ma tahtlikult olen ette võtnud.
Seda põhjusel, et saaks õppida tundma masina hingeelu ning olen arvestanud ka sellega, et võib miskit juhtuda mis rikub masinat.
Seega,pahandajad ei pea hakkama suunama mind mõne pädeva tehniku juurde või et rikun oma masinat nii.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Veepump või õhumull jahutussüsteemis ilmselt. Sünkimine või üldse kohapeal käimine ei tohiks rattale mingi probleem olla. Ventikas ei hakanud tööle? Õli ja jahutusvedelik segunenud pole? (Plokikaane tihend)
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Voshod 3M + XT660R
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Ise olen mõelnud, et järgmisena peakski üle vaatama veepumba. Ja siis juba kogu süsteemi maha võtma ja läbi pesema.
Ventikas hakkas tööle siis kui mootori seisma jätsin ning kui mootoritemp oli natuke üle 100 kraadi(manuaalis 102-108 kraadi ja 98 kraadiga off)
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Esimese hooga pakuks, et jahutussüsteem ei pea survet, kui nii vara keema läheb. Ainuke asi, mis mootorratta jahutussüsteemi keemistemperatuuri tõstab on rõhk.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Võtsin veepumba lahti ja pildil paremale serva jääv tihend kahtlane. Tundub miski lekke koht olevat.
Siit ka küsimus…
Kas minu mõte peab paika, et kui pildil olev koht lekib siis see tähendab ka seda, et pump saab sealt mingil määral õhku peale ning ei jõua tänu sellele jahutusvedeliku ringi ajada?
Siit ka küsimus…
Kas minu mõte peab paika, et kui pildil olev koht lekib siis see tähendab ka seda, et pump saab sealt mingil määral õhku peale ning ei jõua tänu sellele jahutusvedeliku ringi ajada?
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Või on kaanetihend läbi ning saab sealt õhku peale. Mul läks selle tõttu keema ja mullitama, paisupaagist välja ajama. Sai uue tihendi ja edasi kõik timm.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Upgrade:
- Radikas sai seest läbi pestud, erilist mustust ei tulnud.
- veepumba kaanetihend sai ka korda tehtud.
Uus jahutusvedelik sisse:
Keema läheb ikka, muliseb edasi. 100 kraadi juures.
Järgmisena peab kaanetihendi siis ette võtma.
- Radikas sai seest läbi pestud, erilist mustust ei tulnud.
- veepumba kaanetihend sai ka korda tehtud.
Uus jahutusvedelik sisse:
Keema läheb ikka, muliseb edasi. 100 kraadi juures.
Järgmisena peab kaanetihendi siis ette võtma.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Äkki katsetaks teist radika korki ka enne.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Kas ainult tundus, või oli ka leke? Jahutusvedeliku leke paistab ka päris kenasti mootori peal välja.YZF600R kirjutas: ↑23 Juun 2022, 17:27Võtsin veepumba lahti ja pildil paremale serva jääv tihend kahtlane. Tundub miski lekke koht olevat.
Siit ka küsimus…
Kas minu mõte peab paika, et kui pildil olev koht lekib siis see tähendab ka seda, et pump saab sealt mingil määral õhku peale ning ei jõua tänu sellele jahutusvedeliku ringi ajada?
Jahutussüsteemis on rõhk sees, seega isegi kui seal oleks väike leke, ei saa see pump sealt mitte kuidagi õhku.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
mx77 kirjutas: ↑24 Juun 2022, 10:48Kas ainult tundus, või oli ka leke? Jahutusvedeliku leke paistab ka päris kenasti mootori peal välja.YZF600R kirjutas: ↑23 Juun 2022, 17:27Võtsin veepumba lahti ja pildil paremale serva jääv tihend kahtlane. Tundub miski lekke koht olevat.
Siit ka küsimus…
Kas minu mõte peab paika, et kui pildil olev koht lekib siis see tähendab ka seda, et pump saab sealt mingil määral õhku peale ning ei jõua tänu sellele jahutusvedeliku ringi ajada?
Jahutussüsteemis on rõhk sees, seega isegi kui seal oleks väike leke, ei saa see pump sealt mitte kuidagi õhku.
Kindlat leket ei paistnud, mootoril veepumba juures ka lekke kohti ei paistnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Uurisin natuke siin foorumis ringi ja jäi silma nõuanne, et tuleb küünlad üle vaadata, et kui üks küünal(neljanda silindri) on heledam teistest siis plokikaanetihend võib lekkida.
Vaatasin küünlad üle ja minu silma järgi tunduvad kõik küünlad ühte moodi tahmased.
Pildil vasakult lugedes 1/2/3/4 silindri omad.
Vaatasin küünlad üle ja minu silma järgi tunduvad kõik küünlad ühte moodi tahmased.
Pildil vasakult lugedes 1/2/3/4 silindri omad.
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Kas õhufilter ka vahetatud?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Rehve oled proovinud vahetada või ketti pingutada?
See oli nüüd nali, aga vee baasil vedelikud keevadki 100°C juures, sinna ei ole mitte midagi muud teha kui et tõsta rõhku. Tootja on kõrgema rõhu hoidmiseks kasutanud radiaatori korgis olevat klappi - kui see ei tööta, siis lähebki keema.
PS Kui klappi korda/ uut klappi ei saa pead radika ventika seadistama käivituma madalamal temperatuuril, aga see on palju keerulisem.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
See õhufiltri mainimine oli tingitud sellest et kõik küünlad on ühtemoodi tahmased.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Väike update.
Sai vahepeal siin otsitud ja käidud autovaruosade poode läbi ja radika korki taga otsitud. Kuskil pole ja küll on vale rõhuga jne. Sai siis Intercarsist tellitud analoogne.
Senikaua kui korki ootasin, sai veel sisselaske lõdvikud(?) maha võetud ja kuna need olid ka juba ajale jalgu jäänud ning uued on 115€/tk siis sai need ise korda tehtud.
Würthil hea flex kiirliim, sellega sai kõik praod/mõrad laiali painutatud ja liimiga täita ning väga head jäid. Plokile tagasi pannes panin ka kõigile neljale lõdvikule alla õrna kihi punast mootori silikooni.
Vahepeal sai Raunex autovaruosade poest ka analoogne radiaatorikork(0.9) ostetud ja esimesed 13km sõita. Probleeme ei esinenud ning toimis ilusti.
Eile tuli Intercarsist uus radiaatorikork(1.1) kohale, kõik ilus kena aga 30km sai sõidetud ning korra seisma jäädes lõi temperatuuri kõrgeks ja paisupaagis hakkas mulisemine pihta.
Panin nüüd algse 0.9bar korgi tagasi ja katsun lähiajal uuesti sama vahemaa läbida ning olukorda jälgida.
Sai vahepeal siin otsitud ja käidud autovaruosade poode läbi ja radika korki taga otsitud. Kuskil pole ja küll on vale rõhuga jne. Sai siis Intercarsist tellitud analoogne.
Senikaua kui korki ootasin, sai veel sisselaske lõdvikud(?) maha võetud ja kuna need olid ka juba ajale jalgu jäänud ning uued on 115€/tk siis sai need ise korda tehtud.
Würthil hea flex kiirliim, sellega sai kõik praod/mõrad laiali painutatud ja liimiga täita ning väga head jäid. Plokile tagasi pannes panin ka kõigile neljale lõdvikule alla õrna kihi punast mootori silikooni.
Vahepeal sai Raunex autovaruosade poest ka analoogne radiaatorikork(0.9) ostetud ja esimesed 13km sõita. Probleeme ei esinenud ning toimis ilusti.
Eile tuli Intercarsist uus radiaatorikork(1.1) kohale, kõik ilus kena aga 30km sai sõidetud ning korra seisma jäädes lõi temperatuuri kõrgeks ja paisupaagis hakkas mulisemine pihta.
Panin nüüd algse 0.9bar korgi tagasi ja katsun lähiajal uuesti sama vahemaa läbida ning olukorda jälgida.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Mis ventikad tegid, kui mulisema hakkas?
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Ventikas tööle ei hakanud kuna keerasin süüte välja selleks hetkeks.
Muidu vent hakkab manuaali järgi tööle 102 kraadi juures. Korduvalt ka tühikäigul proovitud ja kui temp. üle 100 läks siis toimis ilusti ning jahutas end 85-90 peale.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Ventikad peaks minu teada töötama sõltumata süütevõtme asendist.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Minu kahel Hondal ja YamuGTS-l igatahes töötavad koos süütega.Ventikad peaks minu teada töötama sõltumata süütevõtme asendist.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Ega siis ei pea originaalosa ostma (kui see sellise hinnaga oli?). Selle hinnaga või odavamaltki saab terve komplekti (4 tk).
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Ma vaatasin Aliexpressi ja Ebay pakkumisi ka. Komplekti saaks juba alla 30€ kätte aga esialgu ma ei hakanud ootama kuniks need kohale jõuavad. Eeldatav kohale jõudmine võtab aega kuskil 30 päeva. Ennem saab hooaeg läbi kui asjad minuni jõuavad.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Kiire update ka.
Eile sai peale pandud 0.9 radiaatorikork ning sõidetud ligemale 50km. Keemiseprobleem on sisuliselt sama nagu 1.1 korgiga(kuid parem).
Aga häirima hakkas õlituli.
Kohapealt kiirendades(pöördeid käiguvahetusel 6000-7000) lööb õlitule põlema. Kui järgmine käik panna ning uuesti kiirendada siis kustub ära ning jälle 6000-7000rpm pealt hakkab põlema.
Ja üldjuhul tuli põles 1-2-3-4 käiguga.
Oskab keegi mõne suuna kätte anda, mis tuleks üle vaadata või mis seda põhjustab?
Eile sai peale pandud 0.9 radiaatorikork ning sõidetud ligemale 50km. Keemiseprobleem on sisuliselt sama nagu 1.1 korgiga(kuid parem).
Aga häirima hakkas õlituli.
Kohapealt kiirendades(pöördeid käiguvahetusel 6000-7000) lööb õlitule põlema. Kui järgmine käik panna ning uuesti kiirendada siis kustub ära ning jälle 6000-7000rpm pealt hakkab põlema.
Ja üldjuhul tuli põles 1-2-3-4 käiguga.
Oskab keegi mõne suuna kätte anda, mis tuleks üle vaadata või mis seda põhjustab?
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Erinevatel ratastel on erinevalt. Mõnel ainult süütega, mõnel ka ilma.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
1. kontrolli õlitaset mootoris (sa ei kirjutanud, kas sa seda tegid juba või mitte )YZF600R kirjutas: ↑01 Juul 2022, 12:07Kiire update ka.
Eile sai peale pandud 0.9 radiaatorikork ning sõidetud ligemale 50km. Keemiseprobleem on sisuliselt sama nagu 1.1 korgiga(kuid parem).
Aga häirima hakkas õlituli.
Kohapealt kiirendades(pöördeid käiguvahetusel 6000-7000) lööb õlitule põlema. Kui järgmine käik panna ning uuesti kiirendada siis kustub ära ning jälle 6000-7000rpm pealt hakkab põlema.
Ja üldjuhul tuli põles 1-2-3-4 käiguga.
Oskab keegi mõne suuna kätte anda, mis tuleks üle vaadata või mis seda põhjustab?
2. õlirõhunivoo anduri juhe - äkki käib kuhugile vastu kiirendades?
Andur on skeemil numbriga "9"
https://www.partzilla.com/catalog/yamah ... ectrical-1
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Kui asi oleks nivoos või nivoo anduris, oleks suht savi.Maaks kirjutas: ↑01 Juul 2022, 12:341. kontrolli õlitaset mootoris (sa ei kirjutanud, kas sa seda tegid juba või mitte )YZF600R kirjutas: ↑01 Juul 2022, 12:07Kiire update ka.
Eile sai peale pandud 0.9 radiaatorikork ning sõidetud ligemale 50km. Keemiseprobleem on sisuliselt sama nagu 1.1 korgiga(kuid parem).
Aga häirima hakkas õlituli.
Kohapealt kiirendades(pöördeid käiguvahetusel 6000-7000) lööb õlitule põlema. Kui järgmine käik panna ning uuesti kiirendada siis kustub ära ning jälle 6000-7000rpm pealt hakkab põlema.
Ja üldjuhul tuli põles 1-2-3-4 käiguga.
Oskab keegi mõne suuna kätte anda, mis tuleks üle vaadata või mis seda põhjustab?
2. õlirõhunivoo anduri juhe - äkki käib kuhugile vastu kiirendades?
Andur on skeemil numbriga "9"
https://www.partzilla.com/catalog/yamah ... ectrical-1
Aga kas õlirõhk on ikka olemas? Kui ta sellistel pööretel ilma rõhuta oleks, siis on kepsusaaled kotis (+ jääb ka esialgne viga, miks rõhk üldse kadus)...
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Yamaha on jah selline huvitav apastraat, et osadel mudelitel puudub õlirõhu andur ja selle asemel on õlinivoo andur.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Punane õlituli näitab nivoo viga, mite rõhu viga @@morse
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
@mx77 @Maaks
Ma küll usun teid, et antud rattal käib jutt nivoost (sümptomid ka pigem ei viita õlirõhu kadumisele). Aga kuidas te seda teate? Ma olen nullindatel tunnistanud seda, kuidas YZF750R kepsud kotti jooksevad - ma nagu mäletaks, et mängus oli ka õlirõhu tuli.
Ma küll usun teid, et antud rattal käib jutt nivoost (sümptomid ka pigem ei viita õlirõhu kadumisele). Aga kuidas te seda teate? Ma olen nullindatel tunnistanud seda, kuidas YZF750R kepsud kotti jooksevad - ma nagu mäletaks, et mängus oli ka õlirõhu tuli.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
YZF600-l (nagu ka fazeril) ei ole õlirõhu andurit ja õlirõhu tuld, on ainult nivoo relee ja sealt käivituv nivoo tuli kellade blokis.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 22 Juun 2022, 22:24
- Tsikkel: Yamaha YZF600R Thundercat 98'
- Tänatud: 2 korda
Re: Yamaha YZF 600R Thundercat probleemid, jahutusvedelik, sünkroonimine jms.
Lisasin täna siis õli juurde, manuaal ütleb küll et tase peaks olema kahe täpi(min-max) keskel aga panin peaaegu viimase täpini.
Ja nüüd enam õlituli põlema ei hakka. Ehk siis praegu võib öelda, et masinale sai eluvaim sisse puhutud ning asi toimib oodetust paremini. Täna sai juba sõidetud probleemivabalt ligemale 150km.
Tekkis ka üks huvi seoses kellaplokkidega.
Nimelt praegu näitab see mph ja kmh mõlemat.
Esile toodud on siis mph ja kmh on nii väikese kirjaga, et sõiduajal paraku ei näe neid numbreid.
Lisan ka netist võetud pildid.
Pildil ülemine on sama nagu praegu rattal olev. Alumisel pildil on ebays 44$ maksev detail.
Siit ka küsimus, kas saab ka kuidagi odavamalt selle ümber “tuunida”? Hästi ei tahaks maksta sellise mugavuse eest sellist summat.
Endal tuli korraks selline mõte, et kui kellablokk lahti võtta ning see mph taust eemaldada ja arvutisse skännida. Skännitud faili avaksin photoshopiga samas mõõtkavas ning teeks täpselt sama mõõduga selle uue km/h taustaga faili ning prindiks ja kleebiks selle paika.
Või see idee tundub pigem liiga robustne ettevõtmine?
Teoreetiliselt saan seda valge taustaga pilti painutada korrapäraseks ja paigutada kmh/h täpselt vana taustaga samadesse kohtadesse.
Või kas on veel mõnda huvitavat nippi kuidas antud olukord lahendada?
Viimaseks variandiks jätsin selle, et tellin universaalse(digitaalse) kellabloki.
Seniks tänud kõigile kes vaevusid varasemalt vastama ja nõu anda.
Ja nüüd enam õlituli põlema ei hakka. Ehk siis praegu võib öelda, et masinale sai eluvaim sisse puhutud ning asi toimib oodetust paremini. Täna sai juba sõidetud probleemivabalt ligemale 150km.
Tekkis ka üks huvi seoses kellaplokkidega.
Nimelt praegu näitab see mph ja kmh mõlemat.
Esile toodud on siis mph ja kmh on nii väikese kirjaga, et sõiduajal paraku ei näe neid numbreid.
Lisan ka netist võetud pildid.
Pildil ülemine on sama nagu praegu rattal olev. Alumisel pildil on ebays 44$ maksev detail.
Siit ka küsimus, kas saab ka kuidagi odavamalt selle ümber “tuunida”? Hästi ei tahaks maksta sellise mugavuse eest sellist summat.
Endal tuli korraks selline mõte, et kui kellablokk lahti võtta ning see mph taust eemaldada ja arvutisse skännida. Skännitud faili avaksin photoshopiga samas mõõtkavas ning teeks täpselt sama mõõduga selle uue km/h taustaga faili ning prindiks ja kleebiks selle paika.
Või see idee tundub pigem liiga robustne ettevõtmine?
Teoreetiliselt saan seda valge taustaga pilti painutada korrapäraseks ja paigutada kmh/h täpselt vana taustaga samadesse kohtadesse.
Või kas on veel mõnda huvitavat nippi kuidas antud olukord lahendada?
Viimaseks variandiks jätsin selle, et tellin universaalse(digitaalse) kellabloki.
Seniks tänud kõigile kes vaevusid varasemalt vastama ja nõu anda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.