Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)


morse
Postitusi: 1413
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 273 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse »

Targutan. Ehk on abi.

Naljakal kombel on tõesti siduri toimimise juures oluline, et tross oleks õige pikkusega. Kui pingutid on täitsa välja keeratud ja liga-loga, siis läheb osa tõmbest kaotsi sinna, et pinguti jookseb viltu. Lisaks on väga oluline, et mootori poolel olev link oleks nuudis selles hambas, kuhu ta tehase poolt määratud on. Vastasel juhul tõmbab tross sidurit kehva nurga all ja taaskord mõjutab see siduri toimimist (lisaks on raske vajutada ja lõpuks ei kesta ka tross korralikult).
Need korrad, kui ma olen originaaltrossi originaal sätungis peale pannud, siis tross ongi õige pikkusega olnud... Imelik, et sa seal mingit pikkust pead seadma... Mingi universaaltross?? Kui sa juba pikkust saad seadistada, siis esimese mõttena tekib tunne, et see on pigem selline ajutine lahendus ja võibolla peaks kaaluma originaalmõõdus trossi paigaldamisele? Universaaltross on tore asi, mida pikale reisile varujupina kaasa võtta...

Kui sidur on väga natunatukene liiga peale pingutatud (tihti just sel põhjusel, et trossipoolel on midagi valesti ja lahjema pingutuse puhul sidur lihtsalt ei lahutaks ära), siis enamasti ei pane probleemi enne tähele, kui keerulisse kohta jõuad. Metsas ja mudas läheb libisev sidur kiirelt kuumaks - siis on kõik halvasti, kuni mootor jälle maha jahtub. Küsi, kuidas ma tean! :bsmile:
Teisisõnu - jälgi, et trossis ikka väike lõtk sees oleks. Alumine link, mis on mootori peal, peaks olema pisikese lõtkuga (ka siis, kui lenks on välja keeratud).

Pesumasinatrumlist tehtud kaitse oli kahjuks selline asi, mis lihtsalt ootas ära kukkumist. Kokkuvõttes peab see värk seal all vastu võtma kogu ratta raskuse koos juhi ja pagasiga. Ei ole ebatavaline, et see raskus tuleb vastu pakku (või mõnel juhul ka kivi/betooni) suht heal kiirusel...

Ma ei taha nüüd öelda, et see kaitse ja kinnitused peaks kuidagi eriti tummised ja rasked olema. Tavaliselt ei ole. Lihtsalt nende disainimisel tehakse korralik inseneritöö.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”