Honda CRF300 Rally

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas will111 »

eks on ikka vahe sees jah. ma eeldan, et kui võistled kuskil krossivõistlustel ja poodiumikohtade pärast, või isegi lihtsalt osaled võistlustel kasvõi niisama hobi pärast siis on see oluline ka. niisama suvalises tempos ajaviiteks ringi sõites ei tohiks nagu nii kriitiline olla...kuigi eks see on vist tõsi, et kui kuskil mülgastes puurida tahad siis siledama rehviga lihtsalt jääks sinna kinni.
aga asi selge...kuna ei ole ise nii pikki distantse sellist tüüpi rattaga kunagi läbi sõitnud siis tundus lihtsalt esialgu suht müstiline rehvivahetuse tihedus.

olen siin vaadanud kuidas naabri noortel poistel krossikate tagarehvid kuluvad. keskmised nupud on peaaegu "rõngaga" tasaseks lastud, samal ajal kui servmised on päris kõrged ja kõige viimasel servapoolsel real on isegi kant veel arvestatav :D liiga palju otse sõitmist krossikaga, ja liiga palju kõvakattel otse sõitmist ilmselt, sest ega meil siin neid korralikke kurvilisi metsaradasid suurt ei ole ka. endal on tavaliselt vastupidi, kõige esimese asjana kulub ära nö. vahepealne nupuserv, mis jääb suure keskmise klotsi ja servepoolse vahele. keskmise servad muidugi kuluvad ka ümmarguseks, kuid klotsi enda kõrgus tavaliselt veel väga vähenema ei jõua hakata enne kui tuleb juba vahetamisele mõelda. ümmarguse servanupuga lihtsalt läheb kurvide võtmine nii ettearvamatuks. teisest küljest eks vaiksemalt tiksudes ja läbisõitu tehes saaksin ma nende rehvidega veel pikalt kulgeda

jyrx, ma olen kaks korda pannud oma rattala alla geomaxi (praegu peast päris kindlalt ei mäleta, oli see mx32 või 31 aga mingi selline number ta oli..). minumeelest on need kõige kiirema kulumisega nupurehvid. vähemalt nendest, mida ise olen kasutanud. isiklik lemmik on scorpion mx extra x. peab hästi ja kestab kaua, vähemalt minul kestab paremini kui teised, mida olen kasutanud. aga mul muidugi asfaldil sõitu on 0-5% max.


Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Paar rida minu poolt:
"esimene täispikk päev siis CRF300 Rallyga
Plussid: gaas põhja!
täiesti absurdsetl lollilt saab gaasi põhjas hoida ja ronida igastt naljakatest kohtadest üles ja alla. Nagu ratas võtab täiesti tunde ära, et kusagil võib nagu kukkuda ka?
miinus: sadul
issandjumal kui ebamugav see on 😄
ja kuna jõudu pole palju, siis gaasi järsk keeramine ei tõsta nina üles ja lendad täiega aukudesse
mu husky vedrustus on TÄITSA P***** KUI HEA
crf300l on tehase poolt olematu vedrustus, @Jyrx vahetas vedrud välja ja nüüd on veidi parem
kütust nuusutab, 300km ja siis sai paak tühjaks
ehk siis, ma vist veidi kahetsen, et ei ostnud seda..."
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Prets »

Kahetsed ainult seepärast, et oma rattaga ainult rist ja viletsus olnud ostuhetkest saadik :D
(togi)
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

Mul CRFiga pikem tiir tehtud. Käisin Milano-Prantsusmaa-Andorra-Hispaania ja läbi mägede tagasi Milani. Kokku ~4100KM. Igati mõnus väike matkaratas. Kiirteid ei sõitnud ehk keskmine kiirus jäi seal väikestel teedel töristades 50-60 kanti kui sedagi. Keskmine kütusekulu oli hämmastavad 2.7l 100km kohta.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Fox »

Kuidas nüüd pärast pikemat trippi selle rehviga rahul oled, mis all? Kui palju tagarehvil mustrit maha kulus?
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

Fox kirjutas: 30 Juun 2022, 16:10
Kuidas nüüd pärast pikemat trippi selle rehviga rahul oled, mis all? Kui palju tagarehvil mustrit maha kulus?
Ma enne reisi panin tutika TKC80 taha - väga hea rehv, ei unda ega miskit.

Ees on nüüd päris mitu mitu (7?) tuhat sõitnud Mitas MC23. See on nüüd omadega õhtal, aga isegi hästi pidanud. Vist panen ette selle sama MC uuesti.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Reostaks natuke "rallimeeste" teemat... on teil ehk netis sobramise käigus tavalise CRF300L suuremat paaki, lisapaaki vms. silma jäänud?

--
Vallo


jyrx
Postitusi: 26
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR 350 Racing
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Upitan teemat :)

Sõidan CRF300L Rallyga teist hooaega, tänaseks rattal läbisõit 26800km. Honda on seni kenaste vastu pidanud. Kuluosadele ja ise lõhutud asjadele lisaks olen vahetanud ainult lenksulaagrid. Samas 26k km ei ole ka liiga vara nende laagrite vahetuseks.

Teisel hooajal olen juba targem ja raha kulub rattale vähem, ülevaade allolevas tabelis:
hoolduskulu.JPG
Tabelile selgituseks, et neljas veerg on kulu. Kulu 0 tähendab, et vahetatud osa on ostetud varem varuks (kajastub ka tabelis).

Hetkel midagi rohkem rattal tuunida ei taha. CRF300L on pigem algaja metsasõiduhuvilise tsikkel ja sellest teravat enduroratast niikuinii ei tee. Et temast max välja võtta piisab minu hinnangul vedrustuse kohendamisest ja korralikest maastikusõidurehvidest. Linnas on temaga väga OK sõita ka nupurehvidega.

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas morse »

hullult soodne pidada sellist ratast! äge!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”