Honda CRF300 Rally
Moderaator: Moded
Re: Honda CRF300 Rally
aga asi selge...kuna ei ole ise nii pikki distantse sellist tüüpi rattaga kunagi läbi sõitnud siis tundus lihtsalt esialgu suht müstiline rehvivahetuse tihedus.
olen siin vaadanud kuidas naabri noortel poistel krossikate tagarehvid kuluvad. keskmised nupud on peaaegu "rõngaga" tasaseks lastud, samal ajal kui servmised on päris kõrged ja kõige viimasel servapoolsel real on isegi kant veel arvestatav liiga palju otse sõitmist krossikaga, ja liiga palju kõvakattel otse sõitmist ilmselt, sest ega meil siin neid korralikke kurvilisi metsaradasid suurt ei ole ka. endal on tavaliselt vastupidi, kõige esimese asjana kulub ära nö. vahepealne nupuserv, mis jääb suure keskmise klotsi ja servepoolse vahele. keskmise servad muidugi kuluvad ka ümmarguseks, kuid klotsi enda kõrgus tavaliselt veel väga vähenema ei jõua hakata enne kui tuleb juba vahetamisele mõelda. ümmarguse servanupuga lihtsalt läheb kurvide võtmine nii ettearvamatuks. teisest küljest eks vaiksemalt tiksudes ja läbisõitu tehes saaksin ma nende rehvidega veel pikalt kulgeda
jyrx, ma olen kaks korda pannud oma rattala alla geomaxi (praegu peast päris kindlalt ei mäleta, oli see mx32 või 31 aga mingi selline number ta oli..). minumeelest on need kõige kiirema kulumisega nupurehvid. vähemalt nendest, mida ise olen kasutanud. isiklik lemmik on scorpion mx extra x. peab hästi ja kestab kaua, vähemalt minul kestab paremini kui teised, mida olen kasutanud. aga mul muidugi asfaldil sõitu on 0-5% max.
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Honda CRF300 Rally
"esimene täispikk päev siis CRF300 Rallyga
Plussid: gaas põhja!
täiesti absurdsetl lollilt saab gaasi põhjas hoida ja ronida igastt naljakatest kohtadest üles ja alla. Nagu ratas võtab täiesti tunde ära, et kusagil võib nagu kukkuda ka?
miinus: sadul
issandjumal kui ebamugav see on
ja kuna jõudu pole palju, siis gaasi järsk keeramine ei tõsta nina üles ja lendad täiega aukudesse
mu husky vedrustus on TÄITSA P***** KUI HEA
crf300l on tehase poolt olematu vedrustus, @Jyrx vahetas vedrud välja ja nüüd on veidi parem
kütust nuusutab, 300km ja siis sai paak tühjaks
ehk siis, ma vist veidi kahetsen, et ei ostnud seda..."
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Honda CRF300 Rally
-
- Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Honda CRF300 Rally
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Honda CRF300 Rally
-
- Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Ma enne reisi panin tutika TKC80 taha - väga hea rehv, ei unda ega miskit.
Ees on nüüd päris mitu mitu (7?) tuhat sõitnud Mitas MC23. See on nüüd omadega õhtal, aga isegi hästi pidanud. Vist panen ette selle sama MC uuesti.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Honda CRF300 Rally
--
Vallo
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Sõidan CRF300L Rallyga teist hooaega, tänaseks rattal läbisõit 26800km. Honda on seni kenaste vastu pidanud. Kuluosadele ja ise lõhutud asjadele lisaks olen vahetanud ainult lenksulaagrid. Samas 26k km ei ole ka liiga vara nende laagrite vahetuseks.
Teisel hooajal olen juba targem ja raha kulub rattale vähem, ülevaade allolevas tabelis: Tabelile selgituseks, et neljas veerg on kulu. Kulu 0 tähendab, et vahetatud osa on ostetud varem varuks (kajastub ka tabelis).
Hetkel midagi rohkem rattal tuunida ei taha. CRF300L on pigem algaja metsasõiduhuvilise tsikkel ja sellest teravat enduroratast niikuinii ei tee. Et temast max välja võtta piisab minu hinnangul vedrustuse kohendamisest ja korralikest maastikusõidurehvidest. Linnas on temaga väga OK sõita ka nupurehvidega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.