Honda CRF300 Rally
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Ütleme nii, et üle 190 läheb juba piinamiseks selle peal. Kaalu poolest masin kannatab 70-kilost, kui üle selle, peab vedrustuse upgrade peale mõtlema. Stockis rattal minu 110 kg juures oli juba amordid konstantselt põhjas vähimagi lohu või jõnksuga.

-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda CRF300 Rally
Sa ei saanud püsti ka olla, sest tagumik oli nii kõrgel, et nina oli esiporitiival.

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 192
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Kui sa oled ca 190cm ja kaal on kolmekohalistes raadiosagedustes, siis teed vedrustuse upgrade ära ja saad veel sõita. Kõik üle selle... ära näe vaeva. Kõik alla selle, you are good.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 19 Nov 2016, 01:22
- Tsikkel: BMW F800GS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Mul pole küll plaanis midagi seal uuendama hakata, niigi kirves sellise ratta kohta, jääb siis ära aga tänan info eest.
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Selle hinna eest paremat uut ratast meie kaubandusvõrgus ei leia. Kui vähegi metsa alla tahad minna.

-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Sellel rattal ei pea tegema ulmekallist vedrustuse upgrade, et oleks oluline vahe.
Kõvasti abiks ka vedrude vahetus, mis ei ole üldse kallis. Või siis taha nt Hagon, Nitroni või YSS amort. Ei pea alati Öhlins olema. .
Kõvasti abiks ka vedrude vahetus, mis ei ole üldse kallis. Või siis taha nt Hagon, Nitroni või YSS amort. Ei pea alati Öhlins olema. .
Re: Honda CRF300 Rally
Ma koos varustusega 100 kg ning 250L lootusetult pehme. Vedrule pingsuse lisamiseks kolm 8 mm seibi ning tulemus mu jaoks ideaalne. Enne seda oli jah iga lohuga tsikkel vastu maad, merehaigeks võis jääda selle õõtsumisega.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Ka kasutatud mitte

https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Minu Rally tegi rannahooaja lähenedes läbi dieedikuuri ja kaotas tiba õllekõhtu.

Mõned nipet näpet tjuuningud veel
* Metallist põhjaplaat - selle vahetan peale plastikute eemaldamist nüüd vist AXP L mudeli plastist põhjaplaadi vastu välja
* Tagumine pakiraam bikerzbitsist
* Tugijalga pikendasin 2,5cm võrra, et ratas nii lääpas poleks
* Uued "volditavad" heeblid tulemas
* Uus rehviring
Ja siis võiks olla nagu good to go

Mõned nipet näpet tjuuningud veel
* Metallist põhjaplaat - selle vahetan peale plastikute eemaldamist nüüd vist AXP L mudeli plastist põhjaplaadi vastu välja
* Tagumine pakiraam bikerzbitsist
* Tugijalga pikendasin 2,5cm võrra, et ratas nii lääpas poleks
* Uued "volditavad" heeblid tulemas
* Uus rehviring
Ja siis võiks olla nagu good to go

https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 529
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Honda CRF300 Rally
Kas sellel mustal plastikul seal oli mingi muu otstarve kah, peale ilus olemise? Kas ülejäänud plastid jäid kenasti oma kohale peale selle eemaldamist?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Aerodünaamika? Mingi kaitse? Arvestades, et see alumine osa oli miski väga pehme plastik, siis ega ta eriti kaitsnud midagi. Ülejäänud jäid kenasti paika.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Re: Honda CRF300 Rally
Metallist põhjakaitse eemaldamist kahetsed koheselt peale seda, kui oled kuskil üle kivide ukerdades karteripõhja puruks sõitnud.
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Sa ei ole kursis sellega, kui tugev AXP plast on 
Pea 2 senti kõva plasti, sellega võid kasvõi hüpata palgi palgi või kivi otsa ja enne annavad põhjakaitse kinnitused järele, kui see kaitse.

Pea 2 senti kõva plasti, sellega võid kasvõi hüpata palgi palgi või kivi otsa ja enne annavad põhjakaitse kinnitused järele, kui see kaitse.

-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Jah,siin on näha kuidas see lööke talub:
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Ma olin ka AXP kvaliteedis positiivselt üllatunud, sai talvel 701 Enduro põhjaalla tellitud. Soovitan!
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Honda CRF300 Rally
AXP küljes. Sai sellele koos kiige kaitsmega. Tellisin selle siit: https://rollam.ee/
Väga kiidan nende toimetamist. Hinna sain odavamalt, kui AXP otse või kus iganes veebipoest.

Igast tuled ja viled nüüd küljes:
Või siis radika kaitserauad
Väga kiidan nende toimetamist. Hinna sain odavamalt, kui AXP otse või kus iganes veebipoest.

Igast tuled ja viled nüüd küljes:
Või siis radika kaitserauad

https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Re: Honda CRF300 Rally
Kui see põhjaplaat tõesti 2cm paks on, nagu Prets kirjutas, kaotab selle modiga ju kliirensis. Teraspõhjaplaat (või kui iga gramm on oluline, titaanlehest põhi) on enamasti juba 3mm paksusena piisavalt tugev.
Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.
Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Honda CRF300 Rally
@Fox peaks olema 8mm. Ja HDPE plastist kaitse on minu arvates parim saadaolevatest. Mul endal on olnud alumiiniumist kaitsmed ja üks HDPE sarnane plastikust kaitse. Paaril sõbral on sarnane AXP-laadis asi nagu teemaalgatajal. Sellel on veel üks eelis, mida enne ei mainitud - alu kaitse võimendab kolinaid mootoris aga plastist kaitse hoopis teeb neid pehmemaks. See on eriti tähtis KTMimeestele, kelle rattad teevad tehasest saati kivid-ämbris saundi.
-
- Postitusi: 676
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Ei ole 2cm. 6mm on. https://www.axp-racing.com/en/product/2 ... ack-ax1607Fox kirjutas: ↑22 Mär 2022, 15:52Kui see põhjaplaat tõesti 2cm paks on, nagu Prets kirjutas, kaotab selle modiga ju kliirensis. Teraspõhjaplaat (või kui iga gramm on oluline, titaanlehest põhi) on enamasti juba 3mm paksusena piisavalt tugev.
Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.
Ahjaa, tugijalga modisin ka jah ja sinna tegelikult panin suurema lapi ka otsa. Vb oleks võinud veel suurema panna, aga hetkel toimib.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye—> BMW 1300GS Trophy
Re: Honda CRF300 Rally
Aa, siis kõlab see põhjakaitse tõesti nagu hea asi. Minu rattale aga loomulikult ei pakuta
tuleb midagi ise valmis viilida (õlikork turritab tehase põhjakaitsmest välja, kohe nagu kutsub mõnele teravale kivile tere-tere tegema
).


-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Väike vaheülevaade hooldustest ja sellele kulunud rahast:
https://www.ram-mount.co.uk/ram-r-quick ... Ptulg8bunY
Juhtmega laadimine läheb enduro-rattal varem või hiljem nässu, sest moblal sureb laadimispesa ära. Juhtmevaba laadimisega telefoni alles valin.
Rehvidest. Hetkel ees D952 asemel Michelin Tracker. Sellel parem pidamine jääl/lumel kui ka liivas sõitmine kergem, sest muster rohkem avatud. Kaua kestab võrreldes D952-ga, ei oska veel kommenteerida.
Lisaks paigaldasin talvel bar riserid (25mm) ning soetasin uue Ram-i telefonihoidiku/juhtmevaba laadija: Juhtmega laadimine läheb enduro-rattal varem või hiljem nässu, sest moblal sureb laadimispesa ära. Juhtmevaba laadimisega telefoni alles valin.
Rehvidest. Hetkel ees D952 asemel Michelin Tracker. Sellel parem pidamine jääl/lumel kui ka liivas sõitmine kergem, sest muster rohkem avatud. Kaua kestab võrreldes D952-ga, ei oska veel kommenteerida.
Viimati muutis jyrx, 11 Mai 2022, 09:30, muudetud 1 kord kokku.
Re: Honda CRF300 Rally
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive

-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Tegelikult üllatavalt hästi kestavad rehvid. Enamvähem 4 ringi rehve ja 17000km, kui ma õigesti välja lugesin. Kasutan sarnaseid rehve 690l ja kui ma sama palju läbi sõidaks, siis peaksin vist 6-7 ringi ära kasutama… Kuna sõidan vähem, siis saan samuti nelja ringiga hakkama. Rehvivahetamisest tüütum oleks ainult kehv pidamine.
Kui kehva pidamisega rehvidega sõita, siis võiks ju kohe suurema ratta võtta, oleks vähemalt mugavam maanteed lasta. Aga ilmselgelt ei ole see @jyrx (ega ka minu) eesmärk…
Edit: Piduriklotse läheb mul palju vähem. Tõesti impressive! Kas on palju mägedes sõitmist või lihtsalt vahetad varakult? Lisan toreda pildid oma tagaklotsidest mägedes:
Kui kehva pidamisega rehvidega sõita, siis võiks ju kohe suurema ratta võtta, oleks vähemalt mugavam maanteed lasta. Aga ilmselgelt ei ole see @jyrx (ega ka minu) eesmärk…
Edit: Piduriklotse läheb mul palju vähem. Tõesti impressive! Kas on palju mägedes sõitmist või lihtsalt vahetad varakult? Lisan toreda pildid oma tagaklotsidest mägedes:
Re: Honda CRF300 Rally
Seda jah, et läbisõit on samuti küllaltki arvestatav...esimese hooga ma seda ei näinud ning siis olin veel rohkem üllatunud
aga no teisest küljest, selline läbisõit (17k) ju peabki olema ja minumeelest saabki olla tehtud peamiselt vaid maanteel sõites? või noh, ma muidugi kindlalt seda ei tea aga niipalju tean, et enda läbi aegade suurim terve hooaja läbisõit (~12k) tuli küll maanteerattaga ning vähemalt 95% maanteel..õige pisut sellest ilmselt ka kruusateedel. selle hooajaga sai üks tagarehv ka ära kulutatud
kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm

kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm

-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda CRF300 Rally
Jyrx ja maanteelwill111 kirjutas: ↑10 Mai 2022, 07:05Seda jah, et läbisõit on samuti küllaltki arvestatav...esimese hooga ma seda ei näinud ning siis olin veel rohkem üllatunudaga no teisest küljest, selline läbisõit (17k) ju peabki olema ja minumeelest saabki olla tehtud peamiselt vaid maanteel sõites? või noh, ma muidugi kindlalt seda ei tea aga niipalju tean, et enda läbi aegade suurim terve hooaja läbisõit (~12k) tuli küll maanteerattaga ning vähemalt 95% maanteel..õige pisut sellest ilmselt ka kruusateedel. selle hooajaga sai üks tagarehv ka ära kulutatud
kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm![]()





Minu twinni esimesed hooajad olid kõik 20-24k. Ja ma ei sõitnud ka iga päev.
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Hooldustabel natuke raskesti loetav. Tegelikult vahetasin esimest korda mõlemad klotsid ca 12k pealt. Hetkel kellal u. 18k km ja teine klotsipaar kestab veel.will111 kirjutas: ↑09 Mai 2022, 23:34iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive![]()
Nupurehve kulutab eeskätt asfaldisõit. Rehvieelistusega olen jõudnud Michelin Trackerini, aga järgmiseks proovin vbla Dunlop Geomax MX31-de. Hondacentris oli neid eelmise aasta lõpus norm hinnaga letist saada.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Tal on asfaldilt maas pidamist vaja. Vahest satub ka asfaldile. Mul läks samuti 3 jooksu rehve eelmine hooaeg, ca 10k km ja niisama maanteel ringi ei sõida. Ainult TET-i otsalt koju, orienteerumisvõistlusele vahest otse jne. 3-4 korda õlivahetus+filtrid. Lugematu kordi õhufiltri puhastus, Klotsid ja ketijooks kusjuures pidasid 17k vastu. + muud vedelikud(sidur, pidur). Rattaks 690 2020 Kulub ikka palju rohkem asju kui maanteerattal. =)will111 kirjutas: ↑09 Mai 2022, 23:34iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive![]()
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Honda CRF300 Rally
Mul on läinud kuus komplekti tagapiduriklotse 2 hooajaga. Rehve kahekohaline arv. Ja metsa vahel saab ka tunduvalt kiiremini, kui 30ga sõita.

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Honda CRF300 Rally
Mis selles nii erilist on? Ma arvan, et mul läheb ka keskmiselt üks jooks kuu aja kohta. Lihtsalt pidamise erinevus uue ja kulunud nukiga nupu vahel on väga suur.will111 kirjutas: ↑09 Mai 2022, 23:34iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.