Liiklusülesanne: kellel on eesõigus?
-
- Postitusi: 1782
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Liiklusülesanne: kellel on eesõigus?
äge värk, antud ristmiku ja "punasega pöörde praktika" kujunemise ajaloole mõeldes, on täitsa arusaadav kuidas tänane olukord tekkinud on.
Kerese tänava foor pandi sinna valdeku remondi ajal, kui liiklustihedus tõusis ja seal oli vaja läbilaskvust tõsta. Ülekäigurajal oli eelnevalt foor olemas. Ajalooliselt ei olnud kerese tänaval foori. Foori lisamisel unustati männiku teelt tulevate kodanike informeerimine uuest liikluskorraldusest.
Täna ongi natuke segane olukord. Ühelt poolt tulles vaatad kindla põhjusega ühtemoodi ja teiselt poolt tulles teistmoodi, kuid natuke mõeldes ja kõrvalteel foori märgates - muutub asi selgemaks.
Ristmiku saaks "korda teha", kas keresele noolega foori pannes(paremale lubatud, mujale anna-teed), kerese foori eemaldades(sest tegu oli ajutise lahendusega, mida pärast ära ei koristatud) või männiku teel foori liigutamisega stoppjoone juurde(et männiku teelt tulijad informeerida ja selge signaal anda, et tegu on reguleeritud ristmikuga).
Kõige mõistlikum oleks ristmiku planeerijal asi üle vaadata ja selge valik teha, tagades sellega ka õigusselguse põhimõtte järgimine. Tänane olukord on kujunenud kahes erinevas planeerimisstaadiumis ja üldpilt on tänu sellele natuke ebaõnnestunud.
Kerese tänava foor pandi sinna valdeku remondi ajal, kui liiklustihedus tõusis ja seal oli vaja läbilaskvust tõsta. Ülekäigurajal oli eelnevalt foor olemas. Ajalooliselt ei olnud kerese tänaval foori. Foori lisamisel unustati männiku teelt tulevate kodanike informeerimine uuest liikluskorraldusest.
Täna ongi natuke segane olukord. Ühelt poolt tulles vaatad kindla põhjusega ühtemoodi ja teiselt poolt tulles teistmoodi, kuid natuke mõeldes ja kõrvalteel foori märgates - muutub asi selgemaks.
Ristmiku saaks "korda teha", kas keresele noolega foori pannes(paremale lubatud, mujale anna-teed), kerese foori eemaldades(sest tegu oli ajutise lahendusega, mida pärast ära ei koristatud) või männiku teel foori liigutamisega stoppjoone juurde(et männiku teelt tulijad informeerida ja selge signaal anda, et tegu on reguleeritud ristmikuga).
Kõige mõistlikum oleks ristmiku planeerijal asi üle vaadata ja selge valik teha, tagades sellega ka õigusselguse põhimõtte järgimine. Tänane olukord on kujunenud kahes erinevas planeerimisstaadiumis ja üldpilt on tänu sellele natuke ebaõnnestunud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.