Kuidas pingeregulaatorid (ja akud) surevad?

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3266
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kuidas pingeregulaatorid (ja akud) surevad?

Lugemata postitus Postitas ranel »

Ain kirjutas: 04 Mai 2022, 11:48
Üldjuhul on margiesindustes korralikud testrid mis kontrollivad koormusega aku seisukorda. Kuigi jah ka testriga saab esmase diagnoosi. Korras akul peaks olema ~12,6V
Täis laetud akul on 12,6V. Aku, mis on mahtuvuse kaotanud, saad ka kenasti mõõta 12,6V, aga esimese käivitusega teeb pool tiiru ja akus pinge kukub kolinal.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”