Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)


morse
Postitusi: 1413
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 273 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse »

Niipalju kui mina aru saan, siis KLRidel on juba uuena suurusjärgus 500ml/1000km õlikulu.

1L/1000km pole midagi ebatavalist - olen ka ise nii sõitnud. Asjad, mis võiks aidata:
  1. Klapisääre tihendid (siis võiks juba klapid ära sohveldada - see on ise tehtav töö).
  2. Kolb/silinder üle kontrollida - kas on mingeid kokkujooksmise kriime. Võibolla on õlirõngas natu viga saanud. Igaljuhul selle poole remont on sellesmõttes nõme, et see eeldaks ideaalis uut kolbi ja silku puurimist/hoonimist.
    Teisisõnu, kui pea käib maha ja kolb on sees korras ja kriime pole, siis ma vist ei hakkaks jebima selle kolvi vahetamisega…
  3. Kuna KLRid võtavad juba tehasest palju õli, siis on üks trikk, mis väidetavalt aitab. Mersult pärit klapp pannakse karterituulutuse voolikusse vahele:
    https://www.klrforum.com/threads/merced ... -mod.3904/
Kas sellest mingit kasu ka on, ma ei tea. Aga seda saab ise teha ja see ei ole kallis. Vaevalt, et sellest midagi hullemaks läheb.

Ja muidugi alati on võimalus niimoodi edasi lasta. Lihtsalt kaasas pead kandma poolest coca pudelit või liitrist õlipudelit.

Ma käisin ~2007 Soome-Norra-Rootsi reisil sarnase kuluga. Polnd häda midagi.

Edit: Yeekim vahepeal siis kirjeldas minu punkt nr 2te.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”