Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Niipalju kui mina aru saan, siis KLRidel on juba uuena suurusjärgus 500ml/1000km õlikulu.
1L/1000km pole midagi ebatavalist - olen ka ise nii sõitnud. Asjad, mis võiks aidata:
Ja muidugi alati on võimalus niimoodi edasi lasta. Lihtsalt kaasas pead kandma poolest coca pudelit või liitrist õlipudelit.
Ma käisin ~2007 Soome-Norra-Rootsi reisil sarnase kuluga. Polnd häda midagi.
Edit: Yeekim vahepeal siis kirjeldas minu punkt nr 2te.
1L/1000km pole midagi ebatavalist - olen ka ise nii sõitnud. Asjad, mis võiks aidata:
- Klapisääre tihendid (siis võiks juba klapid ära sohveldada - see on ise tehtav töö).
- Kolb/silinder üle kontrollida - kas on mingeid kokkujooksmise kriime. Võibolla on õlirõngas natu viga saanud. Igaljuhul selle poole remont on sellesmõttes nõme, et see eeldaks ideaalis uut kolbi ja silku puurimist/hoonimist.
Teisisõnu, kui pea käib maha ja kolb on sees korras ja kriime pole, siis ma vist ei hakkaks jebima selle kolvi vahetamisega… - Kuna KLRid võtavad juba tehasest palju õli, siis on üks trikk, mis väidetavalt aitab. Mersult pärit klapp pannakse karterituulutuse voolikusse vahele:
https://www.klrforum.com/threads/merced ... -mod.3904/
Ja muidugi alati on võimalus niimoodi edasi lasta. Lihtsalt kaasas pead kandma poolest coca pudelit või liitrist õlipudelit.
Ma käisin ~2007 Soome-Norra-Rootsi reisil sarnase kuluga. Polnd häda midagi.
Edit: Yeekim vahepeal siis kirjeldas minu punkt nr 2te.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.