Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 916
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 432 korda
Tänatud: 77 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Teine etapp TETi tehtud. Laiksaare metsaonni juurest Mõisakülla

Sada kilomeetrit, põldude, metsade ja kraavide kõrvalt ning vahelt kulgevaid, valdavalt kruusakattega teid, mis ratta istumise all omasoodu tantsima panevad.
Sekka ka raskete metsaveomasinate poolt mudaväljadeks muudetud, pea läbimatuid metsateid Veelikse taga. Risti teele langenuid puid, millest tuleb kas üle sõita, ringiga mööda minna või läbi saagida.
Ehk siis täpselt see, mis TET olema peab : väljakutse ja katsumused, mis premeeritud lummavate loodusvaadetega.


GX010214.00_11_41_04.Still013.jpg
GX010214.00_11_27_12.Still014.jpg
GX010214.00_11_15_06.Still011.jpg
GX010214.00_11_00_14.Still010.jpg
GX010214.00_09_25_18.Still008.jpg
Kuna ma kahtlustasin, et õlikuluga võib probleeme tekkida, oli kaasas ka 100 ml õli. Arvasin, et sellest on enam kui küll.
Tegelikult aga kujunesid asjad nii, et sõitnud ära sada kiltsi, pidin selle pudeli tühjaks valama ja oleks veel mahtunud.

Ehk siis, nagu juba mitu korda kinnitust leidnud on neelab mu masin 100 kiltsa kohta umbes 100 ml õli. Mis teeb siis 1000 km kohta lidro.
See tundub päris jõhker.

See õlileke, millest varasemalt juttu oli, see sai likvideeritud. Selgus, et õli pressis välja selle mootori keti pinguti kruvi kinnituse vahelt. See peaks olema kahe poldiga mootori küljes kinni aga ühel poldil oli vint maas ja ühendus polnud tihe. Nii, et sealt kaudu see õli välja pääses ja mootorit määris. Motardis see leke tuvatati ja polt asendati. Nüüd püsib mootor väljastpoolt puhas.

Aga õlikulu on endiselt.

Mulle tundub, et mototeenindused ei viitsi selle probleemiga tegeleda. Aga kas äkki mõni kuldsete käte või pigem õliste näppduega foorumlane ei raatsik mu ratta mootorit lahti kiskuda ja viga tuvastada? Kui me hinnas kokkuleppele saame. Veel lahedam oleks, kui mul oleks võimalik protsessis osaleda ja näpunäidete järgi ise lammutada mootorit. Või vähemalt pealt vaadata.
Manused
GX010214.00_10_52_08.Still009.jpg
GX010214.00_09_17_06.Still007.jpg
GX010214.00_08_53_02.Still006.jpg
GX010214.00_08_32_13.Still005.jpg
GX010214.00_07_51_11.Still004.jpg
GX010214.00_06_40_03.Still003.jpg
GX010214.00_04_54_23.Still002.jpg
GX010214.00_03_32_18.Still001.jpg
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”