Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 916
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 432 korda
- Tänatud: 77 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Teine etapp TETi tehtud. Laiksaare metsaonni juurest Mõisakülla
Sada kilomeetrit, põldude, metsade ja kraavide kõrvalt ning vahelt kulgevaid, valdavalt kruusakattega teid, mis ratta istumise all omasoodu tantsima panevad.
Sekka ka raskete metsaveomasinate poolt mudaväljadeks muudetud, pea läbimatuid metsateid Veelikse taga. Risti teele langenuid puid, millest tuleb kas üle sõita, ringiga mööda minna või läbi saagida.
Ehk siis täpselt see, mis TET olema peab : väljakutse ja katsumused, mis premeeritud lummavate loodusvaadetega.
Kuna ma kahtlustasin, et õlikuluga võib probleeme tekkida, oli kaasas ka 100 ml õli. Arvasin, et sellest on enam kui küll.
Tegelikult aga kujunesid asjad nii, et sõitnud ära sada kiltsi, pidin selle pudeli tühjaks valama ja oleks veel mahtunud.
Ehk siis, nagu juba mitu korda kinnitust leidnud on neelab mu masin 100 kiltsa kohta umbes 100 ml õli. Mis teeb siis 1000 km kohta lidro.
See tundub päris jõhker.
See õlileke, millest varasemalt juttu oli, see sai likvideeritud. Selgus, et õli pressis välja selle mootori keti pinguti kruvi kinnituse vahelt. See peaks olema kahe poldiga mootori küljes kinni aga ühel poldil oli vint maas ja ühendus polnud tihe. Nii, et sealt kaudu see õli välja pääses ja mootorit määris. Motardis see leke tuvatati ja polt asendati. Nüüd püsib mootor väljastpoolt puhas.
Aga õlikulu on endiselt.
Mulle tundub, et mototeenindused ei viitsi selle probleemiga tegeleda. Aga kas äkki mõni kuldsete käte või pigem õliste näppduega foorumlane ei raatsik mu ratta mootorit lahti kiskuda ja viga tuvastada? Kui me hinnas kokkuleppele saame. Veel lahedam oleks, kui mul oleks võimalik protsessis osaleda ja näpunäidete järgi ise lammutada mootorit. Või vähemalt pealt vaadata.
Sada kilomeetrit, põldude, metsade ja kraavide kõrvalt ning vahelt kulgevaid, valdavalt kruusakattega teid, mis ratta istumise all omasoodu tantsima panevad.
Sekka ka raskete metsaveomasinate poolt mudaväljadeks muudetud, pea läbimatuid metsateid Veelikse taga. Risti teele langenuid puid, millest tuleb kas üle sõita, ringiga mööda minna või läbi saagida.
Ehk siis täpselt see, mis TET olema peab : väljakutse ja katsumused, mis premeeritud lummavate loodusvaadetega.
Kuna ma kahtlustasin, et õlikuluga võib probleeme tekkida, oli kaasas ka 100 ml õli. Arvasin, et sellest on enam kui küll.
Tegelikult aga kujunesid asjad nii, et sõitnud ära sada kiltsi, pidin selle pudeli tühjaks valama ja oleks veel mahtunud.
Ehk siis, nagu juba mitu korda kinnitust leidnud on neelab mu masin 100 kiltsa kohta umbes 100 ml õli. Mis teeb siis 1000 km kohta lidro.
See tundub päris jõhker.
See õlileke, millest varasemalt juttu oli, see sai likvideeritud. Selgus, et õli pressis välja selle mootori keti pinguti kruvi kinnituse vahelt. See peaks olema kahe poldiga mootori küljes kinni aga ühel poldil oli vint maas ja ühendus polnud tihe. Nii, et sealt kaudu see õli välja pääses ja mootorit määris. Motardis see leke tuvatati ja polt asendati. Nüüd püsib mootor väljastpoolt puhas.
Aga õlikulu on endiselt.
Mulle tundub, et mototeenindused ei viitsi selle probleemiga tegeleda. Aga kas äkki mõni kuldsete käte või pigem õliste näppduega foorumlane ei raatsik mu ratta mootorit lahti kiskuda ja viga tuvastada? Kui me hinnas kokkuleppele saame. Veel lahedam oleks, kui mul oleks võimalik protsessis osaleda ja näpunäidete järgi ise lammutada mootorit. Või vähemalt pealt vaadata.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.