Kas keegi veel hooldab/remondib oma tsiklit ise?
Re: Kas keegi veel hooldab/remondib oma tsiklit ise?
huvitav miks just see (tsikli) rehvivahetus nii paljude jaoks on asi, mida on vaja minna töökotta tegema? tubeless rehvide puhul on ju asi lausa superlihtne ja ega eriti midagi kihva keerata polegi hästi võimalik - vähemalt mulle tundub nii.
kui jätta kõrvale võimalik velje värvkatte kerge kahjustamine (mida samas saab heal juhul ja läbimõeldult tehes ka vältida) siis mis seal rehvi vahetamise juures nii keerulist on? minu jaoks on see keerukuse mõttes üks lihtsamatest töödest tsikli juures ja kuna mul ei ole ka kunagi ükski ratas olnud päris eile poest ostetud siis velje värkkatte kahjustamine pole samuti niivõrd ülikriitiline teema või teisisõnu, see on juba varem nagunii siit sealt kahjustatud olnud ja kui väga vaja kaubanduslikku säilitada siis saab ka suuremate kahjustusteta vahetatud. nüüd on mul ka mingi "rehvipink" olemas, aga varem sai aastaid vahetatud ka lihtsalt 2 heebliga. aja mõttes võtab vahetus küll päris palju - ligi tund aega kokku kui just spetsiaalselt ei ürita võimalikult kiirelt teha aga isegi see tund aega on ikkagi vähem või samapalju kui sõita isegi mõnda lähedalasuvasse vahetusse, anda masin "sisse", oodata, maksta ja tagasi tulla.
auto rehvi vahetuse puhul ma saan aru...ja seda käin ka ise enamasti tegemas kuskil vahetuses kui just pole parasjagu vaja vahetada max 1,2 rehvi või näiteks lihtsalt talvekaid alt ja suvekaid alla panna (ehk ratas ratta vastu ilma rehvivahetuseta)
kui jätta kõrvale võimalik velje värvkatte kerge kahjustamine (mida samas saab heal juhul ja läbimõeldult tehes ka vältida) siis mis seal rehvi vahetamise juures nii keerulist on? minu jaoks on see keerukuse mõttes üks lihtsamatest töödest tsikli juures ja kuna mul ei ole ka kunagi ükski ratas olnud päris eile poest ostetud siis velje värkkatte kahjustamine pole samuti niivõrd ülikriitiline teema või teisisõnu, see on juba varem nagunii siit sealt kahjustatud olnud ja kui väga vaja kaubanduslikku säilitada siis saab ka suuremate kahjustusteta vahetatud. nüüd on mul ka mingi "rehvipink" olemas, aga varem sai aastaid vahetatud ka lihtsalt 2 heebliga. aja mõttes võtab vahetus küll päris palju - ligi tund aega kokku kui just spetsiaalselt ei ürita võimalikult kiirelt teha aga isegi see tund aega on ikkagi vähem või samapalju kui sõita isegi mõnda lähedalasuvasse vahetusse, anda masin "sisse", oodata, maksta ja tagasi tulla.
auto rehvi vahetuse puhul ma saan aru...ja seda käin ka ise enamasti tegemas kuskil vahetuses kui just pole parasjagu vaja vahetada max 1,2 rehvi või näiteks lihtsalt talvekaid alt ja suvekaid alla panna (ehk ratas ratta vastu ilma rehvivahetuseta)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.