Endurotsikli rehvirõhk?

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Endurotsikli rehvirõhk?

Lugemata postitus Postitas KIBU »

will111 kirjutas: 22 Apr 2022, 02:52
väga hea info. selle sisemise ruumala asja peale ei osanudki ise mõelda varem, aga loogiline ta muidugi on jah. mingi aeg peaks selle mousse värgi ära proovima, nüüd siis teab ka enamvähem mida sihtida. aga põhimõtteliselt tasuks siis vist ettenägelikult hankida selline mousse, mida alguses ikka "annab toppida" rehvi sisse? et noh, hiljem tõmbab nagunii kokku ja ruumale väheneb?
Mainin ära, et minul kogemus vaid enduro 18" mõõduga. 19", krossiteemaga pole kokku puutunud.
Kõik mousse-id uuest peast tahavad "toppimist". tavalise sirge heebliga uue moussega naljalt rehvi peale ei aja. niisama metsas sõitmiseks soovitan medium mousse-i. hardenduro (turnimine, järsud tõusud, halva pidamisega pinnas) jaoks soft ja supersoft. just need väga pehmed on pigem jämedamad, aga see ka tootjatel erinev. metzeleri soft ja supersoft on näiteks sama bar reitinguga aga supersoft on ristlõikelt suurem kirja järgi. (ma ise pole proovinud)
Metzeleri medium on väga hea ja julgen omast kogemusest soovitada, sissesõidu aeg on lühike ja kestab kaua. ei lagune ära, lihtsalt tõmbub liialt kokku lõpuks. kui ei tea mida valida, siis kindlapeale minek on panna sama tootja mousse ja rehv. need on ehitatud koos töötama. üks parimaid kombosid minu arvates on metzeler medium mousse ja metzeler 6days medium. ega väga katsetada ei tasu kui head tulemust mõistliku hinnaga tahta. Michelini asjad on paremad ilmselt aga kõvasti kallimad. kui sõita oskad ilma mõtetult ratast ringi ajamata siis tasub ehk ka rahaliselt aga selleks peab sidurinäpp ja rutska käsi nii treenitud olema ja see tuleb õppides ja ajaga. selleks ajaks ilmselt teab iga sõitja juba ise milline sett talle parim.
üks väärinfo mida tahan selgitada, kuna nett seda pilgeni täis, on mousse määrde panek "mida rohkem seda uhkem". kindlasti ei ole see õige. üleliigne määre pressitakse lihtsalt kodaraaukudest ja velje/ rehvi vahelt välja, muutes kontaktpinna libedaks. kui rehvilukk ei pea, on kellas. üks asi on see rõve läga mööda ratast aga pidurikettale sattudes (mul on endal nii juhtunud) on jama.
Määret võiks panna umbes nagu värviks paksu värviga puitu. tuubitäis määret tuleb moussega kaasa aga esimeseks määrimiseks on seda pigem liiga vähe, tasub lisaks varuda. uue mousse määrin kummikindad käes käsitsi üleni määrdega kokku nii, et pind on ühtlaselt kaetud aga ei lädista. rehvi seest määrin pintsliga (nagu värviks, hõõrud laiali mitte ei võta juurde pidevalt). tasub arvestada, et mousse määre on päris rõve kraam, ma ei ole leidnud ühtegi ainet mis seda lahustaks. seega pesta seda liiga hästi minu teada ei saa, nühid/kulub maha. rehvi vahetada moussega on lihtsam kui siselohviga aga see määrdega jändamine üleliia mõnus ei ole. kui rehv kaua kestab, siis ala korra hooaja jooksul peaks määret lisama. mousse pind ei tohi kuivaks muutuda.
Mousse teema kokkuvõtuks, rehvirõhu teemas :) , moussega on sõita parem aga jändamist on rohkem kui siselohviga. igaühele oma.
5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”