Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
-
Teema algataja - Postitusi: 748
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ma ei saa aru kuidas nädalavahetusel aeg kiiremini liigub kui tööpäevadel.
Läksin täna töö juurde siis asju timmima, lõpetasin poolikult, aga no miskit sain siiski tehtud ka.
Kuna sm rattad peab alla saama, alustasin esiosast ja võtsin alt ratta, hooldasin supordi ja tegelesin selle sirtsutanud amordiga. Tolmuka võtsin eest ja puhastasin brake cleaneriga nii palju kui sai, pärast suruõhuga üle. Siis pistsin kõige õhema lehtkaliibri lehe õli simmeka vahele ja “saagisin” tiiru ettevaatlikult peale. Jääb jälgimisele… Ainult millega ei tegelenud on kiiruseandur ketta külge, tahaks seda võimalikult samale kohale kui endurorattal, a see tuleb mul veel välja mõelda kuidas. Siis pistsin alla põhjakaitsme ja suundusin tagaratta juurde, et alla proovida. Seal tuli köik algosadeks võtta, et alla mahuks. Paar koledat täket tegin ka värskele veljele selle pusimisega- life sucks.
Kõige rohkem tuska teeb supordi raami sisse purdund kaitseplasti polt. Mingi geenius on alumiinum raami augu läbi puurind ja siis mõelnud, et ma pean selle sealt 19 aastat hiljem kätte saama, eos hell no!
Igatahes on asi veeremas ja mul hea meel- puksid, flants, rehv, pöid istuvad alla kenasti. Järgimine nädal proovin siis tagaosa ära lõpetada ja tegelda jooksvalt timmimist vajavate asjadega, nagu seisujalg või eelpool mainitud kiirusanduri vastuse sobitamine enam vähem õigele kohale. Pluss nüüd kui kolleeg olemas saan mahti ka majast välja minna ja patarei.ee d külastada, saab see aku jura ka äkki lõpu.
Läksin täna töö juurde siis asju timmima, lõpetasin poolikult, aga no miskit sain siiski tehtud ka.
Kuna sm rattad peab alla saama, alustasin esiosast ja võtsin alt ratta, hooldasin supordi ja tegelesin selle sirtsutanud amordiga. Tolmuka võtsin eest ja puhastasin brake cleaneriga nii palju kui sai, pärast suruõhuga üle. Siis pistsin kõige õhema lehtkaliibri lehe õli simmeka vahele ja “saagisin” tiiru ettevaatlikult peale. Jääb jälgimisele… Ainult millega ei tegelenud on kiiruseandur ketta külge, tahaks seda võimalikult samale kohale kui endurorattal, a see tuleb mul veel välja mõelda kuidas. Siis pistsin alla põhjakaitsme ja suundusin tagaratta juurde, et alla proovida. Seal tuli köik algosadeks võtta, et alla mahuks. Paar koledat täket tegin ka värskele veljele selle pusimisega- life sucks.
Kõige rohkem tuska teeb supordi raami sisse purdund kaitseplasti polt. Mingi geenius on alumiinum raami augu läbi puurind ja siis mõelnud, et ma pean selle sealt 19 aastat hiljem kätte saama, eos hell no!
Igatahes on asi veeremas ja mul hea meel- puksid, flants, rehv, pöid istuvad alla kenasti. Järgimine nädal proovin siis tagaosa ära lõpetada ja tegelda jooksvalt timmimist vajavate asjadega, nagu seisujalg või eelpool mainitud kiirusanduri vastuse sobitamine enam vähem õigele kohale. Pluss nüüd kui kolleeg olemas saan mahti ka majast välja minna ja patarei.ee d külastada, saab see aku jura ka äkki lõpu.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.