Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kood: Vali kõik

Proovime esialgu tihendada mootorit väljastpoolt, kahekomponentse liimiga vms.
Ei tundu hea mõte. Seal kaane all peaks olema tavaline paroniit (pole kindel kas õige nimi) materjalist tihend. Selle lõikad ka ise välja. 0,5 leht maksab mõned eurod. Väljastpoolt vaevalt selle lekke pidama saad. Kui kaant on varem (mitu korda) maha võetud, siis on tavaline, et hakkab lekkima. Kui tihend on terve, saab ka punase hermeetikuga hakkama, aga seda ei panda palju, vaid selline õhuke läbipaistev kiht mõlemale poole. See kaane lahti võtmine pole suur töö. Tavaliselt lahti ja tagasi + uus tihend 1-2 tundi. Uue tihendi tegemiseks peaks augurauad olema aga saab ka ilma.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”