Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
-
Teema algataja - Postitusi: 748
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No nii, tegin ka hooaja esimesed meetrid
Viisin neljapäeval töökaaslase moto bussiga tsikli töö juurde ja läksin siis täna nokkima eelmisest aastast silma jäänd asju. Algatuseks rookisin mõned plastid eest ja tuvastasin, et talvega on aku ära koolend. Eks tuleb uus osta, patareid.ee oli see soovitatud koht kust võiks küsima minna?
Siis töristasin summuti kinnituse tagasi külge, väga vaeva ei hakanud nägema, sest mulle tundub, et seal kõik ei jookse õigesti või miks muidu see ära murdus- jääb katsetuseks ja vajadusel keevitan/ vahetan uuesti. Noh ja siis tegelesin jahutusvedeliku lekkega. Olgugi, et veepumba renoveerimise komplekt sobib paljudele milleeniumi japsidele, pole Eestis seda olemas. Inter Carist saab vähemalt tellida vajadusel WPK0053 Kavialist ei vastatud, juu luges meili see laisk tumeda peaga tööline
Enivei sai see mökerdatud veepumba kaane tihend sügisel Ramost tellitud, koos muude hooldus vidinate ja uue õlivardaga- võtsin ühe hooga ka Motuli jahutusvedeliku sealt.
Hooaja lõpus vahetatud õli vahetasin ikka ära, et oleks kindlam, siis veel raamist keerasin sõela välja ja puhastasin ära- ma alati unustan neid banjo ja sõela vahele käivaid seibe sebida.. peab taskurätti sõlme keerama. No ja et ikka uut hooldust mäletaks teha, üks tunnilugeja kohustuslik klõps ka. Järgmisel nädalal mässan velgede ja rehvidega kui viitsin, ning peale tööd seda jõudu veel leian, et laiskusega võidelda
Ajaa, pesema pean ka veel, plaste eest võtsin siis tagant kõik jummala rokane

Viisin neljapäeval töökaaslase moto bussiga tsikli töö juurde ja läksin siis täna nokkima eelmisest aastast silma jäänd asju. Algatuseks rookisin mõned plastid eest ja tuvastasin, et talvega on aku ära koolend. Eks tuleb uus osta, patareid.ee oli see soovitatud koht kust võiks küsima minna?
Siis töristasin summuti kinnituse tagasi külge, väga vaeva ei hakanud nägema, sest mulle tundub, et seal kõik ei jookse õigesti või miks muidu see ära murdus- jääb katsetuseks ja vajadusel keevitan/ vahetan uuesti. Noh ja siis tegelesin jahutusvedeliku lekkega. Olgugi, et veepumba renoveerimise komplekt sobib paljudele milleeniumi japsidele, pole Eestis seda olemas. Inter Carist saab vähemalt tellida vajadusel WPK0053 Kavialist ei vastatud, juu luges meili see laisk tumeda peaga tööline

Enivei sai see mökerdatud veepumba kaane tihend sügisel Ramost tellitud, koos muude hooldus vidinate ja uue õlivardaga- võtsin ühe hooga ka Motuli jahutusvedeliku sealt.
Hooaja lõpus vahetatud õli vahetasin ikka ära, et oleks kindlam, siis veel raamist keerasin sõela välja ja puhastasin ära- ma alati unustan neid banjo ja sõela vahele käivaid seibe sebida.. peab taskurätti sõlme keerama. No ja et ikka uut hooldust mäletaks teha, üks tunnilugeja kohustuslik klõps ka. Järgmisel nädalal mässan velgede ja rehvidega kui viitsin, ning peale tööd seda jõudu veel leian, et laiskusega võidelda

Ajaa, pesema pean ka veel, plaste eest võtsin siis tagant kõik jummala rokane

Viimati muutis tito, 26 Mär 2022, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.