ducati monster 695 ei kävitu
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Väga korrektselt koostatud abipäring, peaaegu musternäidis! 
Minule tundub see umbes nii 90%+ tõenäousega olema mingi kaabelduse/ühenduste probleem. Ülejäänud 10% pakuksin siis veaks sedasama paagi sees olevat kompunni. Aga kuna paagi sees olevat kompunni seismine ega ka kliima/niiskus sisuliselt mitte kuidagi ei mõjuta (juhul KUI paak oli täis või no kasvõi pooltäis õues seismine ajal) siis pigem on ilmselt ikkagi kuskil mingid ühendused see asi, mis vastavas kliimas on "muundunud". Kaitsmekarp on kindlasti üks suuri kahtlusaluseid.
Bensiinipumba pistikust ma eeldan, et mõõtsin pigem ikkagi pinget, mitte voolu? Kuigi jah, saab ka voolu mõõta, aga selleks oleksid siis pidanud mõõtja juba jadas kuskile sinna juhtmete vahele ühendama. Lihtsalt pinge mõõtmine ei tohiks küll mingil juhul seal midagi nahka keerata. Kui pinge peale tuli siis see näitab, et ecu nähtavasti vähemalt üritab pumpa käivitada. kas see ka reaalsust juhtub on omaette teema sest pump võib näiteks olla mehaaniliselt kinni jäänud. ühendus, läbi mille pump voolu tarbib võib olla "kehvenenud" ning samal ajal võib pump paagis vajada käivitumiseks peale seismist lihtsalt suuremat stardivoolu - see aga lihtsalt ei jõua kohale. sealt edasi võib ecu saada mingi signaali, et kusagil on midagi mäda ning omakorda lükata ratta mingisse error reziimi.
ühesõnaga, sinu senised diagnostid on kõik laias laastus üsna täppi ning jätka nende välja pakutud tegevustega - ilmselt jõuad varsti ka asja ivani.
ja aku osas. kui ta juba alguses vähemalt paar kordagi korralikult starterit käias ning ei teinud sellist häält, et kõrvkuuldavalt ja üsna kiirelt selle käigus surema hakkaks siis lihtsalt lae see omaenda aku igaks uuesti täis - mõõda selle pinge ära (mitte kohe pärast laadimist vaid näiteks siis kui tsikli juurde lähed ja täpselt enne peale panemist) ning lihtsalt kasuta seda edasi keerates klemmid korralikult peale. aku pinge võiks kindlasti olla ikka üle 12v mõõtes. samuti mõõda igaks juhuks seda, et kui oled aku ära ühendanud, ega siis ei ole mingit arusaamatult suurt pingelangu - ilma et oleksid süüdet sisse keeranud.

Minule tundub see umbes nii 90%+ tõenäousega olema mingi kaabelduse/ühenduste probleem. Ülejäänud 10% pakuksin siis veaks sedasama paagi sees olevat kompunni. Aga kuna paagi sees olevat kompunni seismine ega ka kliima/niiskus sisuliselt mitte kuidagi ei mõjuta (juhul KUI paak oli täis või no kasvõi pooltäis õues seismine ajal) siis pigem on ilmselt ikkagi kuskil mingid ühendused see asi, mis vastavas kliimas on "muundunud". Kaitsmekarp on kindlasti üks suuri kahtlusaluseid.
Bensiinipumba pistikust ma eeldan, et mõõtsin pigem ikkagi pinget, mitte voolu? Kuigi jah, saab ka voolu mõõta, aga selleks oleksid siis pidanud mõõtja juba jadas kuskile sinna juhtmete vahele ühendama. Lihtsalt pinge mõõtmine ei tohiks küll mingil juhul seal midagi nahka keerata. Kui pinge peale tuli siis see näitab, et ecu nähtavasti vähemalt üritab pumpa käivitada. kas see ka reaalsust juhtub on omaette teema sest pump võib näiteks olla mehaaniliselt kinni jäänud. ühendus, läbi mille pump voolu tarbib võib olla "kehvenenud" ning samal ajal võib pump paagis vajada käivitumiseks peale seismist lihtsalt suuremat stardivoolu - see aga lihtsalt ei jõua kohale. sealt edasi võib ecu saada mingi signaali, et kusagil on midagi mäda ning omakorda lükata ratta mingisse error reziimi.
ühesõnaga, sinu senised diagnostid on kõik laias laastus üsna täppi ning jätka nende välja pakutud tegevustega - ilmselt jõuad varsti ka asja ivani.
ja aku osas. kui ta juba alguses vähemalt paar kordagi korralikult starterit käias ning ei teinud sellist häält, et kõrvkuuldavalt ja üsna kiirelt selle käigus surema hakkaks siis lihtsalt lae see omaenda aku igaks uuesti täis - mõõda selle pinge ära (mitte kohe pärast laadimist vaid näiteks siis kui tsikli juurde lähed ja täpselt enne peale panemist) ning lihtsalt kasuta seda edasi keerates klemmid korralikult peale. aku pinge võiks kindlasti olla ikka üle 12v mõõtes. samuti mõõda igaks juhuks seda, et kui oled aku ära ühendanud, ega siis ei ole mingit arusaamatult suurt pingelangu - ilma et oleksid süüdet sisse keeranud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.