Bensiin on kallis, oi kui kallis. Ja elu ka. Kallis, noh.
Re: Bensiin on kallis, oi kui kallis. Ja elu ka. Kallis, noh.
Nojah, ja jätad iga päev 3 statikohvi ostmata, siis oled varsti püstirikas valmis!
Mina jälle ei saa aru sellest suurte summade viilutamisest päevadeks, tundideks ja sekunditeks, eesmärgiga näidata, et "ah see pole midagi". Samas oli talvel kisa taevani igasugu põranda-, lae- ja basseinikütete, päikesepaneelide ja muude bulbulaatorite teemal, kui elektri hind kaks päeva vähe kõrgem oli. Otsustage kõigepealt ära, kas te planeerite oma kulutusi sekundi, päeva või aasta kaupa, muidu on vähe keeruline arvet pidada, et mis kellegi vaatenurk on.
Reaalselt kui mingi keskmine elektrikas mulle täna garaaži materialiseeruks, koguneks aastas tsiklisõitude pealt ~1000€ säästu, mis pole nagu enam päris viimane sandikopikas mumeelest. Saab mingi 3-nädalase reisi näiteks teha, muidugi mitte selles stiilis, et "alla soti päevas ei klapi Lääne-Euroopas kuidagi ära", aga siiski. Pärast neljandat päeva on sumpaplärinast anyway kopp ees ja tahaks kahed tropid kõrva lükata, seega ma nagu ei näe probleemi, miks seda ei saaks elektriga teha. Samas statikohvides on see kõigest üks päevas.
See bensiinipuritaanlus on juba hullem kui veganlus, räägi kustpidi tahad, liha on pähh, elekter on pähh ja kõik teised peavad samamoodi arvama. Realistlikult pole tänases päevas sellel tõmblemisel mingit mõtet, mototehnika on autodest kogu aeg 10-15 aastat maas olnud ja nüüd suurtootjad alles vaikselt ärkavad ning avastavad et uou, meie keskmine kunde on umbes 87 aastat vana nahkvest või coretex-viiner, noored sõidavad tõuksidega, appi. Äkki mingi 7-8 aasta pärast saavad lõpuks oma pliiatsid pepust välja tiritud ning mingid mõistlikult projekteeritud mudelid turule, kui hiinlane muidugi ette ei jõua. Ja vähemalt 20 aastat ei tule keegi bensukaid ahistama, kui üldse kunagi tuleb. Elektrika tulevane stammkunde õpib praegu koolis tähti.
Mina jälle ei saa aru sellest suurte summade viilutamisest päevadeks, tundideks ja sekunditeks, eesmärgiga näidata, et "ah see pole midagi". Samas oli talvel kisa taevani igasugu põranda-, lae- ja basseinikütete, päikesepaneelide ja muude bulbulaatorite teemal, kui elektri hind kaks päeva vähe kõrgem oli. Otsustage kõigepealt ära, kas te planeerite oma kulutusi sekundi, päeva või aasta kaupa, muidu on vähe keeruline arvet pidada, et mis kellegi vaatenurk on.
Reaalselt kui mingi keskmine elektrikas mulle täna garaaži materialiseeruks, koguneks aastas tsiklisõitude pealt ~1000€ säästu, mis pole nagu enam päris viimane sandikopikas mumeelest. Saab mingi 3-nädalase reisi näiteks teha, muidugi mitte selles stiilis, et "alla soti päevas ei klapi Lääne-Euroopas kuidagi ära", aga siiski. Pärast neljandat päeva on sumpaplärinast anyway kopp ees ja tahaks kahed tropid kõrva lükata, seega ma nagu ei näe probleemi, miks seda ei saaks elektriga teha. Samas statikohvides on see kõigest üks päevas.
See bensiinipuritaanlus on juba hullem kui veganlus, räägi kustpidi tahad, liha on pähh, elekter on pähh ja kõik teised peavad samamoodi arvama. Realistlikult pole tänases päevas sellel tõmblemisel mingit mõtet, mototehnika on autodest kogu aeg 10-15 aastat maas olnud ja nüüd suurtootjad alles vaikselt ärkavad ning avastavad et uou, meie keskmine kunde on umbes 87 aastat vana nahkvest või coretex-viiner, noored sõidavad tõuksidega, appi. Äkki mingi 7-8 aasta pärast saavad lõpuks oma pliiatsid pepust välja tiritud ning mingid mõistlikult projekteeritud mudelid turule, kui hiinlane muidugi ette ei jõua. Ja vähemalt 20 aastat ei tule keegi bensukaid ahistama, kui üldse kunagi tuleb. Elektrika tulevane stammkunde õpib praegu koolis tähti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.