Milline kiiver?
Moderaator: Moded
Re: Milline kiiver?
Vaatasin enda oma ja kui nüüd vaadata seda kiivrit nurga alt, n.ö. natuke seestpoolt, siis see kooriku penolaadne välimus paistab ilusti välja küll. Plastserv ei varja ka päris 100% ilusti kõike ära, mõni koht ikka paistab natuke.
Sulgumine, kui peas pole, siis läheb tõesti raskemalt. Tundub, et lõuaosa, see kuhu rihmad kinnituvad, tahab natuke laialilükkamist ja siis läheb sujuvamalt. Kui kiiver peas, siis ongi alumine osa rohkem laiali, lihtsalt tavaolekus tõmbab sissepoole kokku ja kinnitused ei jookse korralikult pesadesse.
Minu kiiver ostetud 2a tagasi Motokaup poest. Eelmine oli Motomarketist, 2013 aastast pärit. Ei viitsi hetkel seda garaazist välja kaevata võrdluseks, et vaadata kas töötluskvaliteet sama või mitte. Subjektiivselt öeldes tundus, et esimese lukustus käis sujuvamalt ka peas olles. Äkki mäletan valesti ja olen ise kriitilisemaks muutunud. Aga äkki on Hansud tootmiskohta muutnud.
Re: Milline kiiver?
Võid huvi pärast Motomarketist küsida, kas ja millal on logo muutunud, kui nad teavad. Mu uuemal kiivril enam Schuberth kirja pole sellel väiksel kleepsul mis polstritel kahel pool on. Vanemal kiivril oli logo koos kirjaga.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 19 Nov 2016, 01:22
- Tsikkel: BMW F800GS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Milline kiiver?
Tänud kaasa mõtlemast, saadaks selle jama tagasi aga ma käisin juba sõitmas ja installisin cardo ka sinna külge.
Kogu depoo valikust oli c3 pro ainuke kiiver mis normaalselt pähe istus, seegi oleks võinud 4xl olla.
Ega mul suurt valida pole, lihtsalt oleks sellise hinnaga midagi viisakamat oodanud, eelmine scorpioni 200 eur kiivriga võrreldes on kvaliteet pigem kehvem, värvi kvaliteet samuti.
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Milline kiiver?
Täpselt selline. Jõudsin koju ja pidin juba hakkama kiivrit välja kaevama ja pilti tegema aga pole enam vaja .
Kui tead, mida vaadata, siis on aimata, kus see peno istub aga niisama vaadates enda omal küll kohe välja ei paista.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Eestis neid vist hetkel keegi ei müü?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Milline kiiver?
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Milline kiiver?
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Milline kiiver?
Aga 1695g on päris tõsine kaal. Tahaks kangesti tagasisidet kui kasutama hakkad @701 sest mul krossikiivriga maanteel, saab kael iga aasta tõsist trenni ja natuke ka neid dual/endurance tüüpi kiivreid juba piilund
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Milline kiiver?
Endale sai äkki ADX-1 ostetud Motodepoost. Seal pole?
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
- Tsikkel: Tenere 700 22'
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Milline kiiver?
Lähen hüppan läbi sealt. See saab olema esimene kiiver, ei pea just sama olema. Seal ka Schubert C3 Pro üsna hea hinnaga. Ei tea kas on üldse võrreldavad tegelased.....
-
- Postitusi: 688
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Milline kiiver?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Milline kiiver?
Kas keegi teab lähemalt rääkida ka mis vahe vanema ADX-1 kiivriga on? Ise ostsin ADX-1 kelgu ja atv-ga sõitmiseks kuna sellele oli ka soojendusega visiir. Aga muidugi võrreldes Shoei kiivriga on mugavuses ikka suur vahe.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Milline kiiver?
Mugavuses kumma kasuks? Küllap Shoei, aga mõnikord pead erinevad ja paremaks võib osutada ka soodsam kiiver
-
- Postitusi: 688
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Milline kiiver?
Suurim vahe on see, et vastab uuele ECE 22.06 kiivristandardile. Muud väga ei suutnudki tuvastada. Eks nad sisus miskit muutsid selleks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.701 kirjutas: ↑02 Mär 2022, 10:36Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.701 kirjutas: ↑02 Mär 2022, 10:36Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
https://amehitus.eu/
Re: Milline kiiver?
Jätan ka siia kasutaja tagasisidet. Täpselt sama kiiver SCHUBERTH E1 ENDURANCE sai just ostetud. Põhjuseid 2: 1) Sobis peakujuga hästi ja 2 kuna on plaanis 2 ratast (Bike ja dual sport) siis otsustasin osta 2 in 1. Käisin just laup bikega tiirul (Noka eemaldasin) mulle istus hästi, oli kõvasti vaiksem (max 160km/h testisin) kui eelmine kiiver (HJC). Raskus oli jah tunda. Kuna terve talv on seda krdi kiivrit valitud siis silmad on kirjud, peakuju mingi ebanormaalne vist. Enam netist tellimisega ei riski kehva kogemuse pärast ja meie poodide valikus mitte midagi ei ole siiamaani sobinud siis võtsin tolle ära. Hetkel olen rahul aga ei väida, et see on maailma parim kiiver, kindlasti ka mitte kehv minu jaoks siis.701 kirjutas: ↑21 Mär 2022, 18:48No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.701 kirjutas: ↑02 Mär 2022, 10:36Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Milline kiiver?
Kergeimad duals sport flip up kiivrid? Ehk väikse nokaga kiiver, millel võimalik nägu vabaks saada. Carbon kiivreid olen leindud ainult mitte avatavaid, kas on mõni carbon flip up kiiver ka nokaga? Tavaline kaal minu leitud kiivritel seal 1800+ grammi.
Tavalistest otsingutes tulevad välja Scorpion ADX-1 ja 2, Schubert E1. Otsimas ovaalset kiivrit.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Ei ole kunagi omanud sellist kiivrit ja ei ole oma seniste kiivritega mitte kunagi sellest omadusest puudust tundnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Minu idee ja point oli, et oleks mugavam telefoni ja GPSi näppida ja et ei peaks palja peaga olema, kui nii sama korra lõõtsutada tahtmine on.
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Milline kiiver?
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 196 korda
Re: Milline kiiver?
Prillikandjal mugavam pähe panna,võtta lonksu vett jne.Milleks peaks kiivril flip-up olema,
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Milline kiiver?
Mul oli enne kinnine carbon koorega ja siis vist 2011 kui oli päris kuum suvi, ostsin reisile minekuks avatud(jet) kiivri mis oli klaasiga ja päiksevisiiriga. Siis millalgi ostsin esimese avatava ja müüsin need mõlemad maha. Nüüd on mitu avatavat olnud ja vist ostaks teiseks jälle selle avatud kiivri avatava kõrvale.
Mulle meeldib linnas sõita avatud kiivriga. Igakord kui mööda Pärnu mnt Laagrist linna sisenen tõstan kiivril lõua üles. Mõnus on kui soe värske õhk otse näkku tuleb. Ei suitseta ehk see pole üldse vajadus vaid mulle meeldib lihtsalt nii sõita. Eriti äge on sõita avatud kiivriga varasel suvehommikul kuskil vahemere ääres või mägedes.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Milline kiiver?
Täpselt, mul see puhtalt sellest tingitud. Lisaks kipub vahest vähe rohkem kuuma andes prilliklaas uduseks minema siis kiirelt korra lõug üles, klaas puhtaks ja edasi. Eks see tüütu ole prillidega aga no mis sa teed.
Prillidega on veel ülioluline, et kõik klaasid oleks kvaliteetsed. Muidu suvisel ajal läbi 4 kihi (prilli klaas, päiksesirm, pinlock, kiivriklaas) vaadates tõmbab optika kõveraks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Milline kiiver?
Prillid unustasin täiesti,enne mul neid küll polnud, aga nüüd 5-6 aastat on. Ja pinlocki ostsin viimasele kiivrile ka, kuid võtsin maha, sest läks tõesti paljuks neid filtreid ja hakkas häirima.Jalamees kirjutas: ↑21 Mär 2022, 22:21Täpselt, mul see puhtalt sellest tingitud. Lisaks kipub vahest vähe rohkem kuuma andes prilliklaas uduseks minema siis kiirelt korra lõug üles, klaas puhtaks ja edasi. Eks see tüütu ole prillidega aga no mis sa teed.
Prillidega on veel ülioluline, et kõik klaasid oleks kvaliteetsed. Muidu suvisel ajal läbi 4 kihi (prilli klaas, päiksesirm, pinlock, kiivriklaas) vaadates tõmbab optika kõveraks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Milline kiiver?
Puudust hakkabki siis tundma, kui oli ja enam ei ole. Mäletad ju seda põhikooli klarnetimängijat ... taga ajasime ikkagi tsjeerliiderit
1. Suitsumees peab ikka väga paadunud olema
2. Mugavam pähe panna, eriti prillikandjatel - ma prillmaona ei taha kinniseid enam ammu näha, enne sõidan 3/4.
3. Sõltub küll kiivrist, aga enamikel sulgub krae tihedamini ümber kaela - müra vähem.
4. Õnneks tänu sellele tripperile võib nüüd ka circle k-s kiivrit kanda, ma tihti ei viitsi peast seal võtta.
5. Lonks õlut rüübata märksa kiirem ja mugavam.
6. Aafrika ilmaga kuskil linnas tiksudes üles tõsta on selline - võtsin gaasimaski peast - tunne.
7. Kuna avatavat on kergem pähe panna, siis on teda ka kergem ära võtta, eksole? Ma eelistan, et meedikud saaksid kergelt mul kiivri peast.
Ma tean mitut, kes on flip-upi proovinud - enne kinnine ikka see õige - enam nad kinnistega ei sõida va. rinkal.
Põhipoint on ikkagi mugavus, eriti kui tihti vaja pähe ja peast + müra. Miinuseks siis võimalik õnnetusel lõuakaitse kinnituste purunemine.
Viimase kohta on miljon testi tehtud.
Tänu kinnitusmehhanismile tihti natuke raskemad ka kui kinnised.
Niisama tänaval töllerdada? Miks ma peaks elu ebamugavaks tegema
PS: kodulinna kandis sõidan üldse 3/4 -ga, lihtsalt tsikli tunne on ägedam. See muide on "algajate" flip-upi sägade järgmine samma .... kuskil 3-5 hooaega flipiga, siis ilmub esimene 100 eurine 3/4-ikku.
Urmasel on juba asi selge .... ehk siis võta sisemise päikesevisiiriga ja kindlasti vaata, et tootja oleks zeiss vms. muidu raisad moonutavad.
Kui juhtumisi ostad Schuberti M1 pro - zeissi optika, siis ma olen nõus paar õlut tegema, et su kogemust kuulda.
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Milline kiiver?
Maitse asi... nagu kukk ütles.
Prille ei kanna ja suitsu ei tee aga peale flip-up'i soetamist ei ole enam nõus tagasi minema tavalise kinnise peale. Mugavuse värk, kiiver käib peast ära tunduvalt harvemini, kui varem.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.