Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 673
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 204 korda
Kontakt:

Re: Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?

Lugemata postitus Postitas randel »

Olles olnud KTMi arendusosakonna palgal, siis minu jaoks on suurem küsimus mitte kuidas ümberehitus seaduslikuks saada, vaid kas selline aretis ka hea sõita on, piisavalt turvaline ja vastupidav ja millised on sõiduomadused? Isetegemiserõõm on üks ja minu jaoks ka väga arvestatav argument, aga hakata konkureerima tehase inseneridega, lootes et minu tehtud ratas on parem kui terve majatäie inseneride ja testijate tehtu? Märksa odavam oleks ilmselt mingi tehase loodud tooriku parendamine uute amortide, tuuleklaaside jms abil. 690 Enduro on kindlasti tugev alus, Honda 500 ilmselt ka, ka 500 enduurokas pakiraamiga on sobiv omas elemendis, aga ristata sisuliselt säästuenduuroka raam 2x võimsama ja raskema mootoriga ei tundu pikas perspektiivis küll mõistlik kombo olema. Kerge kindlasti, aga purunev ja deformeeruv raam peale 10000km on minu arvates pigem tõenäolisem tulemus, kui pikaajaline muretu sõiduròõm. Ilmselt ei ole ka korraliku sôiduriista erinevatest tükkidest loomine odav lõbu nagu igasugune arendustegecvus.
Ma heameelega eksiks muidugi ja näeks siin ühte põnevat tsikliarendust tekkimas :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”