Triumphi tulevik on elektriline
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 18 Juul 2020, 11:11
- Tsikkel: Scout, ST1100
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Paljudes tekitab vastumeelsust elektriliikurite suhtes plaanimajanduse stiilis ja käsukorras "peab meeldima"-kampaania. Ilma selliste käskude-keeldudeta leiduks ilmselt elektriasjanduse entusiaste märksa rohkem. Ilmselgelt võiks turumajanduse tingimustes olla uus asi mõistusega võttes parem, kui vana - jagan eelmise postitaja arvamust. Ja kui peakohal ei ripuks kirvest, mis lubab 15 aasta pärast lõpetada euroopalike väärtuste nimel minu armastatud V2 mootori plödina saatel asfaldi neelamise, siis ma ei püüaks sellest senikaua kümne küünega kinni hoida.
Aeg laadimisele on oluline faktor, sest kui bensujaamas või linnavalitsuse ees on kaks laadimisotsa ja need parajasti mõlemad juhtuvad hõivatud olema, pole laadimise aeg enam 20 minutit, vaid teadmata aeg ja niimoodi mingit sõitu planeerida on pea võimatu. Ja kui mulle ei meeldi keskmise bensujaama pakutavad teenused - olgu hinna või kvaliteedi pärast, siis mille pärglase päralt pean ma oma elu kalleimat ressurssi - aega - lihtsalt surnuks lööma kuskil in the middle on nowhere laadimispunkti kõrval oodates?
Hüva, mul on 80% sõitudest elektriliikuri täisaku "cruising range" raadiuses. Aga mis siis saab, kui vaja pikem sõit teha? Vaja pidada kahte masinat? Topelt kindlustused, ülevaatused, rehvid, parkimiskohad, hooldused ja amortisatsioon, mis kõik rahakotti õhemaks söövad. Suurematest linnadest väljaspool pole ka rendiauto ega ühistransport praktiline lahendus nendeks pikemateks sõitudeks.
Nii et, tore kui tehnika areneb, aga vabast tahtest pardale hüppamiseks pole veel asi küps.
Aeg laadimisele on oluline faktor, sest kui bensujaamas või linnavalitsuse ees on kaks laadimisotsa ja need parajasti mõlemad juhtuvad hõivatud olema, pole laadimise aeg enam 20 minutit, vaid teadmata aeg ja niimoodi mingit sõitu planeerida on pea võimatu. Ja kui mulle ei meeldi keskmise bensujaama pakutavad teenused - olgu hinna või kvaliteedi pärast, siis mille pärglase päralt pean ma oma elu kalleimat ressurssi - aega - lihtsalt surnuks lööma kuskil in the middle on nowhere laadimispunkti kõrval oodates?
Hüva, mul on 80% sõitudest elektriliikuri täisaku "cruising range" raadiuses. Aga mis siis saab, kui vaja pikem sõit teha? Vaja pidada kahte masinat? Topelt kindlustused, ülevaatused, rehvid, parkimiskohad, hooldused ja amortisatsioon, mis kõik rahakotti õhemaks söövad. Suurematest linnadest väljaspool pole ka rendiauto ega ühistransport praktiline lahendus nendeks pikemateks sõitudeks.
Nii et, tore kui tehnika areneb, aga vabast tahtest pardale hüppamiseks pole veel asi küps.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.