Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Eestis on mitmeid ümberehitajaid, kes teevad vähem või rohkem muudatusi. Kõik nad suudavad oma tsiklid legaalseks saada. Mõnest masinast ei jää sisuliselt muud järgi, kui raamiosa roolikannu ja mootorikinnitustega. Ja ikka saadakse registrisse. Esimene nimi, mis foorumist meelde tuleb on @red buell. Aga võid jalutada ka näiteks Renardi ja nedne käest küsida. Neil ei jää tihtipeale originaalselst masinast suurt miskit järgi. Seadus ütleb, et sul peavad olema alljärgnevad tingimused täidetud üksikorras ehitatava sõiduki puhul:
Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
1) rehvid;
2) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”