Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?
Eestis on mitmeid ümberehitajaid, kes teevad vähem või rohkem muudatusi. Kõik nad suudavad oma tsiklid legaalseks saada. Mõnest masinast ei jää sisuliselt muud järgi, kui raamiosa roolikannu ja mootorikinnitustega. Ja ikka saadakse registrisse. Esimene nimi, mis foorumist meelde tuleb on @red buell. Aga võid jalutada ka näiteks Renardi ja nedne käest küsida. Neil ei jää tihtipeale originaalselst masinast suurt miskit järgi. Seadus ütleb, et sul peavad olema alljärgnevad tingimused täidetud üksikorras ehitatava sõiduki puhul:
Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
1) rehvid;
2) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.