Triumphi tulevik on elektriline
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Just nimelt, enamus vast mitte. Samas on selle põhjuseks lühikesed otsad ehk selle peab aku ilusti vastu. Pikkade otstega on aga olukord teine ja siis hakkab pihta arvutamine ning mugavuses kompromisside tegemine, et ikka plaanitud sihtkohta jõuda. Mul tuttav LEAF omanik, see muidugi juba ka aastaid vana, 170km otsa puhul sõidab konkreetselt jahedas või liiga palavas autos ja alla piirkiiruse, et ikka sihtkohta kindlalt kohale jõuaks. Sellised kannatamisajad võiks jääda sinna nõukaaegsete autode ajastusse.
Ei, ma ei ole elektrivastane ja poleks midagi el.auto vastu, sõidaks küll. Ka el.tsikkel võiks päris äge olla, kusagil looduses oleks lahe vaikuses liikuda ja nautida ümbritsevat. Aga selleks, et nad endale soetaksin, selleks peaks see tehnoloogia veel mõned sammud edasi astuma ning pakkuma vähe pikemat läbisõidu ulatust ning kiiremat laadimisvõimet. Tsikliga sõitma minnes ei mõtle ma oma teekonda peensusteni läbi ja tee peal saab palju hetke emotsioonil põhinevaid marsuudi muudatusi teha. Bensukate võrk on hea ja saab kiirelt paagi täis ning jätkata. Elektri puhul aga ma ei viitsiks kusagil 30 min passida või siis avastada, et seal üldse laadimisvõimalus puudub. Sõidud oleks sel juhul rohkem ette planeeritud ja igavad.
Ühesõnaga, ootan veel arengut läbisõidu-laadimiskiiruse osas ning hindade mõistlikumaks muutumist ja siis võib särtsuga liigelda küll.
Eks see kas elektriga saab sõidetud või mitte on sama nagu "No lamelliga ikka meie kliimas ja kehva teehoolduse juures talvel hakkama ei saa. Naelrehv on ikka õige valik!".
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.