Triumphi tulevik on elektriline
Re: Triumphi tulevik on elektriline
randel, no ei tea midagi...võrdluseks näiteks https://thepack.news/test-review-ts-bra ... torcycles/ sõidab kenasti 150km maanteel maha ning natuke mahtuvust jääb veel varukski. kusjuures sealses testid tehti veel ka üsna külma ilmaga, on ka mainitud, et suvisel ajal peaks ilmselt tulemustele lisama paarkümmend km, mis tundub üsna realistlik.
samas see bravo on juba täna valmis asi, mida nagu ma aru saan on võimalik endale juba täna osta ning isegi hind on elektrika kohta lausa soodne. ja tegu ikkagi VÄGA odava ja lihtsa masinaga võrreldes triumphiga, mis on hetkel alles prototüüp ning vaevalt, et jõuab müüki varem kui umbes 3a pärast. tehnoloogiliselt ma arvan, et suht öö ja päev. lisaks, triumph nagu ma aru saan kasutab nö. käigukasti ehk teisisõnu hoiab kõigi eelduste kohaselt oma elektrimootorit praktiliselt koguaeg täpselt seal maksimaalse efektiivsuse aknas. paremate täna ja tegelikult juba väga palju aastaid saada olevate elektrimootorite efektiivsus on päris mõistlikus ulatuses ilusti üle 90%, maksimaalselt aga isegi vist ligi 95%. julgen arvata, et triumphil saab see samuti olema väga kõrge väga laias reaalse kasutuse vahemikus. see kõik teisendub automaatselt paremaks läbivuseks ja seda arvestamata, et eks ka akud arenevad ning kaal/mahtuvus koguaeg vaikselt paraneb
samas see bravo on juba täna valmis asi, mida nagu ma aru saan on võimalik endale juba täna osta ning isegi hind on elektrika kohta lausa soodne. ja tegu ikkagi VÄGA odava ja lihtsa masinaga võrreldes triumphiga, mis on hetkel alles prototüüp ning vaevalt, et jõuab müüki varem kui umbes 3a pärast. tehnoloogiliselt ma arvan, et suht öö ja päev. lisaks, triumph nagu ma aru saan kasutab nö. käigukasti ehk teisisõnu hoiab kõigi eelduste kohaselt oma elektrimootorit praktiliselt koguaeg täpselt seal maksimaalse efektiivsuse aknas. paremate täna ja tegelikult juba väga palju aastaid saada olevate elektrimootorite efektiivsus on päris mõistlikus ulatuses ilusti üle 90%, maksimaalselt aga isegi vist ligi 95%. julgen arvata, et triumphil saab see samuti olema väga kõrge väga laias reaalse kasutuse vahemikus. see kõik teisendub automaatselt paremaks läbivuseks ja seda arvestamata, et eks ka akud arenevad ning kaal/mahtuvus koguaeg vaikselt paraneb
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.