Triumphi tulevik on elektriline


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Triumphi tulevik on elektriline

Lugemata postitus Postitas will111 »

Tegelikult on see teema siiski elektritsiklitest, lausa ühest konkreetsest...ja selle läbisõiduulatust pole tootja tegelikult veel avaldanudki :D Ma igatahes üldse ei imestaks kui see on 200km maanteel ning 300+km kui keskmine kiirus on näiteks kuskil 60 kanti. Ja sellega oleks antud ratas automaatselt võrdväärne oma ulatuselt suurema osa bensukatega, nii mõnestki ilmselt isegi parem rahulikuma sõidu puhul ja jääks õige pisut alla illegaalse sõidu puhul.

Kaubikud on väga spetsiifiline "toode" isegi ainult auto kujuga sõiduvahendite piiresse jäädes, nii et see tundub mulle üsna naeruväärne kui võetakse mingi selline ühe väga konkreetse suunitlusega sõiduk ja hakatakse siis selle põhjal "otsima" omale põhjuseid miks kogu elektrisõidukite valik on halb ja mõttetu. Nagu eelnevalt juba öeldi, keegi ei sunni ostma elektrilist kaubikut kui sinu igapäevased töösõidud algavad 300km ringist. Samamoodi ei sunni keegi ostma elektrilist tsiklit kui 90% sinu maha sõidetud kilomeetritest on motomatkad, kus uhad järjest ära 1000 või rohkem kilomeetrit päevas.

Aga huvitav miks keegi ei taha teadvustada ega välja tuua elektrika positiivseid pooli?
Sisuliselt null vibratsiooni mootorist, kusjuures sõltumata kiirusest ja pööretest.
Väga vähe et mitte öelda sisuliselt null hooldust - rihmülekande puhul nagu triumphil paistab olevat, puudub isegi vajadus ketti õlitada. Ei mingit õli vahetamist, õlifiltri/õhufiltri vahetamist. Ei mingit "akunussi" ehk teemat, kus (käivitus)aku on kas tühjaks saanud, vanaks jäänud, ilm on liiga külm ja ei anna piisavalt voolu välja jne jne. Üleüldse null käivitusprobleemi sest midagi käivitada ei ole vaja.
Tsikli mass on koguaeg TÄPSELT ühesugune, mitte ~15kg erinevat kõrget massi nagu kõigil bensukatel.
Suht lõputud seadistamise võimalused juhul kui tootja vaid viitsib/tahab need implementeerida ja kasutajale muuta anda. Kõik alates mootoripidurduse rate'st kuni mootori väände täpse konfigureerimiseni. Võimalus väga täpselt ja kiirelt rakendada ja juhtida igasuguseid sõiduabisid.
Üsnagi null mehaanilist kulumist, sisuliselt vaid mootori laagrid. Ei mingit siduriketaste kammi, ei mingeid süüteküünlaid, pihusteid, kütesepumpasid.
Reaalselt tasuta sõit, juhul kui laed masinat oma isiklike päikesepaneelidega. Seda enam, et ega suvisel ajal selle ise toodetud elektriga tegelikult midagi muud hirmus kasulikku nagunii teha pole.
Seda listi võiks tegelikult veel üsna pikalt jätkata aga minumeelest neid plusse on juba siingi väga palju ja väga muljetavaldavaid.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”