Triumphi tulevik on elektriline
Moderaator: Moded
Triumphi tulevik on elektriline
Triumph teatas möödunud teisipäeval oma TE-1 elektrilise mootorratta jõudmisest 4-sse faasi. Mis tähendab, et see on lähedal seeriatootmiseks. TE-1 on valminud koostöös Triumph Motorcycles, Williams Advanced Engineeringu, Integral Powertrain Ltd. ja Warwicki ülikooliga. Mida rahastatakse UK nullemissiooniga sõidukite büroo kaudu. Tsikkel läheb enne seeriatootmisesse andmist kuuekuulisesse testimisfaasi. Triumph loodab testimisega lõpule jõuda 2022. aasta suvel. Ja pärast seda esitletakse valmis toodet juba avalikkusele.
https://www.triumphmotorcycles.co.uk/fo ... -1/phase-3
https://www.triumphmotorcycles.co.uk/fo ... -1/phase-3
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma kaldun arvama, et paljud elektrilised sõiduki tulevikud on veel üsna ebakindlad ja kindlasti mitte nii toredad,kui neid reklaamida üritatakse. Ma arvan,et oma mõnikümmend aastat läheb veel sisepõlemismootoritega kindlasti ja sel ajal on elektri sõidukid marginaalsed. Mul pole nende vastu midagi,aga kuniks pole akutehnoloogias mingit täiesti uut asja välja mõeldud, pole nendelt midagi kestvamat ka oodata. Lisaks võiks ka rohepöörajad endale selgeks teha milline looduse hävitamine käib just tänapäevaste akude tootmisel, mille eesmärk on just kui looduse säästmine 

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma arvan ka, et me tavainimesed võiksime kõik ikkagi edasi pinna nafta põletamisega nii kaua kuniks seda vähegi jätkub ja need teadlased võiks siis vaikselt omaette korralikult ikka välja tööta kõik tehnoloogiad ja enne üldse mitte meid tüütama tulla nendega, kui neil 100% veatult toimiv ja 110% loodussõbralik lahendus olemas on. Ma ei saa aru, miks meie peame olema selle progressi katsejänesed. Endast lugupidavad sõidukite tootjad võiks ka maha rahuneda ja tegelt ka - tooge diislid tagasi! Just siis kui need hakkasid ilusti roheliseks ja siniseks muutuma, siis tõmmati kriips peale.. 

Je suis ElectroMoto
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
https://www.cycleworld.com/story/bikes/ ... est-range/
Jube range ikka jah. Kui ikka mootorrattaga 1000km jutti lasta ei saa, siis mõttetu pill. Kui saaks sisepõlemismootori ratta hinnaga elektrilise, siis 100% kindlalt võtaks elektrilise.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1524
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Mine võta nv. renti Taycan ja vaatame mis juttu Sa peale seda räägid. Elekter on äge!ElectroMoto kirjutas: ↑15 Veebr 2022, 21:59Ma arvan ka, et me tavainimesed võiksime kõik ikkagi edasi pinna nafta põletamisega nii kaua kuniks seda vähegi jätkub ja need teadlased võiks siis vaikselt omaette korralikult ikka välja tööta kõik tehnoloogiad ja enne üldse mitte meid tüütama tulla nendega, kui neil 100% veatult toimiv ja 110% loodussõbralik lahendus olemas on. Ma ei saa aru, miks meie peame olema selle progressi katsejänesed. Endast lugupidavad sõidukite tootjad võiks ka maha rahuneda ja tegelt ka - tooge diislid tagasi! Just siis kui need hakkasid ilusti roheliseks ja siniseks muutuma, siis tõmmati kriips peale..![]()
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma lasin vahepeal mitu aastat ringi 1kW elektrilise mootoriga ümberehitatud jalgrattaga. Suht pull oli vaadata, kui mul oli ristmik juba ületatud, kui autod järgi jõudsid. Elektrimootori vääne on mega mõnus. Igast asendist veab.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
MInd häirib elektri juures, et see on hingetu. Kui ma oma mootorratta käima panen, siis minu jaoks ärkab ta nagu ellu, ma kuulan seda mootori häält, kuidas see soojeneb ja on valmis sõitma minema. Elektriga lhtsalt vajutad nuppu ja sõidad. Midagi jääb puudu.Ain kirjutas: ↑15 Veebr 2022, 22:03Mine võta nv. renti Taycan ja vaatame mis juttu Sa peale seda räägid. Elekter on äge!ElectroMoto kirjutas: ↑15 Veebr 2022, 21:59Ma arvan ka, et me tavainimesed võiksime kõik ikkagi edasi pinna nafta põletamisega nii kaua kuniks seda vähegi jätkub ja need teadlased võiks siis vaikselt omaette korralikult ikka välja tööta kõik tehnoloogiad ja enne üldse mitte meid tüütama tulla nendega, kui neil 100% veatult toimiv ja 110% loodussõbralik lahendus olemas on. Ma ei saa aru, miks meie peame olema selle progressi katsejänesed. Endast lugupidavad sõidukite tootjad võiks ka maha rahuneda ja tegelt ka - tooge diislid tagasi! Just siis kui need hakkasid ilusti roheliseks ja siniseks muutuma, siis tõmmati kriips peale..![]()
-
- Postitusi: 3237
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Sellega harjub ikka väga kiirelt ära, et hüppa kohe sanga ja sõida. Lisaks mootorratas hooajakaup. Ideaalne päeval paneelidega akud täis laadida ja õhtul sõitma minna.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Akutehnoloogiates ju mõeldakse peaaegu igapäevaselt midagi uut välja. Okei, see oli piltlikult öeldes - ehk et akude areng on väga kiire. Aga tehnoloogia üleüldiselt muutub tõepoolest peaaegu otsesõnu igapäevaselt paremaks. Loomulikult läheb aega, et see paremus ka tarbija jaoks vastuvõetava hinnaga nö. turule jõuaks. aga ega seal mingit muud varianti ei ole, varem või hiljem ta jõuab ning kuna arendus on pidev siis ka tavatarbija jaoks on paremate tehnoloogiate turule jõudmine üsna pidev.
Akupakkidega paremad/väiksemad elektriautod sõidavad tänasel päeval juba ära ~300tkm ühe pakiga minuteada. Ei ütleks, et see nüüd väga kehv tulemus on. Pealegi peale selle 300tkm ära sõitmist ei ole need akupakid veel kaugeltki täiesti ammendunud. Võetakse kasutusele eneriasalvestitena jne. Mina näiteks olen terve oma senise elu jooksul sõitnud erinevate isiklike autodega maha vist vaid kuskil 150tkm, igatahes kindlasti alla 200. Kui üks elektritsikkel sõidab täis näiteks 100tkm, seda siis teoreetiliselt ja ühe sama tehasest installitud pakiga siis minumeelest see on juba selline läbisõit, et enne selle täis saamist toimub sõiduki nö. moraalne vananemine ja sel jõuab ilmselt olla vähemalt 3 erinevat omanikku vähemalt 10-15a peale. Nii et ma ei näe tegelikult juba tänase tehnoloogia juures mingit probleemi elektrikate keskvusega. 100tkm on vaid 500 laadimistsüklit, keskmiselt 200km range juures. Sellise arvu tsükleid teeb igasugune akukeemia täna vabalt ära ja 200km ulatus on ilmselt ka juba täitsa mõeldav saavutus kui ei sõida pidevalt vaid "kolmesajaga" otse edasi-tagasi tallinn-pärnu vahet. Linnaliikluses ja miks mitte ka igasuguste kullerdamiste jaoks oleks elektritsikkel minumeelest täiesti ideaalne pill
Akupakkidega paremad/väiksemad elektriautod sõidavad tänasel päeval juba ära ~300tkm ühe pakiga minuteada. Ei ütleks, et see nüüd väga kehv tulemus on. Pealegi peale selle 300tkm ära sõitmist ei ole need akupakid veel kaugeltki täiesti ammendunud. Võetakse kasutusele eneriasalvestitena jne. Mina näiteks olen terve oma senise elu jooksul sõitnud erinevate isiklike autodega maha vist vaid kuskil 150tkm, igatahes kindlasti alla 200. Kui üks elektritsikkel sõidab täis näiteks 100tkm, seda siis teoreetiliselt ja ühe sama tehasest installitud pakiga siis minumeelest see on juba selline läbisõit, et enne selle täis saamist toimub sõiduki nö. moraalne vananemine ja sel jõuab ilmselt olla vähemalt 3 erinevat omanikku vähemalt 10-15a peale. Nii et ma ei näe tegelikult juba tänase tehnoloogia juures mingit probleemi elektrikate keskvusega. 100tkm on vaid 500 laadimistsüklit, keskmiselt 200km range juures. Sellise arvu tsükleid teeb igasugune akukeemia täna vabalt ära ja 200km ulatus on ilmselt ka juba täitsa mõeldav saavutus kui ei sõida pidevalt vaid "kolmesajaga" otse edasi-tagasi tallinn-pärnu vahet. Linnaliikluses ja miks mitte ka igasuguste kullerdamiste jaoks oleks elektritsikkel minumeelest täiesti ideaalne pill
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma ei võtaks isegi mitte tasuta!☺ Ok tasuta vist siiski võtaks.☺ Aga kindlasti mitte bensuka asemele.
Viimati muutis 701, 15 Veebr 2022, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma laiendaks seda mõtet, et kui lisaks hinnale saaks ka sama käiguvaru ühe laadimisega... siis vast juba võtaks.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Aga kui sisepõletajaga ühe kilomeetri läbimise hind on..no näiteks kuskil 12 kuni 15 senti (mis on täna juba suht reaalne hind). Elektriga aga ligikaudu kümme korda vähem (mis on samuti täna üsna reaalne hind, kuigi võib olla veel odavam kui näiteks laed oma paneelidega), kas siis ka ei võtaks isegi tasuta ja kindlasti mitte enne kui käiguvaru on täpselt sama kui bensukatel?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Mul on õnnestunud neid elektrilisi õnnetusehunikuid ikka kümnete kaupa näha lähemalt ja kaugemalt. Erinevate tootjate omasid. Ja ühegi neist peale ma ei ole töökindluse osas kindel. Pealegi hullult kallid ja kapriised akud mille remont võib kuude viisi aega võtta. Mis hinnasse puutub, siis on meie oludes see motondus nagu nii hobi, natuke kallim või odavam siis. Pealegi mingist hetkest hakkab see elektrika inin kah ajudele käima. Kui muidugi on sügavam huvi just elektrimotondusega tegeleda, siis küll. Fännidele on mässamist piisavalt. Ega tootjad võivad kah toota, kui nad seda vajalikuks peavad, laiadele massidele peale pressimiseks on see värk ikka toores, mis toores.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: Triumphi tulevik on elektriline
No kui kuskil kümnekordne sõidukilomeetri hinnavahe on "natuke kallim või odavam" siis jah
Samas kui nii siis miks öelda elektritsiklite kohta hullult kallid? Ühele keskmist palka teenivale eestlasele ei ole see 20k ratas küll nüüd midagi niiväga hullult kallist...jõukamale bisnessmenile aga peaks see aga olema lausa lumme kusta?!
Ma ennast näiteks ei pea ei jõukaks ega kindlasti mitte ka vaeseks, aga ma olen küll otsustanud, et igasugused "lähen täna niisama suvaliselt kuskile tiirutama" sõidud jäävad mul sel suvel kindlasti ära nende kaks euri liiter küttehindade juures. Ainult rajal või metsas hakkan vist edaspidi käima, kus kilomeeter sõitu võrdub ka arvestatav kogus adrenaliini. Ajakulu mõttes on need niisama tiirutamised nagunii juba varemgi tundunud kohati üsna mõttetu raiskamine.
Milliste konkreetsete tootjate ning milliste mudelitega siis sõita oled proovinud? Millest täpsemalt see õnnetus nende kõigi puhul on seisnud ja kas see töökindluses mitte kindel olemine põhneb mingisugusel reaalsel isiklikult kogemusel?
Akudes muteada ei ole otseselt midagi remontida, kui tõepoolest peaks mingi hulk elemente enneaegselt täitsa hukka minema siis need saab kas välja vahetada...või väheke kõvema reputatsiooniga masina puhul ilmselt vahetatakse sul lihtsalt välja terve aku garantii korras. Ei näe küll ühtegi head põhjust miks peaks minema aku "remondiga" kuid, kui just ei ole tegu mingi tahtliku ja teadliku vägikaikaveoga tootja või mõne asjaosalise poolt.

Ma ennast näiteks ei pea ei jõukaks ega kindlasti mitte ka vaeseks, aga ma olen küll otsustanud, et igasugused "lähen täna niisama suvaliselt kuskile tiirutama" sõidud jäävad mul sel suvel kindlasti ära nende kaks euri liiter küttehindade juures. Ainult rajal või metsas hakkan vist edaspidi käima, kus kilomeeter sõitu võrdub ka arvestatav kogus adrenaliini. Ajakulu mõttes on need niisama tiirutamised nagunii juba varemgi tundunud kohati üsna mõttetu raiskamine.
Milliste konkreetsete tootjate ning milliste mudelitega siis sõita oled proovinud? Millest täpsemalt see õnnetus nende kõigi puhul on seisnud ja kas see töökindluses mitte kindel olemine põhneb mingisugusel reaalsel isiklikult kogemusel?
Akudes muteada ei ole otseselt midagi remontida, kui tõepoolest peaks mingi hulk elemente enneaegselt täitsa hukka minema siis need saab kas välja vahetada...või väheke kõvema reputatsiooniga masina puhul ilmselt vahetatakse sul lihtsalt välja terve aku garantii korras. Ei näe küll ühtegi head põhjust miks peaks minema aku "remondiga" kuid, kui just ei ole tegu mingi tahtliku ja teadliku vägikaikaveoga tootja või mõne asjaosalise poolt.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Väga tahaks proovida. Ilmselt mu iroonia ei tulnud piisavalt hästi välja
Nagu mu kasutajanimest ka näha, siis mul pole mingit hirmu elektrimasinate ees. Kuigi kahjuks kogemus on nendega minimaalne.
Mulle meeldib masinate puhul liikumine, mitte paigal passides nende kuulamine.
Je suis ElectroMoto
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Jah põhineb isiklikel kogemustel. Kogu see särtsundus ongi nii innovaatiline, et kui sealt juhtub sinine suits välja tulema siis on ikka hulka tarku mehi ja riistu vaja, et pill jälle liikuma saada. Aega läheb. Akut ei saa iga postiga saata. See on kallis, keegi ei taha vastutust võtta. Tootja targad mehed peavad asja uurima. Siis saadetakse uus või vana remonditud jne.. Siis jebitakse mingite äppidega üle neti. Kõik peaks nagu toimima aga ei toimi, vähemalt mitte esimesel korral. Ühe sõnaga peab olema usku ja tahtmist sellega tegeleda. Sinul tundub tahtmist olema, minul mitte. Kui keegi tasuta särtsukat pakuks, siis ilmselt võtaks, lihtsalt mänguasjaks ja proovimiseks. Raha ma selle eest maksma poleks nõus. Seda ma tahtsingi öelda.will111 kirjutas: ↑15 Veebr 2022, 23:18Akudes muteada ei ole otseselt midagi remontida, kui tõepoolest peaks mingi hulk elemente enneaegselt täitsa hukka minema siis need saab kas välja vahetada...või väheke kõvema reputatsiooniga masina puhul ilmselt vahetatakse sul lihtsalt välja terve aku garantii korras. Ei näe küll ühtegi head põhjust miks peaks minema aku "remondiga" kuid, kui just ei ole tegu mingi tahtliku ja teadliku vägikaikaveoga tootja või mõne asjaosalise poolt.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Isiklikult veel arvamus elektrisõidukite kohta puudub, st ei vaata sinnapoole. Kui naftatööstus käib nr 52 tanksaabastes, siis vähemalt minu jaoks on elektriautod/tsiklid veel lapsekingades. Miks? Ma ei tahaks särtsu peale kolides absoluutselt mingeid järeleandmiseid teha.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Täna on kõik elektrikate ostjad olemuslikukult beetatestijad. Elektriline tsikkel on sobilik linnakeskkonda, sealt väljas on see kaugelt enam kui ebamugav.
Kui vaatad "Long-way Up" (https://www.longwayup.com/) siis näed, milline piin on kogu see lõputu elektriga jamamine ja järelejäänud amprite/voltide lugemine näpud ristis, et ikka jõukas laadimispunktini. Ja nemad installisid laadimispunktid teekonna peale ette valmis. Tsikli hinnast ma parem ei räägiks. Laadimisaeg on teine tore tegur.
Aga elektrikate parima palani pole me täna veel jõudnudki (kõikide elektrikate, mitte ainult tsiklite): kui kõik need uued elektrilised sõidukid - kaubikud, rekkad, sõiduautod, tõuksid jne - mis täna veel bensu/diisliga sõidvad õhtul koos praeahjude, pesumasinate ja triikraudadega võrku ühenduvad ja rohkes koguses ampreid saada tahavad. Kõik enam-vähem üheagselt ja koguses, milleks tänane võrk pole ette nähtud siis läheb alles lõbusaks.
Kui vaatad "Long-way Up" (https://www.longwayup.com/) siis näed, milline piin on kogu see lõputu elektriga jamamine ja järelejäänud amprite/voltide lugemine näpud ristis, et ikka jõukas laadimispunktini. Ja nemad installisid laadimispunktid teekonna peale ette valmis. Tsikli hinnast ma parem ei räägiks. Laadimisaeg on teine tore tegur.
Aga elektrikate parima palani pole me täna veel jõudnudki (kõikide elektrikate, mitte ainult tsiklite): kui kõik need uued elektrilised sõidukid - kaubikud, rekkad, sõiduautod, tõuksid jne - mis täna veel bensu/diisliga sõidvad õhtul koos praeahjude, pesumasinate ja triikraudadega võrku ühenduvad ja rohkes koguses ampreid saada tahavad. Kõik enam-vähem üheagselt ja koguses, milleks tänane võrk pole ette nähtud siis läheb alles lõbusaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ok,saad mingi poole tonnise akuga 1000km ära sõita ja siis võtad hotelli, et seda akut 24h laadida. Kiirlaadijad ju igalpool pole ja ka nendega ei õnnestu see just väga kiirel,kui sul on suur ja tühi aku. Lisaks veel kepp nende pistikute ja juhtmete ning üleminekutega(kindlasti seda õiget sul pole kaasas).ranel kirjutas: ↑15 Veebr 2022, 22:02https://www.cycleworld.com/story/bikes/ ... est-range/
Jube range ikka jah. Kui ikka mootorrattaga 1000km jutti lasta ei saa, siis mõttetu pill. Kui saaks sisepõlemismootori ratta hinnaga elektrilise, siis 100% kindlalt võtaks elektrilise.
See on see mida eelkõige silmas pidasin.
Kui aku on täis, saab sõida ja isegi väga hästi, aga nii kui ta on tühi on tegemist hunniku metalliga ei enamat. Lisaks on tänapäeval suht prognoosimatu see viimase osa tühjenemine, sest kõik need kulunäitajad sisuliselt valetavad ehk on sinu lollitamiseks mitte abiks sel sõidukil. Kui vedelkütse näidik näitab 1/4 siis sa tead palju sa sellega sõita saada kuid elektrisõidukil 25% akut ei tähenda tegelikult seda,et sa saad sellega planeeritus koguse km läbida. Või kui vedelküteuse näidik näitab 1/4 ja saadplaneeritud 100km asemel sõita2km,siisläheb see sõiduk remonti,sest näidik valetab. Lisaks saad vedelkütusega töötaval sõidukil ka läbisõidetud km järgi prognoosida vahemaad,mida saab veel sõita,kui elektriga pole ka see peaagu võimalik.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Hea semu Uku tegi reaalse elktriauto testi ja siin on sellest juttu. Ehk Rotermanni kvartalist Tellsikivisse sõitmiseks sobib väga hästi,aga kui juba Keilasse ,sealt Maardusse ja tagasi Rotermanni vaja minna, siis peab enne kontrollima, et kas kõik on selleks valmis. -20 kraadiga pigem poleks mõtet seda riski võtta 
https://www.accelerista.com/proovisoidu ... d-tegemas/

https://www.accelerista.com/proovisoidu ... d-tegemas/
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
See,et täna on plii asemel liitium või muu aine(maapõuest seda ümer tuhnides saadud) ei ole uus tehnoloogiline hüpe. Kogu laadimine ja kõik muu toimub ikka samamoodi nagu100 aastat tagasi ehk tsikli-ja autotootmise mõistes on tegu pigem ikka faceliftiga, mitte uue tootega kust elektrit võtta ja kus seda säilitada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Need on täiesti tüüpilise elektriauto(tsikli)vastase väited, mis sisaldavad endas suures hulgas kuulujutte ja valesid eelduseid.
Teha elektrikaubikuga 1000km ring maanteedel ja siis nutta, et elektrikulu ei vasta WLTP normile? Endast lugupidav ajakirjanik teeks eelnevalt selgeks, milliseid sõidutsükleid ja mis tingimustel see norm sisaldab. Maantee osakaal on seal kuskil 20% juures, enamus ongi linnasõit ja fix 23 kraadi juures, et tingimused oleks kõigile samad. Muide 1l diislit annab ca 10kWh energiat, ehk 30kWh el.kulu oleks sama mis 3l/100km diislit.
Miks peaks elektritsiklil olema 1000km aku? Keegi päriselt sõidab sisepõlemismootoriga tsikliga selliseid vahemaid ilma peatumata? Paljud kasutavad Euroopas tsiklit peamiselt linnasõitudeks, kuhu elekter sobib väga kenasti. Tootjad ei üritagi müüa el.tsiklit hardcore matkajale, kes läbib 1000km pâevas, millegipärast just need matkajad arvavad, et tootjatel on kuri plaan neid elektri peale sundida.
Kust tuleb see väide, et 25% akuga ei saa läbida 25% võimalikust sõiduulatusest, eeldusel, et ma tean, kui suur on energiakulu km kohta oodatavatel tingimustel?
Pakun, et Triumph on natuke rohkem enda mainest hooliv tootja ja teeb oluliselt rohkem tootearendust enne turuletulekut kui suvalise hiina elektritõuksi tootja, mille kogemused siin eelnevalt on ilmselt välja toodud kui “kümnete elektrisõidukite kogemus”.
Ma pole mingi veendunud elektrifänn, aga sellised otsitud ja ebatäpsed argumendid elektri vastu ei tundu ka kuidagi objektiivsed ega kohased.
Teha elektrikaubikuga 1000km ring maanteedel ja siis nutta, et elektrikulu ei vasta WLTP normile? Endast lugupidav ajakirjanik teeks eelnevalt selgeks, milliseid sõidutsükleid ja mis tingimustel see norm sisaldab. Maantee osakaal on seal kuskil 20% juures, enamus ongi linnasõit ja fix 23 kraadi juures, et tingimused oleks kõigile samad. Muide 1l diislit annab ca 10kWh energiat, ehk 30kWh el.kulu oleks sama mis 3l/100km diislit.
Miks peaks elektritsiklil olema 1000km aku? Keegi päriselt sõidab sisepõlemismootoriga tsikliga selliseid vahemaid ilma peatumata? Paljud kasutavad Euroopas tsiklit peamiselt linnasõitudeks, kuhu elekter sobib väga kenasti. Tootjad ei üritagi müüa el.tsiklit hardcore matkajale, kes läbib 1000km pâevas, millegipärast just need matkajad arvavad, et tootjatel on kuri plaan neid elektri peale sundida.
Kust tuleb see väide, et 25% akuga ei saa läbida 25% võimalikust sõiduulatusest, eeldusel, et ma tean, kui suur on energiakulu km kohta oodatavatel tingimustel?
Pakun, et Triumph on natuke rohkem enda mainest hooliv tootja ja teeb oluliselt rohkem tootearendust enne turuletulekut kui suvalise hiina elektritõuksi tootja, mille kogemused siin eelnevalt on ilmselt välja toodud kui “kümnete elektrisõidukite kogemus”.
Ma pole mingi veendunud elektrifänn, aga sellised otsitud ja ebatäpsed argumendid elektri vastu ei tundu ka kuidagi objektiivsed ega kohased.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 166 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ja mitte ainult sedapidi mõtlemine: vedelkütusesõidukiga kuivale jäädes saad võtta ette tervisliku jalutuskäigu tanklasse, kust kankuga eluvett tuua. Kui veab, saad enne pöidlaga mõne vanamehe, kellel juba on pagassis kankutäis mahla varuks. Aga paljudel elektrisõidukitel on "sõbra laadimise" võimekus? Mina küll ei tea. Tesla vist on välja kuulutanud, et nende toode on liikuv akupank... Aga kas ka sobilik kolmanda osapoole toodetud elektrisõiduki laadimiseks? Ellujäämise tõenäosust kahandab hetkel lootusetus üldse elektriline sõber rajalt maha hääletada.urmas66 kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 10:19Kui aku on täis, saab sõida ja isegi väga hästi, aga nii kui ta on tühi on tegemist hunniku metalliga ei enamat. Lisaks on tänapäeval suht prognoosimatu see viimase osa tühjenemine, sest kõik need kulunäitajad sisuliselt valetavad ehk on sinu lollitamiseks mitte abiks sel sõidukil. Kui vedelkütse näidik näitab 1/4 siis sa tead palju sa sellega sõita saada kuid elektrisõidukil 25% akut ei tähenda tegelikult seda,et sa saad sellega planeeritus koguse km läbida. Või kui vedelküteuse näidik näitab 1/4 ja saadplaneeritud 100km asemel sõita2km,siisläheb see sõiduk remonti,sest näidik valetab. Lisaks saad vedelkütusega töötaval sõidukil ka läbisõidetud km järgi prognoosida vahemaad,mida saab veel sõita,kui elektriga pole ka see peaagu võimalik.
Autoabid pakuvad teatavasti kütuse toomise teenust... Kas mõnel autoabil on akupank ja kiirlaadija pardal, et elektrisõidukeid elustada?


Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Sest et 250km aku ei kompenseeri seda laadimisaega, mis põhiliseks hirmuks on. Kui saaks iga 250min tagant 3 minutilise laadimisega hakkama, nagu see tavalise kütuse tankimine aega võtab, siis poleks rohkem mahutavust vajagi. Seega vähemalt minu puhul peaks küll 1000km aku olema, et ma sellele mõtlema hakkaks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
ei ole vaja ju, piisab sellest
- Manused
-
- SNAG-0863.png (165.55 KiB) Vaadatud 3680 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Elektritõuksi olen kasutanud vast kümmekond korda, need unustasin täiesti ära oma seisukoha käigus, tegu on olnud pigem kallima otsa pillidega, nii paar tuhat € ja sinna kanti. Nende töökindluse ja kasutuse osas sõna ei võta, puudub kogemus. Bolti pole olnud au proovida.randel kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 11:28Pakun, et Triumph on natuke rohkem enda mainest hooliv tootja ja teeb oluliselt rohkem tootearendust enne turuletulekut kui suvalise hiina elektritõuksi tootja, mille kogemused siin eelnevalt on ilmselt välja toodud kui “kümnete elektrisõidukite kogemus”.
Ma pole mingi veendunud elektrifänn, aga sellised otsitud ja ebatäpsed argumendid elektri vastu ei tundu ka kuidagi objektiivsed ega kohased.
Kunagi mingis Murmanski ja Ladoga vahelises kolkas kohtasin üht vene noorsandi kes oli veendunud kommunismi ja nõugogude korra austaja. Tekkinud väitluse käigus kui tal muud argumendid olid otsa saanud, kinnitamaks oma veendumust toetus ta väitele, et Lenin on andnud meile meie maa. Seda argumenti oli võimatu väärata. Et kui elektrirattad on nii head, et nende päralt on tulevik, siis las nad olla. Sügava usulise veendumuse vastu pole mõtet võidelda.

Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Isegi kui oleks siis proovi seda Kängsepa külas rakendada. Kikerpera hoiuala metsavaheteed ei tasu jutuks võttagi.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ma ei saanud nüüd aru, kas see kommunismi teemassetoomine oli seotud vastuargumentide puudumisega?701 kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 11:55Elektritõuksi olen kasutanud vast kümmekond korda, need unustasin täiesti ära oma seisukoha käigus, tegu on olnud pigem kallima otsa pillidega, nii paar tuhat € ja sinna kanti. Nende töökindluse ja kasutuse osas sõna ei võta, puudub kogemus. Bolti pole olnud au proovida.randel kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 11:28Pakun, et Triumph on natuke rohkem enda mainest hooliv tootja ja teeb oluliselt rohkem tootearendust enne turuletulekut kui suvalise hiina elektritõuksi tootja, mille kogemused siin eelnevalt on ilmselt välja toodud kui “kümnete elektrisõidukite kogemus”.
Ma pole mingi veendunud elektrifänn, aga sellised otsitud ja ebatäpsed argumendid elektri vastu ei tundu ka kuidagi objektiivsed ega kohased.
Kunagi mingis Murmanski ja Ladoga vahelises kolkas kohtasin üht vene noorsandi kes oli veendunud kommunismi ja nõugogude korra austaja. Tekkinud väitluse käigus kui tal muud argumendid olid otsa saanud, kinnitamaks oma veendumust toetus ta väitele, et Lenin on andnud meile meie maa. Seda argumenti oli võimatu väärata. Et kui elektrirattad on nii head, et nende päralt on tulevik, siis las nad olla. Sügava usulise veendumuse vastu pole mõtet võidelda.![]()

Mina pole oma usku kuskil kuulutanud, tahtsin oma postitusega viidata vaid elektrivastaste argumentide küsitavusele.
“Kümnete elektrisõidukite” puhul eeldan ma, et selle all on silmas peetud siiski erinevate tootjate ja mudelite loetelu, mitte ühe ja sama mudeli x eksemplari kogemust, mis ei ole kindlasti piisav üldistuste tegemiseks kogu elektrisõidukite valikule. Täna Eesti turul olevaid erinevaid elektrisõidukeid mis poleks tõuksid, on ikka pigem keeruline “kümnetega” mõõta.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
See on natuke seda tüüpi väide “kui see ei sobi mulle, siis see ei sobi kellegile”. Siinsamas teemas oli juba jutuks, et täna sobivad elektrisõidukid valdavalt linnakasutuseks. Kui on soov sõita 1000km päevas, siis on bensiini kasutavate rataste valik ju jätkuvalt olemas. Samas olen ma päris kindel, et on piisavalt palju ka neid rattureid, kes ei kasuta tsiklit matkamiseks ja neile võib selline 100km läbisõitu vägagi sobiv olla - las nad siis sõidavad elektriga, kui see neile meeldib.Piipz kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 11:34Sest et 250km aku ei kompenseeri seda laadimisaega, mis põhiliseks hirmuks on. Kui saaks iga 250min tagant 3 minutilise laadimisega hakkama, nagu see tavalise kütuse tankimine aega võtab, siis poleks rohkem mahutavust vajagi. Seega vähemalt minu puhul peaks küll 1000km aku olema, et ma sellele mõtlema hakkaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Kui sa teraselt lugesid, siis tõukse ma ei puuduta. Samuti pole ma Elmo või mis iganes see elektrimotikas oli kasutanud. Pean silmas ikkagi sõiduriistasid, mis esmapilgul on ikkagi motika moodi oma kogemuse jagamisel.randel kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 12:12Ma ei saanud nüüd aru, kas see kommunismi teemassetoomine oli seotud vastuargumentide puudumisega?![]()
Mina pole oma usku kuskil kuulutanud, tahtsin oma postitusega viidata vaid elektrivastaste argumentide küsitavusele.
“Kümnete elektrisõidukite” puhul eeldan ma, et selle all on silmas peetud siiski erinevate tootjate ja mudelite loetelu, mitte ühe ja sama mudeli x eksemplari kogemust, mis ei ole kindlasti piisav üldistuste tegemiseks kogu elektrisõidukite valikule. Täna Eesti turul olevaid erinevaid elektrisõidukeid mis poleks tõuksid, on ikka pigem keeruline “kümnetega” mõõta.
See Leniniga lugu oli lihtsalt lugu. Noorsand jäi oma veendumusele kindlaks, kuigi mitmed vestluses osalevad inimesed tõid välja hulgaliselt argumente, miks see ikka päris nii ei pruugi olla. Nagu siingi. Aga nüüd aitab.

Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.