Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
jargo
Postitusi: 97
Liitunud: 08 Mai 2012, 07:36
Tsikkel: BMW R1150R

Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?

Lugemata postitus Postitas jargo »

Teeks väikese arutelu vanemate bmw rataste diagnoosimise võimalustest. Mõtlen siis rattaid,mille 10 pinniline diagnostika pesa. Kasutusel siis K-liin ja L-liin. Näiteks minu enda ratas! 2003a r1150r
Kas keegi on suutnud seda kompotti paaritada ka ISTA-ga. Ista muidu hea ja võimekas programm. Remondimanualid,elektriskeemid,veakoodide põhiselt ka remondisoovitused ja kõik mida on vaja üldse ühe ratta hooldamiseks ja remontimiseks.(See info lihtsalt neile,kes ei tea,mis see ISTA on). Paraku ei suuda ma ühegi olemasoleva juhtmega seda programmi antud ratta otsas jooksutada. Lihtsalt ei ühenda ära. Alates 2010 ja edasi rattaid saan ilusti lugema panna. Aga seal juba kasutusel ka CAN bus.
Programm ise tuvastab vin koodi põhiselt ka ratta ja kogu remondimanuali saab selliselt kasutada. Küll aga sooviks ka veakoode lugeda ja live datat vaadata.
Ei leia ka kuskilt infot,mis protokolli antud ratas kasutab? Tolle ajastu k1200lt kasutab näiteks ISO9141 protokolli! Kas see võiks sama olla?

Kas ma maadlen mõtetult oma juhtmetga,või võiks asjal jumet olla? Internetiavarustest saab igasuguseid asju ja soovitusi lugeda,kuid midagi kindlat pole keegi väitnud. Küll soovitatakse miskit sillata,lisatoide vedada jne. Ei leia ka joutubest ühtegi videot,kus keegi ISTA-ga vanemat bmw ratast diagnoosiks!

BMW R1150R
KepsKotti

Kasutaja avatar

Allarr
Toetajaliige
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
Tsikkel: R 1200 GSA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?

Lugemata postitus Postitas Allarr »

R28 täiesti olemas ISTA-s
Kasutaja avatar

Teema algataja
jargo
Postitusi: 97
Liitunud: 08 Mai 2012, 07:36
Tsikkel: BMW R1150R

Re: Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?

Lugemata postitus Postitas jargo »

Seda,et r28 ISTA valikus olemas on,oligi mulle esimeseks argumendiks,et üldse neid omavahel ristama hakata.
Täna sain siis ka ühenduse loodud. Kuna ise kemplesin sellega mitu päeva ja ei leidnud kuskilt ka head soovitust-juhendit,siis lisan siia ka asjad mida mina kasutan.

Kasutusel vist kõige vanem versioon ISTA-D. Diagnostic head on ediabas. Kasutab ISO9141 protokolli ehk kasutusel K-liin ja L-liin.
Juhtmeteks on kasutusel bmw ICOM-D adapterüleminek BMW KL-OBD kaablile,millega saab ka vanemaid bmw autosid diagnoosida.
Bmw originaalpistikus midagi muutma ei pidanud. Toimetab ilusti!

Jätame teema siia alles,äkki keegi soovib siit mingit infot saada. Ja võibolla ka lisada.

Enda rattal leidsin mitu viga,millega nüüd tegeleda! :D

BMW R1150R
KepsKotti

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”