Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?
Teeks väikese arutelu vanemate bmw rataste diagnoosimise võimalustest. Mõtlen siis rattaid,mille 10 pinniline diagnostika pesa. Kasutusel siis K-liin ja L-liin. Näiteks minu enda ratas! 2003a r1150r
Kas keegi on suutnud seda kompotti paaritada ka ISTA-ga. Ista muidu hea ja võimekas programm. Remondimanualid,elektriskeemid,veakoodide põhiselt ka remondisoovitused ja kõik mida on vaja üldse ühe ratta hooldamiseks ja remontimiseks.(See info lihtsalt neile,kes ei tea,mis see ISTA on). Paraku ei suuda ma ühegi olemasoleva juhtmega seda programmi antud ratta otsas jooksutada. Lihtsalt ei ühenda ära. Alates 2010 ja edasi rattaid saan ilusti lugema panna. Aga seal juba kasutusel ka CAN bus.
Programm ise tuvastab vin koodi põhiselt ka ratta ja kogu remondimanuali saab selliselt kasutada. Küll aga sooviks ka veakoode lugeda ja live datat vaadata.
Ei leia ka kuskilt infot,mis protokolli antud ratas kasutab? Tolle ajastu k1200lt kasutab näiteks ISO9141 protokolli! Kas see võiks sama olla?
Kas ma maadlen mõtetult oma juhtmetga,või võiks asjal jumet olla? Internetiavarustest saab igasuguseid asju ja soovitusi lugeda,kuid midagi kindlat pole keegi väitnud. Küll soovitatakse miskit sillata,lisatoide vedada jne. Ei leia ka joutubest ühtegi videot,kus keegi ISTA-ga vanemat bmw ratast diagnoosiks!
Kas keegi on suutnud seda kompotti paaritada ka ISTA-ga. Ista muidu hea ja võimekas programm. Remondimanualid,elektriskeemid,veakoodide põhiselt ka remondisoovitused ja kõik mida on vaja üldse ühe ratta hooldamiseks ja remontimiseks.(See info lihtsalt neile,kes ei tea,mis see ISTA on). Paraku ei suuda ma ühegi olemasoleva juhtmega seda programmi antud ratta otsas jooksutada. Lihtsalt ei ühenda ära. Alates 2010 ja edasi rattaid saan ilusti lugema panna. Aga seal juba kasutusel ka CAN bus.
Programm ise tuvastab vin koodi põhiselt ka ratta ja kogu remondimanuali saab selliselt kasutada. Küll aga sooviks ka veakoode lugeda ja live datat vaadata.
Ei leia ka kuskilt infot,mis protokolli antud ratas kasutab? Tolle ajastu k1200lt kasutab näiteks ISO9141 protokolli! Kas see võiks sama olla?
Kas ma maadlen mõtetult oma juhtmetga,või võiks asjal jumet olla? Internetiavarustest saab igasuguseid asju ja soovitusi lugeda,kuid midagi kindlat pole keegi väitnud. Küll soovitatakse miskit sillata,lisatoide vedada jne. Ei leia ka joutubest ühtegi videot,kus keegi ISTA-ga vanemat bmw ratast diagnoosiks!
BMW R1150R
KepsKotti
Re: Vanema bmw diagnostika ISTA abil! Kas on võimalik?
Seda,et r28 ISTA valikus olemas on,oligi mulle esimeseks argumendiks,et üldse neid omavahel ristama hakata.
Täna sain siis ka ühenduse loodud. Kuna ise kemplesin sellega mitu päeva ja ei leidnud kuskilt ka head soovitust-juhendit,siis lisan siia ka asjad mida mina kasutan.
Kasutusel vist kõige vanem versioon ISTA-D. Diagnostic head on ediabas. Kasutab ISO9141 protokolli ehk kasutusel K-liin ja L-liin.
Juhtmeteks on kasutusel bmw ICOM-D adapterüleminek BMW KL-OBD kaablile,millega saab ka vanemaid bmw autosid diagnoosida.
Bmw originaalpistikus midagi muutma ei pidanud. Toimetab ilusti!
Jätame teema siia alles,äkki keegi soovib siit mingit infot saada. Ja võibolla ka lisada.
Enda rattal leidsin mitu viga,millega nüüd tegeleda!
Täna sain siis ka ühenduse loodud. Kuna ise kemplesin sellega mitu päeva ja ei leidnud kuskilt ka head soovitust-juhendit,siis lisan siia ka asjad mida mina kasutan.
Kasutusel vist kõige vanem versioon ISTA-D. Diagnostic head on ediabas. Kasutab ISO9141 protokolli ehk kasutusel K-liin ja L-liin.
Juhtmeteks on kasutusel bmw ICOM-D adapterüleminek BMW KL-OBD kaablile,millega saab ka vanemaid bmw autosid diagnoosida.
Bmw originaalpistikus midagi muutma ei pidanud. Toimetab ilusti!
Jätame teema siia alles,äkki keegi soovib siit mingit infot saada. Ja võibolla ka lisada.
Enda rattal leidsin mitu viga,millega nüüd tegeleda!
BMW R1150R
KepsKotti
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.