Mootorratta legaalne ümberehitus

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


martinto
Postitusi: 26
Liitunud: 29 Dets 2010, 22:44

Re: Mootorratta legaalne ümberehitus

Lugemata postitus Postitas martinto »

Passis katalüsaatorit märgitud ei ole - aga nagu arusaan seda sinna enam ei märgitagi? Numbriga taustakontrollis näen.


Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Mootorratta legaalne ümberehitus

Lugemata postitus Postitas kris. »

Käisin hiljuti Transpordiametis oma 19" "ahvitapjaid" registreerimas. Lenksuga tuli kaasa mingi ports saksakeelseid pabereid, mille igas nurgas ilutses TÜV AUSTRIA logo. Kuna minu tsikkel oli seal leiduvas nimekirjas olemas siis mingeid probleeme ei olnud. Mõõdeti uus kõrgus ära ning see läks ka passi kirja. Enne tuli veel ka avaldus kirjutada, mille peale anti formaalne luba ümberehitusega alustada ning genereeriti uus tüübikood ja tüübikinnituse number.
Esituli oli üks põhjustest, miks pidin nende juurde korduskülastuse tegema :). Nimelt kui ratas on arvele võetud üksik tüübikinnitusega (näiteks USA turu jaoks toodetud mudelid) ning sellel on ratta valmistaja kirjadega elik originaal DOT tuli, on tegemist legaalse tulega. Kui paigaldada samale rattale aftermarket DOT tuli, ei ole see enam legaalne.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”