Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)


Rasmusk
Postitusi: 214
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)

Lugemata postitus Postitas Rasmusk »

Macintosh kirjutas: 09 Jaan 2022, 10:25
@rasmus , kui sa autost lahkusid ja kuidagi teada ei andnud (ntx hädatuled või silt armatuuril), et toimub kauba laadimine siis pole kontrollijal kuidagi võimalik aru saada, et toimub peatumine ja kauba laadimine. Seega nendi, et jätsid vajaliku tegemata ja neela see trahv alla ning loe kooliraha hulka.
Missugune õigusakt reguleerib kohustust, kus ma pean oma sõiduki kuidagi peatumise tõendamiseks erimärgistama? Ohutulesid kasutatakse muuseas hädapeatumise korral. Sellega tegemist ei olnud.
M.T. kirjutas: 09 Jaan 2022, 11:42
Huvitav mismoodi parkimiskontrolör peaks tegema vahet, kas hetkel teostatakse peatumist või parkimist, olukorras kus sõidukijuht ei suvatse omalt poolt oma tegevusest mitte kuidagi teavitada? Ukse peal kõikide autode sisenemisaega ise fikseerima? Katsuma kas kapott on veel soe ja lugema tegevuse parkimiseks alles siis, kui mootor jahtunud ja lumi autolt sulanud? Teemaalgatajal endal mingeid ideid?
Sellistes olukordades ongi võimalik minul, kui sõidukijuhil anda kontrolörile selgitusi. Ta keeldus nendest. Nüüd saan ma anda selgitusi vaidemenetluse käigus.
Ain kirjutas: 09 Jaan 2022, 18:33
Veose laadimine on ju üheselt selge tegevus mida on võimalik vaadelda kellel iganes. See, et lähed seda kuhugi tooma, ostma, saama ei ole enam veose laadimine.
See ei ole nii ühene. Ka kauba transport sõidukini võib kvalifitseeruda sinna alla. Ehk siis kui kaugel peab olema kaup sõidukist, et see ei kvalifitseeruks enam kauba laadimiseks? 20 cm? 1 meeter? 10 meetrit?

Madlobster kirjutas: 09 Jaan 2022, 19:09
Kui oleks selge, et kontrolör tõesti puu taga luuras ja jooksu pealt lipiku paigaldas ning taas kuhugi lumme varjus võiks inimlikusest pajatada.
Ilmselgelt luuras kontrolör, kui kahe minutiga said kõik menetlustoimingud tehtud. Kui ma kolm minutit hiljem uuesti auto juurde jõudsin, siis oli juba kõik vormistatud ja pildidki tehtud. Selle ajaga ei jõua isegi parkimistingimusi läbi lugeda, et teada saada, kuidas tasumine käib - nendest tegevuste läbiviimisest rääkimata.
M.T. kirjutas: 09 Jaan 2022, 19:34
Sellisel juhul on võimalik vaidlustada ja tõestada, et kontrolör oli liiga agar ja kiire. A’la kontrolöri trahviotsus väljastatud 17:01 ja sinul parkimine alustatud 17:02. Praktikas seda juhtuda ei tohiks, sest ka kontrollijal võtab aega süsteemist vastuse saamine ja tõendfotode tegemine. Võib kûll juhtuda, et termnali juures oli järjekord ja seetõttu ka sinu parkimise alustamine viibis. Aga sel juhul on sul vaidlustamise aluseks siiski terminalis alustatud parkimine. Kui sul aga pole midagi, siis jääb väga küsitavaks millal sa tegelikult saabusid ja milles sa näed kontrolöri süüd, nagu eelpool üritatakse teha.
Saabusin parklasse kell 15.15. Kontrolör oli otsuse vormistamise lõpetanud kell 15.17. Jõudsin auto juurde tagasi kell 15.18. No ei ole enam võimalik kiiremini liigutada.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”