Kergenduro valimine
Re: Kergenduro valimine
see kergem käivitamine on tänapäeval väga nii ja naa. suur osa 4t'sid on el starteriga. ja vähemalt minu 4t on sellest el starterist ka alati väga kenasti käima läinud. välja arvatud jah väga kuumast peast suvel...aga selle põhjus on pigem see, et mul on "hot start" hoob eemaldatud sest kunagi ammu läks selle tross katki.
mis puudutab seda väikest kerget vs. suurte ja rasketega metsas kõige tegemist siis minumeelest seda saab väita vaid teoorias või nö. mräjas unenäos. jah, sa võid TEOORIAS sõita mingi 180kg suure mürakaga metsas ja teha enamvähem samu või ligilähedasi manöövreid, slaide ja värke. ilmselt ka trikke, kes on trikimehed (mina loen trikkidest üle suurte palkide, kivide ukerdamist ja mingeid ühe ratta peal hüppamisi või kohapeal 180kraadi suuna muutmisi). küsimus on aga lõpuks selles, et kas sa kõike seda seal metsas siukse kolakaga tehes ise elama ja terveks ka jääd? kes teab ja on kogenud kui raske on teinekord päästa mingeid lowside või eriti veel highside lendamisi, ja seda isegi kergema rattaga, see peaks aru saama väga hästi, et mitukümmend kilo raskema rattaga samaväärtset olukord ilmselt ei päästaks. ja nii palju kui ka metsas kukkunud olen siis võib ka öelda, et väga tihti olen ikka olnud väga õnnelik, et see ratas on niivõrd kerge ja lihtne (ning ka vastupidav/kukkumiseks mõeldud)
teine asi on see, kui sa oled juba nö. valmis superproff ja oskad ülimalt kõrgel tasemel sõita ükskõik millise kaherattalisega ükskõik kus ja ükskõik mis moodi. jah, sellisel juhul võib tõesti jällegi teoretiseerida et selline superproff ilmselt sõidab seal metsas mingi mammutiga ka pisut kiiremini kui algaja tema kõrval pisikese rattaga. samas superproffid ei küsi foorumis kergenduro valimise kohta...ja superproffid ei taha sõita metsas mammutiga natuke kiiremini kui algajad 125ga. nad tahavad sõita metsas selle kerge rattaga ja STX kiiremini kui algajad
mis puudutab seda väikest kerget vs. suurte ja rasketega metsas kõige tegemist siis minumeelest seda saab väita vaid teoorias või nö. mräjas unenäos. jah, sa võid TEOORIAS sõita mingi 180kg suure mürakaga metsas ja teha enamvähem samu või ligilähedasi manöövreid, slaide ja värke. ilmselt ka trikke, kes on trikimehed (mina loen trikkidest üle suurte palkide, kivide ukerdamist ja mingeid ühe ratta peal hüppamisi või kohapeal 180kraadi suuna muutmisi). küsimus on aga lõpuks selles, et kas sa kõike seda seal metsas siukse kolakaga tehes ise elama ja terveks ka jääd? kes teab ja on kogenud kui raske on teinekord päästa mingeid lowside või eriti veel highside lendamisi, ja seda isegi kergema rattaga, see peaks aru saama väga hästi, et mitukümmend kilo raskema rattaga samaväärtset olukord ilmselt ei päästaks. ja nii palju kui ka metsas kukkunud olen siis võib ka öelda, et väga tihti olen ikka olnud väga õnnelik, et see ratas on niivõrd kerge ja lihtne (ning ka vastupidav/kukkumiseks mõeldud)
teine asi on see, kui sa oled juba nö. valmis superproff ja oskad ülimalt kõrgel tasemel sõita ükskõik millise kaherattalisega ükskõik kus ja ükskõik mis moodi. jah, sellisel juhul võib tõesti jällegi teoretiseerida et selline superproff ilmselt sõidab seal metsas mingi mammutiga ka pisut kiiremini kui algaja tema kõrval pisikese rattaga. samas superproffid ei küsi foorumis kergenduro valimise kohta...ja superproffid ei taha sõita metsas mammutiga natuke kiiremini kui algajad 125ga. nad tahavad sõita metsas selle kerge rattaga ja STX kiiremini kui algajad

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.