Kergenduro valimine
-
lauri.j??rgen
- Postitusi: 53
- Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Kergenduro valimine
Siit ei ole vist veel läbi käinud, aga üks suur 2T pluss on kergem käivitamine, väiksem süütamise oht ja nad ei kuumene kusagil mudas ukerdades nii kiiresti üle kui 4T.
Endal suur 4T endurokas tehtud kõvasti enne noalaeva. Olen saanud proovida sõprade 250 cc 4T Honda krossikat, 185 cc 2T betat (mingi eriline tuunitud enduro isend) ja 250 2T enduro KTM. 2T metsas ikka üli äge, vahet pole mitu CC või mis marki - kerge, muudab suunda, läheb hästi üle palkide jne - ei kuumene üle, läheb käima, paneb jõu maha jne.
Kui oleks vabalt vahendeid ostaks enda 650cc 4T kõrvale mingi 2T isendi - sellega sõidaks metsas. Sõbra juurde sauna, vahest harva krossirajale ja igale poole mujale läheks suure pilliga. Olen sõitnud mitmel korral isegi 200 km päevas - väikse 2T seda vist ei oleks teinud.
250 4T sobib krossirajale - ta on seal arvatavasti kõigist teistest kiirem. Metsas on 2T kiire ja suured vanad 4T on lihtsalt ägedad - nedega saab ka kõige teha, aga vahest on ikka siga raske, energiat higi kulub rohkem, korralikult sõitma ei õpi kunagi, rutska põhja keerad trennis 1..2 korda-rohkem ei julge või ei jaksa ja vahest vigastavad nad sind juba käima lüües ja vahest harva kui käsi vääratab üllatavad nad sind kord korraliku rodeoga ja vahest põletavad nad su pükste või kinnaste sisse augu - aga minu arvates on see ka tore ja käib selle harrastuse juurde.
Endal suur 4T endurokas tehtud kõvasti enne noalaeva. Olen saanud proovida sõprade 250 cc 4T Honda krossikat, 185 cc 2T betat (mingi eriline tuunitud enduro isend) ja 250 2T enduro KTM. 2T metsas ikka üli äge, vahet pole mitu CC või mis marki - kerge, muudab suunda, läheb hästi üle palkide jne - ei kuumene üle, läheb käima, paneb jõu maha jne.
Kui oleks vabalt vahendeid ostaks enda 650cc 4T kõrvale mingi 2T isendi - sellega sõidaks metsas. Sõbra juurde sauna, vahest harva krossirajale ja igale poole mujale läheks suure pilliga. Olen sõitnud mitmel korral isegi 200 km päevas - väikse 2T seda vist ei oleks teinud.
250 4T sobib krossirajale - ta on seal arvatavasti kõigist teistest kiirem. Metsas on 2T kiire ja suured vanad 4T on lihtsalt ägedad - nedega saab ka kõige teha, aga vahest on ikka siga raske, energiat higi kulub rohkem, korralikult sõitma ei õpi kunagi, rutska põhja keerad trennis 1..2 korda-rohkem ei julge või ei jaksa ja vahest vigastavad nad sind juba käima lüües ja vahest harva kui käsi vääratab üllatavad nad sind kord korraliku rodeoga ja vahest põletavad nad su pükste või kinnaste sisse augu - aga minu arvates on see ka tore ja käib selle harrastuse juurde.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.