Kergenduro valimine


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Kergenduro valimine

Lugemata postitus Postitas will111 »

Kerge täpsustus: 1. amordi jäikus - pigem siiski vedru jäikus. ratastel erinevad vedrud amordi sees ja sellest ning ratta suunitlusest tulenevalt siis omakorda ka teistsugused amordi seaded, amordi seaded aga on muudetavad kruvist. vedru saab samuti swappida kuid sellest tuleb juba asi lahti võtta 2. geomeetria - jah, aga see on jällegi pigem (vedrustuse) seadistuse küsimus. ehk kui tahad siis võid üsnagi lihtsalt tekitada krossikale täpselt sama geomeetria nagu endurol ja vastupidi. 3. hooratas - pigem siis kergem hooratas ning minuteada ikka krossikal on kergem ja läheb kiiremini pöördesse, aga võibolla seda mõtlesidki :) 4. kasti ülekanne - pigem on erinevad ülekandearvud ehk erinevate käikude "vahed". ei ole nagu kuskilt kuulnud, et krossikal oleks reeglina kiirem ülekanne. krossikastidel on käigud rohkem ühtlase (võrdsema) jaotusega. ka käikude arv on tihtipeale erinev.

mina isiklikult ei soovitaks vaadata masinaid, mis tulid esmakordselt välja aastal x, et siis osta just neidsamu aasta x või x+1 mudeleid. aga noh, võibolla see on isiklik paranoia. üldiselt ikka tootjad teevad üsna suuri ja olulisi parendusi just selliste värskete aparaatide puhul ja just seal esimestel aastadel. edasi on pisimuudatused või siis juba mõne põhimõttelise uue lahenduse implementeerimine (mis võib muidugi omakorda tuua kaasa palju probleeme seal esimeses iteratsioonis, aga siis vähemalt vaid selle ühe konkreetse osa puhul)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”