Kergenduro valimine
Re: Kergenduro valimine
Jah, kui tahad sellist kuldset keskteed metsas maaparandustööde tegemiseks, siis 250 4T-ga ei ole võimalik mööda panna. Mind pole keegi veel 450-sega metsa lasknud, aga ka tühise 350-ga on minusuguse lolli endurosõit natuke nagu käpikutega võtme lukuauku toppimine - päeva lõpus saab hakkama, aga milleks. 250 on takkatraavi odavam kah.
Ma muidugi ostsin 350 teise eesmärgiga ja kuna kahte endurokat ei kannata eelarve välja, siis lihtsalt vaevlen metsas ja mõnulen avatumal maastikul
Kui samas on eesmärk pigem täna palju kannatada ja hiljem ükskõik mis tsikli seljas oma sõiduoskustega eputada, pole 125sele kahetaktilisele vastast.
Jäärajal minuarust on jämedama kaliibriga sõidukid pigem siis hinnas, kui on eesmärk karikaid koju tassida - niisama sõites pole ju nagu mingit otsest takistust ees, mida väiksem pill ületada ei suuda? Samas ei tea, mul jäärajakogemust on äkki summaarselt 500km max, tsikli taha küll midagi ei jäänud.
Ma muidugi ostsin 350 teise eesmärgiga ja kuna kahte endurokat ei kannata eelarve välja, siis lihtsalt vaevlen metsas ja mõnulen avatumal maastikul

Jäärajal minuarust on jämedama kaliibriga sõidukid pigem siis hinnas, kui on eesmärk karikaid koju tassida - niisama sõites pole ju nagu mingit otsest takistust ees, mida väiksem pill ületada ei suuda? Samas ei tea, mul jäärajakogemust on äkki summaarselt 500km max, tsikli taha küll midagi ei jäänud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.