Mitte telgist vaid madratsist räägime.
Moderaator: Moded
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Mitte telgist vaid madratsist räägime.
Selle konkreetsega pole aga veneaegse, presendist põhjaga analoogiga olen maganud. Sisuliselt sama asi. Kõvasti mugavam, kui maas madratsil und näha. Suurus on piiri peal, ~70cm laius on märkimisväärselt mugavam. Madratsit või midagi põhja isoleerimiseks on ikka vaja sest muidu külg/selg külmetab. See konkreetne on küll mingi soojustpeegeldava kihiga kaetud, mine tea, äkki saab isegi madratsita hakkama.ovaaP kirjutas: ↑08 Dets 2021, 18:12Kas sellise asjandusega on kellegil kogemust? Kokku pandult paistab päris väike.
https://matkasport.ee/valimoobel/13822- ... lect_green
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Mitte telgist vaid madratsist räägime.
Sama siin. Kasutan vahel tavapersendist Mil-tec'i analoogi ja see tahab küll madratsit. Muidu täpselt sama kogemus nagu Mac'il,Macintosh kirjutas: ↑08 Dets 2021, 18:35Selle konkreetsega pole aga veneaegse, presendist põhjaga analoogiga olen maganud. Sisuliselt sama asi. Kõvasti mugavam, kui maas madratsil und näha. Suurus on piiri peal, ~70cm laius on märkimisväärselt mugavam. Madratsit või midagi põhja isoleerimiseks on ikka vaja sest muidu külg/selg külmetab. See konkreetne on küll mingi soojustpeegeldava kihiga kaetud, mine tea, äkki saab isegi madratsita hakkama.ovaaP kirjutas: ↑08 Dets 2021, 18:12Kas sellise asjandusega on kellegil kogemust? Kokku pandult paistab päris väike.
https://matkasport.ee/valimoobel/13822- ... lect_green
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
- Tsikkel: TDM; Honda NC750X
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Mitte telgist vaid madratsist räägime.
No eks selle veneaegse välivoodi peal on ka ise magatud. Huvitab just selle konkreetse voodi puhul kas piisab ainult voodist ja magamiskotist või peaks eraldi madrats ka olema.
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Mitte telgist vaid madratsist räägime.
Mul on sellise hiina analoog kasutuses, käisin sellega Kesk-Aasia tsiklireisil ja olen ka Eestis kasutanud. Kindlasti on kevadel-sügisel madratsit ka vaja, soojal suvel saab ehk ka ilma hakkama, aga pigem mitte. Ma kasutasin seda rohkem õhkmadratsi kaitseks lõunapool oleva okkalise maapinna eest, aga ülimugav oli magada voodi+madrats. Negatiivse poole pealt, üsna tüütu oli seda iga päev kokku-lahti pakkida lisaks madratsile. Hiinakal purunesid mõned plastjalad, mida Thermaresti puhul ilmselt ei pea kartma. Samas ei seganud need pisiasjad voodi kasutamist. Ettevaatlik pidi olema voodi kasutamisel, need plastjalad tulid pigem kergelt lahti kui hooletult sai voodile istutud.
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Mitte telgist vaid madratsist räägime.
Kuna madrats üksi ei taga head puhkamise tehnilist poolt, siis mõned asjad peavad madratsiga veel kaasas olema:
Kolm aastat tagasi sai soetatud endale komplekt asju. mille ülesanne on toetada mu puhkust looduses olles + motomatkal. Nõueteks oli väiksus, kergus, hind ning mõistlik suve/kevad/sügise ilmale vastav temperatuuri taluvus.
Kogu järgnev kaup pidi mahtuma vajadusel sellisesse kotti: XLMOTO Slipstream Motorcycle Backpack https://www.xlmoto.eu/mc-gear/bags_c256 ... PM-3992189
Alustame matist ja selleks sai soetatud Vaude perfomance 7 medium:https://www.vaude.com/at/en/45158-perfo ... size=13424
Valisin väiksuse (A4 paberi peale mahuks neid 3tk kõrvuti), kerguse (<450g), parandatav + veel mõistliku hinnaga. Jäi seal 90€ kanti Tartu matkaspordis...
Õnneks ei ole mina pikk ja lai inimene ning minu jaoks on madratsi mõõdud piisavad. Pikemal tegelasele on ehk see väike... aga mis teha, siis on ju maapind piisavalt suur ja lai.
Olen teda kasutanud nii motomatkal, kui ka muudel "õppustel" tavalise madratsi asemel.
Ta on kerge, jõuab ilusti täispuhuda. Natuke krabiseb magades ja tegelikult on ikka libe ka, kuid kui ikka uni on korralik siis harjub. Kui aluspinnas on võimalikud teravad kivikesed või oksakesed, siis olen pannud lihtsalt ühe riideelemendi või "telkmantli" taolise eseme kaitseks.
Sellega koos sai soetatud ka magamiskott + padi
magamiskotiks siis Frrino Lightec SSQ 950: https://www.ferrino.it/en/shop-en/equip ... q-950.html
Ehk siis valiku kriteeriumiks oli hind ~100€ juures, väiksus (pikkus A4 suurune ja laiuselt 2/3 A4 paberist), kergus + veel ei krabiseks.. teatud temperatuuri taluvuse juures (+9 on taluvus, +15 ja üle on palav, 0 juures vaja midagi juba selga panna). No ja värv oli õnneks tumeroheline... Mingis osas mängis ka rolli
Padjaks sai võetud täispuhutav Ferrino Airpillow: https://www.ferrino.it/en/shop-en/equip ... illow.html
See mahub väga ilusti magamiskotti ja on hädavajalik, sest üldjuhul riided ei asenda patja kuigi hästi. Samas tuleb padja täispuhumisel jälgida seda, et see ka mugav saaks - täitsa täis ei tohi puhuda ni nii 1/3 on ok.
Kokkuvõtteks kogu see majutuse varustus mahub seljakotti ning jääb ruumi ülegi.
Eriti hea, kui on kasutada küljekohvrid...
Kolm aastat tagasi sai soetatud endale komplekt asju. mille ülesanne on toetada mu puhkust looduses olles + motomatkal. Nõueteks oli väiksus, kergus, hind ning mõistlik suve/kevad/sügise ilmale vastav temperatuuri taluvus.
Kogu järgnev kaup pidi mahtuma vajadusel sellisesse kotti: XLMOTO Slipstream Motorcycle Backpack https://www.xlmoto.eu/mc-gear/bags_c256 ... PM-3992189
Alustame matist ja selleks sai soetatud Vaude perfomance 7 medium:https://www.vaude.com/at/en/45158-perfo ... size=13424
Valisin väiksuse (A4 paberi peale mahuks neid 3tk kõrvuti), kerguse (<450g), parandatav + veel mõistliku hinnaga. Jäi seal 90€ kanti Tartu matkaspordis...
Õnneks ei ole mina pikk ja lai inimene ning minu jaoks on madratsi mõõdud piisavad. Pikemal tegelasele on ehk see väike... aga mis teha, siis on ju maapind piisavalt suur ja lai.
Olen teda kasutanud nii motomatkal, kui ka muudel "õppustel" tavalise madratsi asemel.
Ta on kerge, jõuab ilusti täispuhuda. Natuke krabiseb magades ja tegelikult on ikka libe ka, kuid kui ikka uni on korralik siis harjub. Kui aluspinnas on võimalikud teravad kivikesed või oksakesed, siis olen pannud lihtsalt ühe riideelemendi või "telkmantli" taolise eseme kaitseks.
Sellega koos sai soetatud ka magamiskott + padi
magamiskotiks siis Frrino Lightec SSQ 950: https://www.ferrino.it/en/shop-en/equip ... q-950.html
Ehk siis valiku kriteeriumiks oli hind ~100€ juures, väiksus (pikkus A4 suurune ja laiuselt 2/3 A4 paberist), kergus + veel ei krabiseks.. teatud temperatuuri taluvuse juures (+9 on taluvus, +15 ja üle on palav, 0 juures vaja midagi juba selga panna). No ja värv oli õnneks tumeroheline... Mingis osas mängis ka rolli
Padjaks sai võetud täispuhutav Ferrino Airpillow: https://www.ferrino.it/en/shop-en/equip ... illow.html
See mahub väga ilusti magamiskotti ja on hädavajalik, sest üldjuhul riided ei asenda patja kuigi hästi. Samas tuleb padja täispuhumisel jälgida seda, et see ka mugav saaks - täitsa täis ei tohi puhuda ni nii 1/3 on ok.
Kokkuvõtteks kogu see majutuse varustus mahub seljakotti ning jääb ruumi ülegi.
Eriti hea, kui on kasutada küljekohvrid...
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.