Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Täna õnnestus leida tunnike esimeseks proovisõiduks ja mulje on väga positiivne. Sõidutunnetus erines algsest tsiklist nagu öö päevast ja pole ka ime, kuna muutunud on nii tsikli kõrgus, isteasend, lenksu laius, rehvid ja jalarauad. Huvitav on see et kõrguse kasv tekitab automaatselt tunde nagu sõidaks suurema tsikliga samas kui juhtavus, kergus ja elav loomus on algse ratta omad. Vahepeal läks originaali asemel paika Scorpioni summuti ja sellest tulenev parem helipilt tekitab petliku tunde nagu lisaks ümberehituse käigus lisandunud 14 kg-le käiks ta ka paremini edasi. Originaal oli ikka häbematult vaikne, Scorpion on märksa häälekam ilma et sõidu ajal segama hakkaks.

Kui sõidu juurde jõuda, siis alles eelmisel aastal nii auklikuna tundunud teedel ei olnud enam viga midagi :) , ehk siis amordid söövad ebatasasusi väga hästi. Esiots on võrreldes varasemaga harjumatult jäik, selles suhtes et ei vaju niisama läbi nagu vanasti igal pidurdusel meenutades nüüd nagu bemmi teleleverit. Püsti sõita oli väga kindel tänu korralikele laiadele jalaraudadele, probleemiks oli aga see et püsti asendist tagapiduri heeblini praktiliselt ei ulata, samas kui isteasendis on heebel täpselt õiges kohas – peab mõtlema mis sellega teha. Sõltumata ratta kõrguse kasvust on püstiasend väga stabiilne ka üli aeglasel sõidul.

Pilt ka:

test.jpg
test.jpg (268.81 KiB) Vaadatud 4197 korda

https://www.dropbox.com/s/gyzioe25enxz11d/test.jpg?dl=1



Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas pets77 »

Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets

KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

pets77 kirjutas: 15 Aug 2019, 20:49

Tere. On nüüd 2kilo maha sõidetud ja mõned kommentaarid siis. Pill ise mulle meeldib ja on täitsa ok Eesti kliimasse, kuid kiirusel 120kmh sõites on pöörded 6000 peal ja nagu singeri õmblusmasina seljas istuks ja ilgelt häiriv on(selline häiriv müra/vibra mis ei tõmba kuidagi 110kmh alasse). Küttekulu läheb kah kohe 5L+ sajale(muidu 3,6). Esimene sõit sai kohe mindud TET rajale(Muuga_Aegviidu) ja sai päris korralikult pilli testitud. Vedrustus töötab suht okeylt ja halba midagi ütelda pole. Nüüd olen kindel, et RR'i asju peale laduma ei hakka, kui vaid põhjakaitse ja jalarauad. Muuga tegin nii et Anakee Wild läheb alla, taga hammakas -2 hammast ja kõrgust tuleb +35mm juurde. Eks kuu lõppus on asjad küljes ja siis saan öelda, et kuidas muutused mõjusid. Terv.Pets

Ma ei tea kas see vibra 110km/h juures on mul vähenenud või olen sellega ära harjunud aga viimasel reisil sõitsin suur osa ajast just 110ga.
Ja huvipärast küsin mille arvelt see +35mm tuleb?
Ja kui taha -2 ära paned, siis anna teada mis tulemus on, ehk mis pöörded on 110km/h juures ja kas kohaltmineku kiirendus kannatas palju.

Oma tegemistest niipalju, et sai käidud vahepeal nii motosurvivali level 2-l sõiduvõtteid meelde tuletamas kui Artur Kimi maastikusõidu koolitusel. Maastikusõidu koolituse teisel päeval tulime mööda TET-i aegviidu poolt kuni Petra maanteeni ja peab ütlema et TET oli väga nauditav sõita. Kambas oli lisaks 2xGS1250 ja 1x Africa Twin automaadiga. Hakkama said kõik, paaris tehnilisemas/pehmemas kohas tundus et minul oli lihtsam. Pisut häirib tsikli kõrgus, kui pind on ebatasane ja varvas kohe maha ei lähe on lihtne külili panna, täistald võiks maha minna aga samas eks see on lisakliirensi hind. TET-il käis põhjakaitse ikkagi paraja kolakaga vastu maad, seega kliirensit vähendama ka ei hakka.
Nädala alguses tulin Rumeeniast, 11 päeva millest üks oli puhkepäev ja kokku 6200km. Ka seal sai TET-i sõidetud. Enne Transalpinat50km jumalast maha jäetud kiviklibu serpentiine jne. Siis olid telgid jms matkavarustus peal ja see lisakaal ei andnud praktiliselt tunda. Huvitav on see et kui kogu varustus, kohvrid jne on peal siis sellest kliirens praktiliselt ei vähene ja jalad rohkem maha ei lähe. Kiirusehoidja - ehk "rutska lukk" oli üli suureks abiks. Kuigi väiksest lisakiirendusest otseselt ära ei ütleks, siis rekkatest sai siiski mööda, ridade vahele mahtus sõitma, järsemaid serpentiine pidi võtma esimese käiguga, keskmise kiirusega laugeid mägiteid oli puhas nauding sõita. Üldiselt väga universaalne lahendus reisimiseks kui reis sisaldab ka tavalisest aukus kruusateest tehnilisemat ja pehmemat offroadi.

Pilt
Pilt
Pilt

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ei tea, kui asjalik nõuanne see nüüd on, a mina sain selle maastikul jala maha panemise nipi selgeks garaažis, krossika seljas aeledes. Esipidur peale, jalg ühel pool maas, pepu sadula servas, siis hops raudadele, hoidsin niikaua tasakaalu kui vähegi sai, kui enam ei saanud siis hops jälle see jalg maha mis parajasti õigem tundus, repeat. Pärast paari a'la pooletunnist sessiooni oli asi piisavalt lihasmälus, et maastikul edasi harjutada :)

Ainult enne tasub u 5 minutit soojendusharjutusi teha, et mitte külmalt reielihaseid ära tõmmata, damhik.

Viimati muutis Jesper, 16 Aug 2019, 23:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tundub, et R2 mootor teeb vaikselt (taas)võidukäiku?
Laiskusest ei viitsi otsida, mis kraadiga vänt tal on?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper »

270 obv. Nagu Africa Twinil. Nagu Tenere 700-l. Vaikusest on asi kaugel :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

yeekim kirjutas: 16 Aug 2019, 22:51

Tundub, et R2 mootor teeb vaikselt (taas)võidukäiku?
Laiskusest ei viitsi otsida, mis kraadiga vänt tal on?

edu

Wikist:
All three models used the same 471 cc (29 cu in) 180° crank twin-cylinder, parallel, transversely mounted engine

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Jesper kirjutas: 16 Aug 2019, 22:46

Ma ei tea, kui asjalik nõuanne see nüüd on, a mina sain selle maastikul jala maha panemise nipi selgeks garaažis, krossika seljas aeledes. Esipidur peale, jalg ühel pool maas, pepu sadula servas, siis hops raudadele, hoidsin niikaua tasakaalu kui vähegi sai, kui enam ei saanud siis hops jälle see jalg maha mis parajasti õigem tundus, repeat. Pärast paari a'la pooletunnist sessiooni oli asi piisavalt lihasmälus, et maastikul edasi harjutada :)

Ainult enne tasub u 5 minutit soojendusharjutusi teha, et mitte külmalt reielihaseid ära tõmmata, damhik.

Eks maastikul kus rohu sees ei ole näha kustmaalt pinnas täpselt algab ja ka sügavate vaaludega asfaldil on see igati mõistlik soovitus, eks aegajalt ka kasutan seda aga vahel tuleb ikka üllatusi, külili pole sellel põhjusel veel pannud aga napikaid ikka tuleb ette.

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Aijahh, ongi 180 kraadine vänt tõesti. Ajasin millegagi sassi, vist nc700-ga.


motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Tere Stinger. Kuidas ratas seni vastu pidanud, kas ratas veel alles? Ise olen 2019 aasta mudeliga 26000km ringi uhanud kahe suvega. 26000km pealt pidin vahetama ka keti ja esimese ja tagumise hammaka. Jahutusvedeliku pump vahetati ka garanii korras ära, kuna see lekkis pärast 13000km sõitmist, piisanuks küllap ka tihendist, aga esindus tellis kohe uue pumba. 24000km pealt läksid ka küünlad vahetusse ja tehti hooldus. Seega peale hoolduste pole hetkel miski remonti vajanud. Rattaga olen rahul.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Tervist. Vastu on pidanud hästi, peale plaaniliste hoolduste ei ole midagi remonti vajanud, samas läbisõit ka alles alla 20k. Vahel läheb külmast peast pikalt käima, esinduses läks muidugi poolest pöördest seega midagi teinud sellega ei ole. Foorumi tarkus soovitas käivituse ajal sidurit all hoida ja see on seni hästi aidanud. Olen temaga rahul matkarattana kui matk on väiksematel teedel ja mitte kõige kehvematel teti lõikudel. Kus jääb puudu on möödasõidud, üle 110 kiirusepiiranguga teed ja kiirendus fooritagant. Paistab et see reis milleks see ratas ehitatud sai jääb selle rattaga tegemata. Mu Mongoolia ajaaken oli 2020 ja 2021 kevad. Kui saab selgeks et see ei toimu vahetan cb500x-i Tenere 700 vastu.

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Hei Stinger! Ära oma Mongoolia plaani veel maha mata. See praegune seis lõpeb ühel hetkel kindlasti. 40-päevaga saab korraliku Kesk-Aasia matka teha ja selle aja leiad ka mõnel teisel aastal. Võib olla kolme, äkki viie aasta pärast, vahet pole. Unistustega on see ohtlik häda, et need kipuvad tõeks saama :) Ainult aega võib minna.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas ranel »

Rattaid ostetakse ikka juurde, mitte ei müüda maha. Tartukate vanasõna.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Divikas kirjutas: 12 Jaan 2021, 20:40

Hei Stinger! Ära oma Mongoolia plaani veel maha mata. See praegune seis lõpeb ühel hetkel kindlasti. 40-päevaga saab korraliku Kesk-Aasia matka teha ja selle aja leiad ka mõnel teisel aastal. Võib olla kolme, äkki viie aasta pärast, vahet pole. Unistustega on see ohtlik häda, et need kipuvad tõeks saama :) Ainult aega võib minna.

Eks sellega on jah nii et mis juba pähe võetud see peab tehtud saama, antud juhul jah küsimus mis ajal ja millise rattaga. Tenere ka selleks igati sobilik, cb-ga võrreldes oleks mõistlik ainult lisakütust kaasa võtta. Krt naerma ajab et 2018 tegin plaani mis sattus täpselt ennekuulmatu ja olematu pandeemia ajale.

ranel kirjutas: 12 Jaan 2021, 21:17

Rattaid ostetakse ikka juurde, mitte ei müüda maha. Tartukate vanasõna.

Kui suurem garaaz teoks saab siis pole vaja ruumi puuduse pärast enam maha müüa. Hetkel olevale kolmele enam juurde ei mahu :)

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Stinger kirjutas: 12 Jaan 2021, 23:06
ranel kirjutas: 12 Jaan 2021, 21:17

Rattaid ostetakse ikka juurde, mitte ei müüda maha. Tartukate vanasõna.

Kui suurem garaaz teoks saab siis pole vaja ruumi puuduse pärast enam maha müüa. Hetkel olevale kolmele enam juurde ei mahu :)

OT: Sellega on see lugu, et kui sul on rattaid rohkem kui tagapalgeid, millega neil (ratastel) istuda/sõita, siis võib juhtuda, et mõni saab "vähem tähelepanu" ja siis on ohoho (crash).
Et läbuks kätte ära ei läheks, siis ratas on siinkohal väikese tähega!

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Mõnda aega on mööda läinud. Mongoolia asemel sai Horvaatias ja Alpides käidud. Reis oli vägev. Ratas piiras natuke kiirteedel ja natuke vaevalised olid mäkketõusud kus võimsamad tsiklid funisid nii ülesse kui alla sõites, kuid mina alla sõites. Offroadi sai näotult vähe aga ratas ise käitus veatult. Kellel viitsimist pikemat sorti matkajuttu lugeda või pilte vaadata siis reisikiri asub: https://www.emmk.ee/matkajuttu ülevalt kolmas lugu
Ja lihtsalt infoks et selle ratta funktsioon on minu jaoks täidetud, algselt plaanitud Tenere asemel hindasin asjad ümber, ostsin r1100gs-i ja Cb500x läheb kevadel müüki.
Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Raki »

Päris pika ringi tegid. Miks just see vana bemm?

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Raki kirjutas: 22 Nov 2021, 20:27
Päris pika ringi tegid. Miks just see vana bemm?
Meie kohalikud maailmarändurid( www.yhelteljel.ee on kirjutanud sellest rattast mõningad aastad tagasi nii:
"Tegemist on igati väärika isendiga, mis on enam kui kahekümne viie aasta jooksul ümbermaailmareisidel korduvalt edukalt proovile pandud: BMW GS-id on ümber maakera enim ringe teinud kahesilindrilised mootorrattad, mis tähendab suurt “tuuninguosade” turgu ja tohutul hulgal tehnilist know–how’d."
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Raki kirjutas: 22 Nov 2021, 20:27
Päris pika ringi tegid. Miks just see vana bemm?
Mul oli varem r1150gs adventure mis väga meeldis aga oli räigelt raske. Cb500ga sõites sain aru et mudas puurimise ratas see ei ole ja teedel kus pinnas kannab on gs väga adekvaatne pill mida sai kogetud Artur Kimi maastikusõidu koolitusel, seega kergem tava gs tundus hea kompromiss. Gs-iga on muretu möödasõitu teha ja eriliselt mõnus pikki asfaldiotsi teha. Otsustasin vana ratta kasuks kuna pelgan pisut neid uusi high-tech rattaid ja nagu Urmas ka viitas on vanad gessud ennast hästi tõestanud. Need on nagu vanad diiselmersud - üledimensioneeritud ja kestavad hästi. Leidsin heas korras ratta ka, tunne nagu sõidaks uuega, käigukast vahetab pehmelt jne. Rahaline aspekt on veel lisaboonus kuna vanad bemmid on VEEL mõistlike hindadega.
Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.

kristjankk
Postitusi: 114
Liitunud: 26 Juun 2018, 10:15
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas kristjankk »

Kiidan valikut! Praegu ja võib-olla veel mõnel järgneval aastal ongi viimane aeg neid bemme veel omale soetada. Kui hästi otsida, siis leiab neid ka veel väga heas korras ja väikese läbisõiduga, aga seda siis pigem välismaalt, mitte Eestist. Vahest on nad ka pisut suuremate läbisõitude juures heas korras.

Tundub, et paljud on need vanad bemmid oma valikust tänamatult maha kandnud. Küllap arvatakse, et need on tehniliselt ja moraalselt liiga vanad. Ise arvan, et see pole üldse nii. Üle keskmise töökindel sissepritsega mootor ning bokserbemmile omane vedrustus teevad sellest rattast hea kaaslase veel paljudeks aastateks. Tüüpvigu pole palju ning ratas on ka algaja mehhaaniku jaoks enamjaolt ise hooldatav ja küllalt soodne pidada. Võrdlus vana diiselmersuga on igati kohane.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Honda CB500X RallyRaid level 2, Stinger

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Paljud 90-ndate lõpu rattad ei ole tegelikult moraalselt kohe üldse vananenud. Paljud uued mootorid on tehniliselt kohati lihtsakoelisemad ja kehvematest materjalidest ning seda paljuski "tänu" rohepöörajatele. Ehk ma pigem ka seda usku,et paljud vanad klassikud on head,lihtsad ja töökindlad.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”