Pettusega KTMi müümine: lugu üheksas osas ehk 6000 Eurot kooliraha (CMS-Transport ApS)

Kasutaja avatar

Mrtn5
Toetajaliige
Tsikkel: 790ADV
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Pettusega KTMi müümine: lugu üheksas osas ehk 6000 Eurot kooliraha (CMS-Transport ApS)

Lugemata postitus Postitas Mrtn5 »

Vist sama "tädi" jah, vaatasin üle, see oligi hoopis Autoscoudis. Veidraid kirju oli mitmeid, pole enam meeles.

Birgitte Dahl dahlbirgitte02837@gmail.com

ja "nimekaart", kusjuures samuti Aalborg siin:

BD.jpg
BD.jpg (13.79 KiB) Vaadatud 3546 korda

kiri siis nii (translatega):
Hello, the motorcycle is still for sale. It is accident free!
Maintenance history is available, no hidden defects, no scratches. The German papers are made out to me and the TÜV is running. 80-90% of the tires are as good as new. I bought this motorcycle for my son who lived in Germany. He used it to take it to university. He finished his studies and returned home, now he wants a car. That's why we have to sell it in Germany because it's approved there. He posted it on the website in Germany, which explains the location for the motorcycle.
You can come here to pick it up, or I can have it delivered to your address and arrange a return. I will then pay for the transport.
Please tell me if you are still interested in the circumstances and I will give you the details. Give me your phone number to call or email me with your questions.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”